Kilka wypadków drogowych do analizy

Data: 2009-06-01 08:34:03
Autor: Baczek
Kilka wypadków drogowych do analizy
Wklejam linka do ciekawego materiału filmowego - wypadki na skrzyżowaniach w Japoni.

http://www.youtube.com/watch?v=owEAydulyXg

Jest tu też kilka wypadków z motocyklistami.
Zaskoczyło mnie, że kierowcy samochodów z taką łatwością pchają się pod koła innym. Wymuszają pierwszeństwa w sytuacjach, w których mi do głowy by nie przyszło jechać. Nieprawdą wydaje się, że tylko motocykliści czasem są "niewidzialni". Czasem nawet ciężarówki wydają się zamaskowane.

Inną rzeczą jest to, że motocykliście w większości wypadków tak całkiem bez winy nie byli - na ogół jechali szybko.

Myślę, że warto czasem pooglądać tego typu materiały filmowe i przeanalizować je pod kątem "jak JA bym się zachował / czy MÓJ styl jazdy dałby szansę zapobiec niektórym sytuacjom".

Tyle tylko, ze czasem nie wiadomo kto wymusil, nie widac sygnalizacji swietlnei i nie wiadmomo, czy mieli "zielone", czy "zielono w prawo".

Data: 2009-06-01 09:18:20
Autor: Dziadek Mroz
Kilka wypadków drogowych do analizy
Tyle tylko, ze czasem nie wiadomo kto wymusil, nie widac sygnalizacji swietlnei i nie wiadmomo, czy mieli "zielone", czy "zielono w prawo".

LOL.  W japonii nie stosuje się na jednojezdniach sygnalizacji co zresztą widać na vidło

DL

Kilka wypadków drogowych do analizy