Kim Dzong Un rozdawa艂 "Mein Kampf" Hitlera

Data: 2013-08-31 15:11:53
Autor: Marek Czaplicki
Kim Dzong Un rozdawa艂 "Mein Kampf" Hitlera
Towarzysz Gn贸j pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013 13:57:

(...) Wskazuj膮c, 偶e w kr贸tkim okresie Hitler zdo艂a艂 odbudowa膰 Niemcy po
tym, jak przegra艂y I wojn臋 艣wiatow膮, Kim Dzong Un rozkaza艂, by Trzecia
Rzesza zosta艂a dog艂臋bnie przestudiowana, i poprosi艂, by z jej historii
wyci膮gni臋to praktyczne wnioski - relacjonowa艂 podczas telefonicznej
rozmowy anonimowy urz臋dnik. Kim Dzong Un mia艂 tak偶e m贸wi膰 o istotnej roli
sportu w budowaniu jedno艣ci nazistowskich Niemiec.
http://natemat.pl/65211,kim-dzong-un-rozdawal-mein-kampf-hitlera-korea-
polnocna-zaprzecza

Co prawda towarzysz Hitler zb艂膮dzi艂, ale by艂 dobrym socjalist膮..
gnoj.czerwony@gru.pl

Na ko艅cu to sobie w g艂贸wk臋 strzeli艂, albo przedawkowa艂 marych臋, wi臋c Kim rozs膮dnie idzie jego 艣艂adem. :-)

Data: 2013-08-31 22:15:28
Autor: Towarzysz Gn贸j
Kim Dzong Un rozdawa艂 "Mein Kampf" Hitlera

U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
| Towarzysz Gn贸j pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013
| 13:57:

| polnocna-zaprzecza

| Na ko艅cu to sobie w g艂贸wk臋 strzeli艂

Nu... strzeli艂 - niestrzeli艂.. h臋? O mo偶e jednak nie strzeli艂?
Mo偶e pojecha艂 na wakacje, gdzie p贸藕niej doradza艂 samemu towarzyszowi Stalinowi?
Buuuuuu-ha-ha!

Data: 2013-09-01 06:00:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Towarzysz Gn贸j wrote:

Nu... strzeli艂 - niestrzeli艂.. h臋? O mo偶e jednak nie strzeli艂?
Mo偶e pojecha艂 na wakacje, gdzie p贸藕niej doradza艂 samemu towarzyszowi
Stalinowi? Buuuuuu-ha-ha!

M贸wi si臋 nieoficjalnie, 偶e strzeli艂 to sobie sobowt贸r, a oryginalny tow. Dolek spieprzy艂 z pomoc膮 jankes贸w i Watykanu z Reichu do Argentyny, gdzie ukrywa艂 si臋 z Ewk膮 a偶 do naturalnej 艣mierci w latach 60-tych ub.w. Czyli wychodzi na to, 偶e prze偶y艂 wujka Jozia o jakie艣 par臋 艂adnych latek. Z艂ego dyabli nie bior膮!

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-09-01 14:38:41
Autor: Marek Czaplicki
Towarzysz Gn贸j pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013 22:15:

> [...]

Nu... strzeli艂 - niestrzeli艂.. h臋? O mo偶e jednak nie strzeli艂?
Mo偶e pojecha艂 na wakacje, gdzie p贸藕niej doradza艂 samemu towarzyszowi

Mo偶e? Ja tam nie wiem co maj膮 w zwyczaju przegrani na ca艂ej linii dyktatorzy. :-)

Kim Dzong Un rozdawa艂 "Mein Kampf" Hitlera