Kim

Data: 2012-06-02 19:07:36
Autor: jr
Kim

Użytkownik "jadrys" <kkp@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jqa7fg$nt$1inews.gazeta.pl...
Pan jest panie Komorowski? Z prawa i lewa słyszę że reprezentantem
Polaków, a więc także i moim. Wysyłasz pan jakieś listy w imieniu
Polaków, a więc i moim, a nie chcesz zdradzić treści. Czy to się godzi?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bronislaw-Komorowski-poprzez-ten-list
-Polska-zyskala-waznego-sojusznika,wid,14537267,wiadomosc.html

Panie Prezydencie

Mysleliśmy jadrysku, ze napiszecie coś o zmarłym towarzyszu Kim Dzong Ilu, a
wy czym sie zajmujecie?
_kolektyw

, dlaczego pan robi wszystko żebym do szacunku do  pana
i pańskiej funkcji był zmuszany  przez prawo a nie szanował pana za to
co pan robi i jak się zachowuje?

Data: 2012-06-03 17:37:57
Autor: Jadryś
Kim
W dniu 2012-06-02 19:07, jr pisze:
[...]

Myśleliście Jacku? Nie, osoba Kima z dalekiej Korei bardzo mało mnie interesuje. Jestem zdecydowanie przeciwny kreowaniu tzw. kultu jednostek.

Data: 2012-06-03 18:49:15
Autor: jr
Kim

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
> wy czym sie zajmujecie?
> _kolektyw

Myśleliście Jacku? Nie, osoba Kima z dalekiej Korei bardzo mało mnie

Coś podobnego! Może ci jednak poszukać twoich tutaj tekstów na ten temat?
jb

Data: 2012-06-04 09:16:15
Autor: jadryś
Kim
W dniu 2012-06-03 18:49, jr pisze:
[...]

Na pewno dużo takich nie znajdziesz.

Data: 2012-06-04 20:06:01
Autor: jr
Kim

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
> Ilu, a

> Coś podobnego! Może ci jednak poszukać twoich tutaj tekstów na ten

Tylko dlatego, że z jest z was leń towarzyszu jadryś

Data: 2012-06-06 11:15:53
Autor: jadryś
Kim
W dniu 2012-06-04 20:06, jr pisze:

Tylko dlatego, że z jest z was leń towarzyszu jadryś

Dlaczego zwracasz się do mnie jak do swojego towarzysza?

Kim