Kim Dzong Un rozdawa "Mein Kampf" Hitlera

Data: 2013-08-31 13:57:38
Autor: Towarzysz Gnj
Kim Dzong Un rozdawa "Mein Kampf" Hitlera
(...) Wskazujc, e w krtkim okresie Hitler zdoa odbudowa Niemcy po tym, jak przegray I wojn wiatow, Kim Dzong Un rozkaza, by Trzecia Rzesza zostaa dogbnie przestudiowana, i poprosi, by z jej historii wycignito praktyczne wnioski - relacjonowa podczas telefonicznej rozmowy anonimowy urzdnik. Kim Dzong Un mia take mwi o istotnej roli sportu w budowaniu jednoci nazistowskich Niemiec.
http://natemat.pl/65211,kim-dzong-un-rozdawal-mein-kampf-hitlera-korea-polnocna-zaprzecza

Co prawda towarzysz Hitler zbdzi, ale by dobrym socjalist..
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-31 15:11:53
Autor: Marek Czaplicki
Kim Dzong Un rozdawał "Mein Kampf" Hitlera
Towarzysz Gnój pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013 13:57:

(...) Wskazując, że w krótkim okresie Hitler zdołał odbudować Niemcy po
tym, jak przegrały I wojnę światową, Kim Dzong Un rozkazał, by Trzecia
Rzesza została dogłębnie przestudiowana, i poprosił, by z jej historii
wyciągnięto praktyczne wnioski - relacjonował podczas telefonicznej
rozmowy anonimowy urzędnik. Kim Dzong Un miał także mówić o istotnej roli
sportu w budowaniu jedności nazistowskich Niemiec.
http://natemat.pl/65211,kim-dzong-un-rozdawal-mein-kampf-hitlera-korea-
polnocna-zaprzecza

Co prawda towarzysz Hitler zbłądził, ale był dobrym socjalistą..
gnoj.czerwony@gru.pl

Na końcu to sobie w główkę strzelił, albo przedawkował marychę, więc Kim rozsądnie idzie jego śładem. :-)

Data: 2013-08-31 22:15:28
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
| Towarzysz Gnój pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013
| 13:57:

| polnocna-zaprzecza

| Na końcu to sobie w główkę strzelił

Nu... strzelił - niestrzelił.. hę? O może jednak nie strzelił?
Może pojechał na wakacje, gdzie później doradzał samemu towarzyszowi Stalinowi?
Buuuuuu-ha-ha!

Data: 2013-09-01 06:00:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Towarzysz Gnój wrote:

Nu... strzelił - niestrzelił.. hę? O może jednak nie strzelił?
Może pojechał na wakacje, gdzie później doradzał samemu towarzyszowi
Stalinowi? Buuuuuu-ha-ha!

Mówi się nieoficjalnie, że strzelił to sobie sobowtór, a oryginalny tow. Dolek spieprzył z pomocą jankesów i Watykanu z Reichu do Argentyny, gdzie ukrywał się z Ewką aż do naturalnej śmierci w latach 60-tych ub.w. Czyli wychodzi na to, że przeżył wujka Jozia o jakieś parę ładnych latek. Złego dyabli nie biorą!

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-01 14:38:41
Autor: Marek Czaplicki
Towarzysz Gnój pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 31 sierpnia 2013 22:15:

> [...]

Nu... strzelił - niestrzelił.. hę? O może jednak nie strzelił?
Może pojechał na wakacje, gdzie później doradzał samemu towarzyszowi

Może? Ja tam nie wiem co mają w zwyczaju przegrani na całej linii dyktatorzy. :-)

Kim Dzong Un rozdawa "Mein Kampf" Hitlera