Data: 2009-04-06 12:45:04 | |
Autor: Meanthord | |
Killzone multi | |
CeSaR pisze:
Wsiąkłem na trochę ale nerwy też mnie z lekka biorą. Normalka, lagi, w Gearsach jest identycznie. Pozdr. Meanthord |
|
Data: 2009-04-06 12:52:55 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
Killzone multi | |
Meanthord wrote:
Normalka, lagi, w Gearsach jest identycznie. Coś mi się nie wydaje, znaczy w Killzone nie grałem, ale w COD4 laga od razu widzę, zdarzył mi się ze dwa razy, ale to było dobrze widać, nie wiem jak to opisać, skakała pozycja przeciwnika, dźwięk uderzenia pociskiem dochodził dużo później, niż powinien, widać było, że coś jest nie tak. Ale dokładnie ten sam problem przeżywałem czasem w COD4... dopóki się troszkę nie nauczyłem mechaniki gry, map itd. Uważam, że opisany przez któregoś Cezara problem dotyczy wyłącznie wprawy w danej grze, wprawy oraz ew. perka, który robi steady aim albo damage increased. -- Diobeu NT650V Deauville '98 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2009-04-06 12:53:19 | |
Autor: Catalyst | |
Killzone multi | |
"Meanthord" <mean@NOSPAMwp.pl> wrote in message news:49d9dd2a$0$29472$f69f905mamut2.aster.pl... Normalka, lagi, w Gearsach jest identycznie. A w GOW2 też taki zyty system dołączania do gier jak od początku? Przez to nie grałem multi w GOW2 nawet 10 minut C |
|
Data: 2009-04-06 12:24:42 | |
Autor: kamil | |
Killzone multi | |
"Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> wrote in message news:grcmv0$8et$1inews.gazeta.pl...
A konkretnie co jest nie tak? |
|
Data: 2009-04-06 13:27:26 | |
Autor: Catalyst | |
Killzone multi | |
"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:grcops$k33$1inews.gazeta.pl... A konkretnie co jest nie tak? Jak włączałem (chciałem się włączyć) do gry to trwało to do kilku minut - nie wiem, może robiłem coś źle ale w 1 nie miałem takich myków C |
|
Data: 2009-04-06 13:02:00 | |
Autor: kamil | |
Killzone multi | |
"Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> wrote in message news:grcov0$l5j$1inews.gazeta.pl...
Naprawili to juz kilka dni po premierze. Pozdrawiam Kamil |
|