KillJohn !

Data: 2010-11-15 16:07:28
Autor: cpt. Nemo
KillJohn !

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce12b9b$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Zar±bali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!

Cos Ty Magic ?
kJ w zyciu by nie poscil takiego babola jak ciegle pojawiajacy sie i znikajacy kask :(
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Cpt. Nemo

Data: 2010-11-15 16:37:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KillJohn !
cpt. Nemo napisał(a):
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-11-15 15:52:59
Autor: masti
KillJohn !
Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 16:37:46 +0100 osobnik zwany Kamil Nowak
'Amil' wystukał:

cpt. Nemo napisał(a):
Cala przyjemnosc ze sluchania mi ten pieprzony kask odebral :(

Nastepnym razem sciagnij ten kask, to bedziesz lepiej slyszal.

ściągnie, a potem na bankomacie zostawi :)

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

KillJohn !