Kim Ir Sen ?

Data: 2010-04-30 18:11:40
Autor: _heŽsk_
Kim Ir Sen ?

http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

--

 HeSk

Data: 2010-04-30 18:37:15
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 18:11, _heŽsk_ pisze:
http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

To raczej już ty przekroczyłeś wszelkie granice zdroworozsądkowe w tej krytyce Prezesa. Jesteś naprawdę żałosny.

Data: 2010-04-30 19:01:38
Autor: _heŽsk_
Kim Ir Sen ?
On Fri, 30 Apr 2010 18:37:15 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>
> to juz przekracza granice smiesznosci...
To raczej już ty przekroczyłeś wszelkie granice zdroworozsądkowe w tej krytyce Prezesa.

 to ja go osmieszam oglaszajac swiatu ile jajek je na sniadanie?
 moze tak szefowa klubo poda kiedy ostatni raz byl na "grobie"
 brata i bartowej. kiedy ostatnio odwiedzil "umeirajaca" matke?

Jesteś naprawdę żałosny.

 to ty jestes zalosny. nie widzisz, ze tak jak zrobiono z uroczystosci
 pogrzebowych s.p.lecha widowisko tak teraz usiluje sie robic  z prezesa pis raz nadczlowieka, a raz domatora w kapciach.
 to czysta socjotechnika. nie dostrzegasz tego ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-30 21:52:13
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 19:01, _heŽsk_ pisze:
[...]

To ty wyciągasz co chwile jakieś sprawy  z jego Ĺźycia prĂłbując kpić z jego kota czy z tego co spoĹźywa na śniadanie. Ale w rzeczywistości tylko pokazujesz Ĺźe brak ci dobrego wychowania..

[...]

Nic a nic mnie nie obchodzi czyś pogrzeb. I dlaczego próbujesz zrzucić winę z tych nawiedzonych kretynów z PiS-u i z TVP, na tego doświadczonego ciężko przez los człowieka?

Data: 2010-05-01 10:06:00
Autor: _heŽsk_
Kim Ir Sen ?
On Fri, 30 Apr 2010 21:52:13 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   to ja go osmieszam oglaszajac swiatu ile jajek je na sniadanie?
>   moze tak szefowa klubo poda kiedy ostatni raz byl na "grobie"
>   brata i bartowej. kiedy ostatnio odwiedzil "umeirajaca" matke?

To ty wyciągasz co chwile jakieś sprawy  z jego życia próbując kpić z jego kota czy z tego co spożywa na śniadanie.

 kpie z tych naiwnych ktorzy wierza prezesowi.
Ale w rzeczywistości tylko pokazujesz że brak ci dobrego wychowania..

 jezeli miales nadzieje, ze monitor zamienie na monochrowmatycznyn to
 sie przeliczyles. co do wychowania: poczytaj sobie hansa, neko, awe,
 raffa, tomy'ego czy innych bluzgajacych tu na donka i komorowskiego.
 wtedy bedziesz mnie pouczal na temat dobrego wychowania.

> [...]
>   to czysta socjotechnika. nie dostrzegasz tego ?

Nic a nic mnie nie obchodzi czyś pogrzeb.

 jasne. wozenie po kraju kosztowalo >20 pln. a dzieci gloduja.

I dlaczego próbujesz zrzucić winę z tych nawiedzonych kretynów
z PiS-u i z TVP, na tego doświadczonego ciężko przez los człowieka?

 przez szacunek dla zmarlego brata prezes pis powinien  wylaczyc sie z polityki do czasu az szczatki s.p. lecha
 i marii zamienia sie w proch. prezes pragnie wladzy jak
 kania dzdzu. taka jest prawda. --

 HeSk

Data: 2010-05-01 22:59:35
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-05-01 10:06, _heŽsk_ pisze:
[...]

Prezes nie jest święty, ma sporo wad... jednak w obecnej sytuacji głosowanie na niego to konieczność dla wszystkich tych którym na sercu leży dobro Polski.

