Kilkudziesięcioletnie drzwi wewnętrzne

Data: 2009-05-16 07:39:40
Autor: jarek d.
Kilkudziesięcioletnie drzwi wewnętrzne

Użytkownik "Marek" <echyt@interia.pl> napisał w wiadomości news:guklmv$f2v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam w domu kilkudziesięcioletnie drzwi wewnętrzne pomalowane farbą olejną
nia biało. Czy próbował ktoś z grupowiczów wypalarką wypalić warstwy farby z
drzwi aby dotrzeć do drewna żeby je zabejcować i wylakierować. A jeśli ta
czynność jest niewykonalna albo zbyt żmudna (bo warstw tej farby jest co
najmniej kilkanaście), to czy można te drzwi przemalować na kolor brązowy, a
jesli tak to jakie czynności należy wykonać przed malowaniem, bo ta biała
olejna farba jest dosyć śliska. Jeszcze jedno te drzwi mają zamki i klamkę
umieszczoną w skrzynce na zewnątrz drzwi, czy ktoś z grupowiczów umieścił
mechanizm zamka i klamki w drzwiach, a jeśli tak, to czy ta czynność wymaga
jakiś specjalnych narzędzi czy umiejętności ?

Warto. Opalarka eletryczna w jedną dłoń, skrobak w drugą i heja.

jarek d.

Data: 2009-05-16 07:54:24
Autor: Panslavista
Użytkownik "jarek d." <dumanski@-tnito-o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiś specjalnych narzędzi czy umiejętności ?

Warto. Opalarka eletryczna w jedną dłoń, skrobak w drugą i heja.

Na dworze. I warto mieć maskę chemiczną bądź wojskową.

Data: 2009-05-16 08:32:49
Autor: jarek d.

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gull04>>
Warto. Opalarka eletryczna w jedną dłoń, skrobak w drugą i heja.

jarek d.

Na dworze. I warto mieć maskę chemiczną bądź wojskową.

Tak byłoby najlepiej. Choć przy otwartym na oścież oknie też wystarczy.

jarek d.

Kilkudziesięcioletnie drzwi wewnętrzne