Kilka wypadków drogowych do analizy

Data: 2009-06-01 20:59:19
Autor: Vir
Kilka wypadków drogowych do analizy
Myślę, że warto czasem pooglądać tego typu materiały filmowe i przeanalizować je pod kątem "jak JA bym się zachował / czy MÓJ styl jazdy dałby szansę zapobiec niektórym sytuacjom".

MN

Mnie to trudno ocenić, bo tam mają ruch lewostronny i to wszystko tak jakoś dziwnie wygląda. Zastanawia mnie jednak coś dziwnego i wspólnego dla tych wszystkich zdarzeń: jak to nazwać? Obojętność? Puszka wali w moto i przez dłuższą chwilę nic się nie dzieje, nikt nie wysiada z samochodu, ludzie nie robią zbiegowiska... dziwne to jakieś...jak we śnie

Vir
Duża czarna bawarka

Kilka wypadków drogowych do analizy