Kilka uwag odnosnie iPhone 4

Data: 2010-12-12 19:12:59
Autor: J.F.
Kilka uwag odnosnie iPhone 4
On Sun, 12 Dec 2010 18:14:52 +0100,  atm wrote:
1. Jest designerem i ta minimalistyczna maniera bardzo mu sie podoba,

No ale jest chyba cala masa minimalistycznych telefonow :-)

zresza drugi grafik, ktorego znam miedzy innymi z tego powodu przesiadl sie na MacOS z Windowsa (korzysta glownie z pakietu Adobe)

No coz, dawniej Mac dla grafika to byl dobry wybor. A teraz juz chyba bez znaczenia.

2. iP4 oferuje wyzsza rozdzielczosc niz konkurencja i znajomy mowi, ze faktycznie nie widac pikseli. Obraz jest ostry i czytelny

Kwestia raczej dopasowania rozdzielczosci do wielkosci.
Pikseloza z reguly nie przeszkadza, chyba ze ktor grubo przesadzil.
Zbyt duza rozdzielczosc to wada - w jednych programach widac tak samo,
a kosztuje drozej, inne trzeba poprawiac :-)

3. Integracja wszystkich mediow w iTunes; dla wielu to przeklenstwo, dla niego wprost przeciwnie. Kupuje tam muzyke, programy, sciaga podcasty video i audio. Pelnia szczescia - nie musi szukac po wielu roznych stronach.

Kwestia zarobkow i cen - inni by mogli narzekac ze nie moga sobie
wlasnej kolekcji plyt wgrac.

9. Swietnie rozwiazana instalacja programow, mozliwosc ich ladowania zarowno z poziomu komputera jak i iP.

Jakos nie bardzo dowierzam - przy pomysle na iTunes i filozofii
ogolnej Apple ?? Da sie sciagnac program na telefon, skopiowac sobie
plik na peceta, wyczyscic telefon, wgrac z komputera ?
11. W pakiecie darmowe samodowartosciowanie i nobilitacja. Zadna inna firma chyba nie dodaje tego do swoich wyrobow. Tutaj nabywajac cokolwiek ze znakiem jablka automatycznie dostepujesz czegos niezwyklego. Mowie to polzartem oczywiscie, ale fakt faktem, ze to rowniez wplywa na postrzeganie klientow.

Niektorych owszem. Inni klna pewne aspekty filozofii :-)

To tak na szybko zebrane zalety iP4. Wad celowo nie podaje, mam wrazenie ze w wielu miejscach ludzie przescigaja sie w ich wyliczaniu.

Wady sa wazniejsze niz zalety :-)
Wspolczesne urzadzenia zasadniczo spelniaja swoja role, wazne sa wady
:-)

Co do mnie, mialem w/w ipoda touch, rozstalem sie z nim, polityka Apple nie przekonala mnie, sztuczne ograniczenia sprzetowe rowniez mnie nie oczarowaly, ale ja jestem dosc specyficzny w tej kwestii, mam tez specyficzne oczekiwania.

No widzisz, tez cie nie przekonalo dostapienie czegos niezwyklego :-)

MacOSa rowniez nie uzywam, ostatnim razem gdy mialem kontkakt z tym systemem to na dwoch MacPro postawilem Winde, zamienilem w maszyny renderujace i wstawilem za smietnik.

No, znalem czlowieka ktory robil odwrotnie, ale to bylo 15 lat temu i
bylo nawet uzasadnione.

J.

Data: 2010-12-13 10:21:03
Autor: osiek
J.F. pisze:

[...]

Jeśli masz na myśli że ściągniesz program ze strony jakiejśtamabracadabra.com to nie. Jeśli ściągasz programy z iTunes Store wszystkie programy masz na koncie czyli: logując się na dowolnym komputerze autoryzując go masz dostęp do wszystkich programów jakie kupiłęś/ściągnąłeś w iTunes i możesz zainstalować je na dowolnym urządzeniu podpiętego do Twojego konta. Takich autoryzowanych komputerów możesz mieć jednocześnie pięć. Ma to swoje wady i zalety ae to już zależy od preferencji i nastawienia użyszkodnika ;)

Kilka uwag odnosnie iPhone 4