KillJohn ! bez zadęcia

Data: 2010-11-17 19:15:12
Autor: no spam
KillJohn ! bez zadęcia
Fajny clip bo z motocyklem w roli głównej - nawet muzyka mi nie przeszkadzała (chociaż fanem tego typu nie jestem).
Świetnie, że video bez tych zapyziałych klimatów z lamusami z lat 60 czy 70.

Bez prowincjonalnego zadęcia na frędzle i inne tego typu skórzane gażety.
Dobrze wyszło bo jak sądzę, koleś po prostu wykorzystał do pracy obiekty swoich zainteresowań.

Oby tak dalej ! Jak najwięcej takiego propagowania motocykli !
Szczególnie w naszym kraju jest duża potrzeba silniejszego promowania jednośladów.

pozdrawiam
40 latek, szczęśliwy ojciec trojga dzieci (info dla krypto.... )

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ce12b9b$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Zarąbali Ci scenariusz ...
http://www.youtube.com/watch?v=afnPQCEE16o&feature=player_embedded#!

-- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

KillJohn ! bez zadęcia