Killzone2 opis

Data: 2009-05-21 10:42:50
Autor: CeSaR
Killzone2 opis
Witam,
gdzie znajdę jakiś w miarę sensowny opis do Killzone2, zawierający opisy odznak rang itp?
Chodzi mi o to, co trzeba zrobić żeby odznakę dostać i co ona później daje itd.
Na killzone.com jest to wszystko dość lakonicznie opisane. Jest przykład nt. odznaki sanitariusza ale od czego zależy np. zdolność szturmowca - nie mam pojęcia.

pzdr

Data: 2009-05-21 11:05:06
Autor: Catalyst
Killzone2 opis

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:gv3464$7vt$1news.onet.pl...
[...]

Może tu?

http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/928377/55978

Data: 2009-05-21 14:36:44
Autor: CeSaR
Killzone2 opis
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/928377/55978

Dzięki. I czemu nie można tak ładnie na killzone.com napisać?

Killzone2 opis