KillJohn !

Data: 2010-11-15 13:46:27
Autor: Magic
KillJohn !
ZarÄ…bali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-15 14:29:09
Autor: KJ Siła Słów
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 13:46, Magic pisze:
ZarÄ…bali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!

No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.

Dobrze ze w kominiarce jechalem.

KJ

Data: 2010-11-15 15:13:33
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka

***"KJ Si³a S³ów" No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.

Tez kolega po tej wycieczce na HD takim wysokim glosikiem???

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-15 15:38:58
Autor: KJ Si³a S³ów
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 15:13, Tytus z fabryki pisze:

Tez kolega po tej wycieczce na HD takim wysokim glosikiem???

Ale crosspostujesz z pl.rec.muzyka czy z pl.rec.geje ?

Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

KJ

Data: 2010-11-15 14:46:39
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-15, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Tez kolega po tej wycieczce na HD takim wysokim glosikiem???

Ale crosspostujesz z pl.rec.muzyka czy z pl.rec.geje ?

Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

Wdajesz sie w polemike ze skutersem? Pojebalo Cie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-15 15:51:55
Autor: KJ Siła Słów
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 15:46, AZ pisze:

Wdajesz sie w polemike ze skutersem? Pojebalo Cie?

Wyciągam kolegę z dołka.

KJ

Data: 2010-11-15 15:18:36
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-15, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
W dniu 2010-11-15 15:46, AZ pisze:

Wdajesz sie w polemike ze skutersem? Pojebalo Cie?

Wyciągam kolegę z dołka.

Obawiam sie, ze juz jest za pozno. Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-15 16:21:18
Autor: KJ Siła Słów
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 16:18, AZ pisze:
 Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.
A potem stopniowo  dojdziemy i do litra.

KJ

Data: 2010-11-15 15:40:16
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-15, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
 Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.
A potem stopniowo  dojdziemy i do litra.

Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
kolega przejrzy na oczy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-15 16:52:43
Autor: duddits
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 16:40, AZ pisze:
Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
kolega przejrzy na oczy.

Ewentualnie 2 x 0.5, ale po przyswojeniu z niezmąconym spojrzeniem może być problem. Soczewka ma tendencję do ustawiania się na nieskończoność.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2010-11-15 15:58:30
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-15, duddits <duddits@NOSPAMfz8n.pl> wrote:
[...]

Kolega juz mial 2 x 0.5 i byl problem z ogarnieciem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-15 18:45:58
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka
 "AZ" Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

"KJ" E tam, niemozliwe zeby uciekl na widok 0,7.
A potem stopniowo  dojdziemy i do litra.

Tylko niech ten litr to bedzie normalny litr R4 tzn 4 x 250. Moze
kolega przejrzy na oczy.

O dwa mistrze prostej sie odezwaly - jeden kierownik transatlantyka, drugi na koniec swiata jechal coby sobie najmniejszym z nieskrecajacych po prostych pojezdzic...
I ze skutersow siem smieja...
Nie boj nie boj - bedzie literek, mocny literek

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-15 20:47:16
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-15 18:45, Tytus z fabryki pisze:
Siemka
  "AZ" Ostatni Lublin odcisnal mocne pietno
na psychice i kolega zywi odraze do wszystkiego powyzej 250 ccm.

Jeszcze mu skuters się został był.

Nie boj nie boj - bedzie literek, mocny literek

Aż tak bardzo popsułeś żółte?

DP

Data: 2010-11-15 21:46:35
Autor: Tytus
KillJohn !
Siemka

*** "Don Pedro"
Aż tak bardzo popsułeś żółte?

Nie mocno - ale wkurwia mnie ze jak bym sie nie spinal w winklach to taki n.p. wyrob Zjednocznych Zakladow Rowerowych na prostych wszystko odrabia bo ma 60 koni wiecej...
Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...
Zolte ma przyjemny zawias, niezgorsze hamulce - poprawilem nieco geometrie ale z piecem niewiele mozna zrobic bez duzych wkladow finansowych.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-11-16 07:18:05
Autor: Piotr Klimek
KillJohn !
Dnia (Mon, 15 Nov 2010 21:46:35 +0100) ktos podajacy sie za Tytus
wyklawiaturowal co nastepuje:

Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...

Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-11-16 13:06:52
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka

***"Piotr Klimek"
Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)

Rozmawiamy o jezdzie bez podzialu na klasy.
A moce ponizej 150 kucy to chyba tylko 125 ccm maja...

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-16 12:57:23
Autor: Piotr Klimek
KillJohn !
Dnia (Tue, 16 Nov 2010 13:06:52 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
wyklawiaturowal co nastepuje:

Siemka

***"Piotr Klimek"
Dobrze, ze kolesie z nizszych klas MotoGP o tym nie wiedza :)

Rozmawiamy o jezdzie bez podzialu na klasy.

To po co sie spinac, wystarczy przyjac ze mocniejsze motocykle sa szybsze
na prostych :)
A moce ponizej 150 kucy to chyba tylko 125 ccm maja...

W Moto2 maja 140 :)

Data: 2010-11-16 07:19:29
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-15, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Nie mocno - ale wkurwia mnie ze jak bym sie nie spinal w winklach to taki n.p. wyrob Zjednocznych Zakladow Rowerowych na prostych wszystko odrabia bo ma 60 koni wiecej...
No wkoncu kolega powiedzial co go boli i to w ostrych slowach. Tu nie o konie chodzi tylko o to ze KHI, ze turystyczny klocek KHI potrafi objechac mocna sportowa V2 Hondy.
Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...
No popatrz, a jak to jest ze 600 kreca czasy zblizone do litrow?
Zolte ma przyjemny zawias, niezgorsze hamulce - poprawilem nieco geometrie ale z piecem niewiele mozna zrobic bez duzych wkladow finansowych.

Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-16 12:50:47
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka

***"AZ"
  ze turystyczny klocek KHI potrafi objechac mocna  sportowa V2 Hondy.

Ten turystyczny klocek na torze na ktorym nie ma blisko 3 km prostych raczej mial spore problemy z nadazeniem w grupie GS, i GPZ.
Wiec sa tory i tory. A stwierdzenie ze VTR to mocne sportowe V2 Hondy to chyba jakis zart ???

***Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba.. No popatrz, a jak to jest ze 600 kreca czasy zblizone do litrow?

Przy wadze o 30-40kg mniejszej i mocy o 30-40 koni mniejszej daje to rowne szanse. Jednak w Nowodworze wygrywaja litry - bo malo winkli a duzo prostych...

*** Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...

I o to chodzi...

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-16 12:59:35
Autor: Piotr Klimek
KillJohn !
Dnia (Tue, 16 Nov 2010 12:50:47 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
wyklawiaturowal co nastepuje:

Przy wadze o 30-40kg mniejszej i mocy o 30-40 koni mniejszej daje to rowne szanse. Jednak w Nowodworze wygrywaja litry - bo malo winkli a duzo prostych...

Jak kierownik dupa to i litrowe V2 nie daje rady nadazyc za 600, czego
przykladem jestem ja i moje SV :)

Data: 2010-11-16 14:51:19
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 13:59, Piotr Klimek pisze:
[...]

Niedawne porównania pokazują, że litrowe V2 litrowemu V2 nie równe, nawet gdy ma teoretycznie taki sam silnik.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-16 13:56:15
Autor: Piotr Klimek
KillJohn !
Dnia (Tue, 16 Nov 2010 14:51:19 +0100) ktos podajacy sie za Don Pedro
[...]

Niedawne porównania pokazuj±, ¿e litrowe V2 litrowemu V2 nie równe, nawet gdy ma teoretycznie taki sam silnik.

No tak, te popsute faktycznie powinny miec swoja wlasna klase :)

Data: 2010-11-16 13:19:41
Autor: KJ Si³a S³ów
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 12:50, Tytus z fabryki pisze:

*** Coz z tego, co bys nie zrobil to i tak nadal to bedzie Honda...

I o to chodzi...

