Kilka uwag odnosnie iPhone 4

Data: 2010-12-12 20:22:10
Autor: Pan Piskorz
Kilka uwag odnosnie iPhone 4
W dniu 2010-12-12 18:14, atm pisze:
Wad celowo nie podaje

Ja podam:
1. Nic nie uzasadnia jego ceny. Na pewno to technicznie niezłe urządzenie, choć nie szczyt techniki. Funkcjonalnie to podobne do telefonów za 500 zł. lub tzw. podróbkom, ale one akurat technologicznie nie różnią się od oryginału, różnica to jedynie soft, pewnie wyprodukowano je w tych samych fabrykach.
2. Nie wiem jaki mechanizm nakręca popyt na ten badziew.

P.

Data: 2010-12-12 21:02:02
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-12-12 20:22, Pan Piskorz pisze:
[...]

Buhahaha kolejny gimnazjalista robi z siebie durnia.
Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu.

Czekam tez na link z alibaby do telefonu z Retina Display.

I nie rob z siebie blazna wiecej.

Data: 2010-12-12 21:03:17
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Nie masz na co czekać, iStefan nie wymienia z tak błachego powodu :P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Control the coinage and the courts — let the rabble have the rest."

Data: 2010-12-12 20:05:40
Autor: Waldek Godel
Kilka uwag odnosnie iPhone 4
Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:03:17 +0100, Andrzej Libiszewski napisa³(a):

Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisa³(a):

Ja ciê proszê, nie wyci±gaj innym TEGO z KF...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2010-12-12 21:05:48
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:05:40 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:03:17 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ja ciÄ™ proszÄ™, nie wyciÄ…gaj innym TEGO z KF...

Przepraszam, czasem nie mogę się powstrzymać :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2010-12-14 20:32:31
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-12-12 21:05, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:03:17 +0100, Andrzej Libiszewski napisa³(a):

Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisa³(a):

Ja ciê proszê, nie wyci±gaj innym TEGO z KF...

Ty zajmij sie juz pogrzebem babci a nie nekrofilia ciagle

Data: 2010-12-12 21:10:18
Autor: atm
Kilka uwag odnosnie iPhone 4

Buhahaha kolejny gimnazjalista robi z siebie durnia.
Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu.

Z tym szklem to ostroznie;] pekniety tylny panel wydaje sie dosc czesty,
wolalbym chyba miec tam blache lub plastik.

Data: 2010-12-13 05:58:38
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-12-12 21:02, Jan Strybyszewski pisze:
Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu

Po co komu obudowa od starej papierośnicy.
P.

Kilka uwag odnosnie iPhone 4