[...]

To ma być usprawiedliwienie swojego zachowania na psp?  Zwróć jednak uwagę na pewien subtelny szczegół - Tusk i Komorowski Ĺźyja i nie stracili nikogo bliskiego.

[...]

Całe pretensje zgłoś do rządu - to oni się bawią w dobrych wujków i rozdawaja państwowe pieniądze na lewo i prawo.. nawet mimo tego że ich nikt o to nie prosi.

Może w ten sposób próbuje odreagować.

Data: 2010-05-02 08:55:01
Autor: ^heÂŽsk^
Kim Ir Sen ?
On Sat, 01 May 2010 22:59:35 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   kpie z tych naiwnych ktorzy wierza prezesowi.

Prezes nie jest święty, ma sporo wad...

 jedynym marzeniem prezesa jest WLADZA !

jednak w obecnej sytuacji głosowanie na niego to konieczność

 to juz wolalbym zaglosowac na ikonowicza ;o)

dla wszystkich tych którym na sercu leży dobro Polski.

 przestan wypisywac tego typu frazesy rodem z prl.

> [...]
>   wtedy bedziesz mnie pouczal na temat dobrego wychowania.

To ma być usprawiedliwienie swojego zachowania na psp?

 a coz jak takiego robie? kogos wyzywam od... tu wstaw to co wypisuja
 zwolennicy prezesa w "dyskusjach" na psp. gdyby dopadla cie skleroza
 lub amnezja puszens to: awe, hans, raff, tomy, neko, cytryna.
 jakos nie protestujesz przeciwko ich wulgaryzmom...

Zwróć jednak uwagę na pewien subtelny szczegół - Tusk i Komorowski
żyja i nie stracili nikogo bliskiego.

 czyli co, na tuska i komora mozna wylewac wiadra pomyj, a na prezesa
 ani slowa krytyki bo jest cierpiacy? gdyby tak bylo zajalby sie  swoja chora matka, odwiedzil chociaz raz w tygodniu grob brata.
 tak zachowuja sie normalni ludzie, ktorzy stracili bliskich.
 a prezes? jezdzil sobie z pogrzebu na pogrzeb, wyglaszam mowy
 a na dodatek do tej swojej ohydne gry wciagnal marte, corke lecha.

 wierzysz w to co piszesz ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-30 18:49:16
Autor: Adam
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "_heŽsk_" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:670mt59trvllv8jt06v7q20rudlvdpn1cg4ax.com...

http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Masz rację - kontestowanie publiczne, że ktoś je na śniadanie kilka jajek jest rozbrajające. Ja zjadam 4 jajak na miękko na śniadanie i nie uważam, że jest to żałosne czy godne potępienia.
Ale idiotów dziwi wszystko - pewnie i to, że rano Jarosław Kaczyński oddaje mocz.
AC

Data: 2010-04-30 19:23:07
Autor: hermar
Kim Ir Sen ?
Adam wrote:
Ja zjadam 4 jajak na miękko na śniadanie i
nie uważam, że jest to żałosne czy godne potępienia.

Ale z punktu widzenia dietetyka, dla człowieka o biernym stylu życia (a J.K. raczej po parkach nie biega ani na siłownię nie uczęszcza) to zdecydowanie ponad normę dzienną!
duża ilość jajek ( częściowo ) podnosi poziom złego cholersterolu ( głównie poziom ten podnosi się od węgli ), powoduje zanik tego dobrego, a w przyszłości przyczynia się pośrednio do miażdżycy.
www.sportowiec.org/spozywanie-bialka

Data: 2010-04-30 21:52:52
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 19:23, hermar pisze:
Adam wrote:
[...]

G..no prawda - jajko jest najzdrowszym z pokarmów, tak było, jest i będzie.. Nie zmieni tego bajdurzenie jakichś nawiedzonych kretynów. Jaja są zjadane nawet przez zwierzęta typowo roślinne.