Czy moglibyscie przestac uzywac mojej ksywki w temacie watku do rozmawiania o Hondzie ?

Nie chcialbym pojawiac sie na pierwszym miejscu jako wynik wyszukiwania google: japonska+kosiarka+do+trawy

KJ ceni±cy dyskrecjê

Data: 2010-11-16 12:24:07
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-16, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Czy moglibyscie przestac uzywac mojej ksywki w temacie watku do rozmawiania o Hondzie ?

Nie chcialbym pojawiac sie na pierwszym miejscu jako wynik wyszukiwania google: japonska+kosiarka+do+trawy

Tobie po tej ameryce sie wszystko pomieszalo. Jakiej kosiarki do cholery?
Tyle razy mowilem - glebogryzarki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-16 16:00:33
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka
 ***"KJ Si³a S³ów"
Nie chcialbym pojawiac sie na pierwszym miejscu jako wynik wyszukiwania google: japonska+kosiarka+do+trawy

Jasiu a czy to aby nie poprawiloby Twego wizerunku???
No chyba ze teraz najwazniejsze jest pozycjonowanie
KJ+HD+Easy+Rider
Tytus z fabryki

Data: 2010-11-16 16:34:34
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 16:00, Tytus z fabryki pisze:
Siemka
  ***"KJ SiÅ‚a Słów"
[...]

Jakby Ci to... Wyniki z gugla:
3. KillJohn+Suzuki - 1030 wyników
2. KillJohn+Honda - 1270 wyników
1. KillJohn+HD - 4660 wyników
Sorry, no bonus.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-16 16:44:20
Autor: KJ Siła Słów
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 16:34, Don Pedro pisze:

Jakby Ci to... Wyniki z gugla:

1. KillJohn+HD - 4660 wyników

"Killjohn" + HD - 555 wyników

> Sorry, no bonus.

Nie wal sciemy, bo zacytuje pare wynikow zapytania "DP+HD"

KJ

Data: 2010-11-16 19:05:40
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 16:44, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2010-11-16 16:34, Don Pedro pisze:

Jakby Ci to... Wyniki z gugla:

1. KillJohn+HD - 4660 wyników

"Killjohn" + HD - 555 wyników

Masz zepsutego gugla:
http://www.cega.pl/KJ+HD.jpg

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-16 19:12:47
Autor: Seba
KillJohn !
Dnia Tue, 16 Nov 2010 19:05:40 +0100, Don Pedro napisa³(a):

"Killjohn" + HD to jednak nie KillJohn+HD - przynajmniej dla gógla...

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-16 20:20:27
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-16 19:12, Seba pisze:
Dnia Tue, 16 Nov 2010 19:05:40 +0100, Don Pedro napisał(a):

"Killjohn" + HD to jednak nie KillJohn+HD - przynajmniej dla gógla...

Kolego mÄ…dralo:
3. "Killjohn" + Suzuki - 207 wyników
2. "Killjohn" + Honda - 410 wyników
and the winner is...
1. "Killjohn" + HD - 561 wyników

Pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-16 15:20:42
Autor: KJ@noway.com
KillJohn !
On 16 Lis, 20:20, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-11-16 19:12, Seba pisze:
 .
1. "Killjohn" + HD - 561 wyników

no to nie ponad 4 tysiace, ale ja nie o tym:

DP+HD:

http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=10&ved=0CGoQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.filestube.com%2Ft%2Ftrina%2Bmichaels%2Bdp%2Bhd&rct=j&q=dp%20hd&ei=MxHjTNPUPI2MswbrwaXyCw&usg=AFQjCNF99Z823yAgCEYkhkttaHidmwnnog&sig2=RwXO_ESu4mvJvBwD4LeiOA&cad=rja

Nawet nie pytam z której  strony by³e¶, ka¿dy ma prawo do prywatno¶ci.

