Kilku byłych działaczy KPN nie przyjęło odznaczeń z rąk J.Olszewskiego.

Data: 2009-09-12 21:55:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kilku byłych działaczy KPN nie przyjęło odznaczeń z rąk J.Olszewskiego.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał

Jak tłumaczyli dziennikarzom, odmówili przyjęcia orderów z rąk Jana Olszewskiego, ponieważ w latach 80. odmawiał on obrony działaczom KPN sądzonym w sprawach politycznych. "Jan Olszewski odmówił prośbie mojej mamy, aby mnie bronił, kiedy byłem aresztowany w 1985 roku z argumentacją, że członków KPN nie będzie bronił. To jest trochę nietakt, żeby teraz wręczał mi order" - wyjaśnił PAP Dariusz Wójcik.

Miał rację Lech Wałęsa, że obalił rząd tego "obrońcy".

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Kilku byłych działaczy KPN nie przyjęło odznaczeń z rąk J.Olszewskiego.