A co do cholesterolu to trzeba ci wiedzieć że jego wysokość tylko w paru procentach zależy od stosowanej diety.

Data: 2010-04-30 22:18:32
Autor: azot
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrfcf6$7oi$2news.onet.pl...

[...]

 A skąd on to może wiedzieć? On wpierdziela anaboliki zamiast jajek.

azot

Data: 2010-05-01 08:47:54
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 22:18, azot pisze:
[...]

Przydałoby mu si ę coś wspomagające pracę mózgu.. Jakiś "Nootropil", albo coś w tym stylu. Pod warunkiem że oczywiście mózg posiada.

Data: 2010-05-01 08:17:47
Autor: cirrus
Kim Ir Sen ?
Adam wrote:
[...]

A nie obraża żrąc 4 jaja tych grzebiących po smietnikach?

--
stevep

Data: 2010-05-01 08:47:30
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-05-01 08:17, cirrus pisze:

[...]

Absolutnie nie. Dziś jajko można kupić i za 20 groszy. - Jest to jeden z najtańszych produktów spożywczych w Polsce.

Data: 2010-05-01 15:51:49
Autor: cirrus
Kim Ir Sen ?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrgis3$lu5$1news.onet.pl...
[...]

I każdego na nie stać? To czego szukaja po smietnikach?

--
stevep

Data: 2010-05-01 16:20:09
Autor: cyc
Kim Ir Sen ?

[...]

Nie wiem gdzie  widziales ostatnio jajko za 0,20zl /szt. , U mnie za taniej niz 40gr , to chyba tylko sltluczki lub same skorupki sa :) .
Pozatym chce przypomniec , ze jajko to bomba holesterolowa a 4 jajka dziennie musialy odbic sie na jakosci myslenia prezesa a ta jak widac nie jest w ostatnich latach najwyzszego lotu .
Konkluzja  ? ,  nie jedz zbyt duzo jajek  bo nie bedziesz mial szans na prezydenture ! , tak jak Jaroslaw K.

cyc

Data: 2010-05-01 23:08:56
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-05-01 16:20, cyc pisze:
[...]

Bardzo często w "Netto" są opakowania 80 jaj właśnie po 20 gr. sztuka.

Fałszywy mit o tym cholesterolu z jajek. W ogóle dieta ma bardzo znikome znaczenie ( parę %) w wysokości stężenia cholesterolu we krwi.. Jeden może słoninę jeść na przemian z jajami i poziom cholesterolu bedzie ok. , natomiast drugi będzie miał wysokie stężenie mimo ze będzie jadł samą sałatę.

Data: 2010-05-02 09:29:52
Autor: cyc
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hri5a9$rjb$3news.onet.pl...

[...]

Te " madrosci " o tym , ze dieta ma niewielki wplyuw na wysopkosc holesterolu pewnie wyczytales w diecie Kwasniewskiwego .
To szarlatan , ktorego "rewelacje " dementuje calyu swiat . Na wysokosc holesterolu najwiekszy wplyw ma dieta i co do tego nikt kto otarl sie o problem a przedewszystkim ludzie nauki nie maja watpliwosci !.
Holesterol jest rowniez problemem genetycznym ale to calkiem inna historia .
Jesli opierasz swoja wiedze o nim  na plotkach z magla , to czym predzej zweryfikuj ja bo traktowanie ich powaznie moze miec dla Ciebie nieprzyjemne skutki .
Co do cen jajek , to te po 20gr musialy byc chyba smierdzace bo u mnie nigdy , nawet kiedy byly najtansze takich cen nie widzielem .Minimum 30gr.

cyc

Data: 2010-05-01 23:01:45
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-05-01 15:51, cirrus pisze:
[...]

Widać że nie każdego. Jednak nie miej za złe komuś że zjada śniadanie za równowartość 80 gr.