KJ

Data: 2010-11-17 07:05:40
Autor: Don Pedro
KillJohn !
W dniu 2010-11-17 00:20, KJ@noway.com pisze:
On 16 Lis, 20:20, Don Pedro<no.f...@op.pl>  wrote:
W dniu 2010-11-16 19:12, Seba pisze:
  .
1. "Killjohn" + HD - 561 wyników

no to nie ponad 4 tysiace, ale ja nie o tym:

A ja nie o 4 tysiącach ino o kolejności tych wyników.

[...]

Hyhy. Swoją drogą ciekawe, że akurat ten link przykuł Twoją uwagę, jednak te harleje faktycznie zmieniają ludzi.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-17 12:09:14
Autor: KJ Siła Słów
KillJohn !
W dniu 2010-11-17 07:05, Don Pedro pisze:

Hyhy. Swoją drogą ciekawe, że akurat ten link przykuł Twoją uwagę,

Bo byl w 1-szej dziesiatce wynikow jakie pokazal google.

To akurat nie jest moja ulubiona aktorka.

KJ

Data: 2010-11-16 08:34:44
Autor: Magic
KillJohn !
Tytus napisał(a):

Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...

Myślisz o startach w SBK ? ;)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-16 07:41:22
Autor: AZ
KillJohn !
On 2010-11-16, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Na tor niestety min 150-160 kucy potrzeba...

Myślisz o startach w SBK ? ;)

Tytus powiedzial o co chodzi, musi byc szybszy od KHI :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-15 18:39:40
Autor: Tytus z fabryki
KillJohn !
Siemka

***"KJ Si³a S³ów"
Bo nie ogarniam kontekstu Twojego tekstu.

Martwie sie o Twoje zdrowie - tyle sie slyszy o przemocy tam za oceanem.

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-15 18:11:33
Autor: Grzybol
KillJohn !
U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów" <KJ@noway.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ibrcj8$6cp$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-15 13:46, Magic pisze:
Zar±bali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!
No tak, wystepuje pewne podobienstwa, niestety.
Dobrze ze w kominiarce jechalem.
KJ

Tylko kurwa, b±d¼ tak mi³y i nie katuj tu nastêpn± bajk± o królewnie pizdolonej na wycieczce harlejem po Hameryce. Teraz tu ju¿ bym zaple¶nia³...

--
Grzybol

Data: 2010-11-15 16:07:28
Autor: cpt. Nemo
KillJohn !

U¿ytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ce12b9b$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Zar±bali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!

Cos Ty Magic ?
kJ w zyciu by nie poscil takiego babola jak ciegle pojawiajacy sie i znikajacy kask :(
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Cpt. Nemo

Data: 2010-11-15 16:37:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KillJohn !
cpt. Nemo napisa³(a):
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-11-15 15:52:59
Autor: masti
KillJohn !
Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 16:37:46 +0100 osobnik zwany Kamil Nowak
'Amil' wystukał:

cpt. Nemo napisał(a):
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

ściągnie, a potem na bankomacie zostawi :)

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-17 19:15:12
Autor: no spam
KillJohn ! bez zadêcia
Fajny clip bo z motocyklem w roli g³ównej - nawet muzyka mi nie przeszkadza³a (chocia¿ fanem tego typu nie jestem).
¦wietnie, ¿e video bez tych zapyzia³ych klimatów z lamusami z lat 60 czy 70.

Bez prowincjonalnego zadêcia na frêdzle i inne tego typu skórzane ga¿ety.
Dobrze wysz³o bo jak s±dzê, kole¶ po prostu wykorzysta³ do pracy obiekty swoich zainteresowañ.

Oby tak dalej ! Jak najwiêcej takiego propagowania motocykli !
Szczególnie w naszym kraju jest du¿a potrzeba silniejszego promowania jedno¶ladów.

pozdrawiam
40 latek, szczê¶liwy ojciec trojga dzieci (info dla krypto.... )