Kilka uwag o jeżdżeniu w Krakowie,

Data: 2018-09-11 09:11:22
Autor: Maciek
Kilka uwag o jeżdżeniu w Krakowie,

4. Sporo rowerzystów. Ale ciekaw jestem ilu ich zostanie, gdy przyjdzie jesienna słota i zimowa pora?

Pożyjemy, zobaczymy. Już jest mały odsiew wieczorami na tygodniu.
Urlopy się pokończyły, szkoła zaczęła itp.
Za chwile zjazd temperatury i pewnie deszcze. Kolejna grupa odejdzie.

Data: 2018-09-11 01:30:51
Autor: zbrochaty
W dniu wtorek, 11 września 2018 09:11:59 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Pożyjemy, zobaczymy. Już jest mały odsiew wieczorami na tygodniu.
Urlopy się pokończyły, szkoła zaczęła itp.
Za chwile zjazd temperatury i pewnie deszcze. Kolejna grupa odejdzie.

Jak pada to wtedy nie jade. Ale jak sucho i mroz to lubie :)

Kilka uwag o jeżdżeniu w Krakowie,