Killzone2 i zawartość do odblokowania

Data: 2009-04-20 11:01:56
Autor: Cezar
Killzone2 i zawartość do odblokowania
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gsha8k$2np$1news.onet.pl...
Witam,
odblokował ktoś te dodatki na killzone.com?
Te, które odblokowuje się przez zbieranie dokumentów i zestrzeliwanie znaków Hellgastów?
Ja przez przypadek odblokowałem cztery no i powiem szczerze, że takiego goowna to już dawno nie widziałem.... Żenua na całej linii.... Może dalej jest lepiej?

To te gdzie można sobie tekturowy czołg skleić ? Chyba tak - parę mam, ale nie powiem żeby mnie to wciągało... Wstęgi, medale - o tak - wkręca, ale jestem zbyt dramatycznie cienki na odblokowanie wszystkich. Podziwiam gości mających platynę w KZ2...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Killzone2 i zawartość do odblokowania