Data: 2010-05-01 00:45:55
Autor: Adam
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "hermar" <hermar@op.pl> napisał w wiadomości news:hrf3m5$f45$1news.onet.pl...
Adam wrote:
[...]

Czytaj dalej te głupoty to rzeczywiście bedziesz zdrowy.
Mit o wpływie jajek na wzrost poziomu cholesterolu już dawno obalono.
Jajka niezmiernie korzystnie wpływają na regenerację istotnych połączeń neuronowych w mózgu.
Do tego trzeba dodać, że Kaczyński nie pali - a palenie walnie przyczynia się do zmian miażdżcowych (w tym w mózgu).
AC

Data: 2010-05-01 08:16:44
Autor: cirrus
Kim Ir Sen ?
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bdb0a0f$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Świetnie, tylko nie zjadaj pięciu bo obrazisz Prezia.

--
stevep

Data: 2010-05-01 00:30:26
Autor: Tomy
Kim Ir Sen ?

"_heŽsk_" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:670mt59trvllv8jt06v7q20rudlvdpn1cg4ax.com...

to juz przekracza granice smiesznosci...

Co henek ? Stary facet biegajacy za pilka ktoremu
wydaje sie ze jest Maradona ? Nie wymagaj wiele
od goscia ktory nie majac zawodu, musial kominy
malowac.

Data: 2010-05-01 15:23:14
Autor: konserwator
Kim Ir Sen ?

[...]

no to sie usmialem...
je 4 jajka powiadzsz?
a jak zje 5 to berdzie smieszniej czy mniej smiesznie? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-01 18:26:49
Autor: _heŽsk_
Kim Ir Sen ?
On Sat, 1 May 2010 15:23:14 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

no to sie usmialem...
je 4 jajka powiadzsz?

 nie ja "powiadam" tylko szefowa jego sztabu.

a jak zje 5 to berdzie smieszniej czy mniej smiesznie?

 moze jesc i 50 dziennie. to jego sprawa.
 i prawde mowiac gie mnie to obchodzi tyle,
 ze po co robic z takiego faktu cyrk medialny?
 prezes nad patelnia, prezes parzy herbate...
 sensacja byloby: prezes prowadzi samochod,
 prezes korzysta z bankomatu, prezes sie zeni ;o)))

  --

 HeSk

Data: 2010-05-02 08:48:23
Autor: konserwator
Kim Ir Sen ?

wrote:

[...]

a ile jejek je komoroski
i czy korzysta z bankomatu?
- to sa bardzo wazne pytania! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-04 09:34:36
Autor: `heÂŽsk`
Kim Ir Sen ?
On Sun, 2 May 2010 08:48:23 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

[...]

 a kogo to obchodzi? jego sztab nie robi z tego sensacji.

i czy korzysta z bankomatu?

 gdyby nie korzystal caly pis plawilby sie w rozkoszy ;o)

- to sa bardzo wazne pytania!

 bardzo wazne pytania to:

 - po jaka cholere prezes w kilka dni po smierci    brata pcha sie na pudlo?
 - kandydat na prezydenta nie ma rodziny, kto bedzie
   1-wsza dama? marta dubieniecka juz nie, wiec kto?
 - czy prezes zdobyl juz prawo jazdy ?
 - czy prezes korzysta z bankomatu ?
 - czy prezes ma konto w banku ?
 - jak moze Polska rzadzic ktos komu zycie sie nie udalo ?

 odpowiedzi na te pytania sa bardzo wazne.

 dzis bylismy na spacerze. festyn 3-majowy. kilka parasoli,
 pod parasolami elita radiomaryjnych zbierajaca podpisy na
 kaczynskiego jaroslawa. ludzie omijali parasol lukiem.
 co ze spuscizna wielkiego s.p.lecha? zmarnuje sie ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 22:42:57
Autor: kujawiak
Kim Ir Sen ?

[...]

po tej wiadomości ceny jajek wzrosły o 300%

a ćio pleźieś je na dlugie

Kim Ir Sen ?