Kim

Data: 2012-06-01 13:01:50
Autor: jadrys
Kim
Pan jest panie Komorowski? Z prawa i lewa słyszę że reprezentantem Polaków, a więc także i moim. Wysyłasz pan jakieś listy w imieniu Polaków, a więc i moim, a nie chcesz zdradzić treści. Czy to się godzi?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bronislaw-Komorowski-poprzez-ten-list-Polska-zyskala-waznego-sojusznika,wid,14537267,wiadomosc.html

Panie Prezydencie, dlaczego pan robi wszystko ĹĽebym do szacunku do  pana i paĹ„skiej funkcji byĹ‚ zmuszany  przez prawo a nie szanowaĹ‚ pana za to co pan robi i jak siÄ™ zachowuje?

Data: 2012-06-01 16:34:29
Autor: stevep
Kim
Dnia 01-06-2012 o 13:01:50 jadrys <kkp@gazeta.pl> napisał(a):

Pan jest panie Komorowski? Z prawa i lewa słyszę że reprezentantem  Polaków, a więc także i moim. Wysyłasz pan jakie¶ listy w imieniu  Polaków, a więc i moim, a nie chcesz zdradzić tre¶ci. Czy to się godzi?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bronislaw-Komorowski-poprzez-ten-list-Polska-zyskala-waznego-sojusznika,wid,14537267,wiadomosc.html

Panie Prezydencie, dlaczego pan robi wszystko żebym do szacunku do  pana  i pańskiej funkcji był zmuszany  przez prawo a nie szanował pana za to  co pan robi i jak się zachowuje?

Mam ci powiedzieć przygłupie, gdzie masz sobie wsadzić swój szacunek?
--
stevep

Data: 2012-06-02 19:07:36
Autor: jr
Kim

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Mysleli¶my jadrysku, ze napiszecie co¶ o zmarłym towarzyszu Kim Dzong Ilu, a
wy czym sie zajmujecie?
_kolektyw

Data: 2012-06-03 17:37:57
Autor: Jadry¶
Kim
W dniu 2012-06-02 19:07, jr pisze:
[...]

My¶leli¶cie Jacku? Nie, osoba Kima z dalekiej Korei bardzo mało mnie interesuje. Jestem zdecydowanie przeciwny kreowaniu tzw. kultu jednostek.

Data: 2012-06-03 18:49:15
Autor: jr
Kim

Użytkownik "Jadry¶" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
> wy czym sie zajmujecie?
> _kolektyw

My¶leli¶cie Jacku? Nie, osoba Kima z dalekiej Korei bardzo mało mnie

Co¶ podobnego! Może ci jednak poszukać twoich tutaj tekstów na ten temat?
jb

Data: 2012-06-04 09:16:15
Autor: jadry¶
Kim
W dniu 2012-06-03 18:49, jr pisze:
[...]

Na pewno dużo takich nie znajdziesz.

Data: 2012-06-04 20:06:01
Autor: jr
Kim

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
> Ilu, a

> Co¶ podobnego! Może ci jednak poszukać twoich tutaj tekstów na ten

Tylko dlatego, że z jest z was leń towarzyszu jadry¶

Data: 2012-06-06 11:15:53
Autor: jadry¶
Kim
W dniu 2012-06-04 20:06, jr pisze:

Tylko dlatego, że z jest z was leń towarzyszu jadry¶

Dlaczego zwracasz się do mnie jak do swojego towarzysza?

Data: 2012-06-02 20:29:52
Autor: wedoler
Kim
"jadrys"  wrote in message news:jqa7fg$nt$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Oto "pigułka" jego osobowości:

http://www.youtube.com/watch?v=OmhbsfGyQIA

jedno mnie zastanawia dlaczego zadajesz takie pytania na publicznym forum, moim zdaniem temat jest dawno zamknięty przez sam podmiot. Odpowiedz proszę skąd te Twoje wątpliwości.

wekon

Data: 2012-06-03 17:37:47
Autor: JadryĹ›
Kim
W dniu 2012-06-02 20:29, wedoler pisze:

jedno mnie zastanawia dlaczego zadajesz takie pytania na publicznym forum, moim zdaniem temat jest dawno zamknięty przez sam podmiot. Odpowiedz proszę skąd te Twoje wątpliwości.

wekon

Facet tak naprawdę nie dał się jeszcze poznać z tej złej strony. Po prostu nie do pomyślenia jest dla mnie sytuacja gdy człowiek który przechodzi na emeryturę po czterech latach pracy argumentuje że dla innych i 40 lat przepracowanych to jeszcze za mało żeby uzyskać emeryturę. Stąd właśnie te moje pytania, po prostu wydaje się to być jakimś kosmicznym absurdem.

Data: 2012-06-02 21:20:23
Autor: Przenysław W
Kim
Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqa7fg$nt$1inews.gazeta.pl...
Pan jest panie Komorowski? Z prawa i lewa słyszę że reprezentantem Polaków, a więc także i moim. Wysyłasz pan jakieś listy w imieniu Polaków, a więc i moim, a nie chcesz zdradzić treści. Czy to się godzi?

Jeśli znasz praktykę upublczniania korespondencji prezydenta to podaj chociaż jeden przykład.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kĹ‚amstwo smoleĹ„skie, ale o kĹ‚amstwa dotyczÄ…ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha KaczyĹ„skiego,

Data: 2012-06-03 17:37:24
Autor: JadryĹ›
Kim
W dniu 2012-06-02 21:20, Przenysław W pisze:
[...]

Jako kto wysłał ten list - jako osoba prywatna czy publiczna?

Kim