Kim Ir Sen ?

Data: 2010-04-30 18:37:15
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 18:11, _heŽsk_ pisze:
http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

To raczej już ty przekroczyłeś wszelkie granice zdroworozsądkowe w tej krytyce Prezesa. Jesteś naprawdę żałosny.

Data: 2010-04-30 19:01:38
Autor: _he®sk_
Kim Ir Sen ?
On Fri, 30 Apr 2010 18:37:15 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-04-30 18:11, _he®sk_ pisze:
> http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html
>
> to juz przekracza granice smiesznosci...
To raczej ju¿ ty przekroczy³e¶ wszelkie granice zdroworozs±dkowe w tej krytyce Prezesa.

 to ja go osmieszam oglaszajac swiatu ile jajek je na sniadanie?
 moze tak szefowa klubo poda kiedy ostatni raz byl na "grobie"
 brata i bartowej. kiedy ostatnio odwiedzil "umeirajaca" matke?

Jeste¶ naprawdê ¿a³osny.

 to ty jestes zalosny. nie widzisz, ze tak jak zrobiono z uroczystosci
 pogrzebowych s.p.lecha widowisko tak teraz usiluje sie robic  z prezesa pis raz nadczlowieka, a raz domatora w kapciach.
 to czysta socjotechnika. nie dostrzegasz tego ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-30 21:52:13
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-04-30 19:01, _heŽsk_ pisze:
[...]

To ty wyciÄ…gasz co chwile jakieÅ› sprawy  z jego życia próbujÄ…c kpić z jego kota czy z tego co spożywa na Å›niadanie. Ale w rzeczywistoÅ›ci tylko pokazujesz że brak ci dobrego wychowania..

Jesteś naprawdę żałosny.

[...]

Nic a nic mnie nie obchodzi czyś pogrzeb. I dlaczego próbujesz zrzucić winę z tych nawiedzonych kretynów z PiS-u i z TVP, na tego doświadczonego ciężko przez los człowieka?

Data: 2010-05-01 10:06:00
Autor: _he®sk_
Kim Ir Sen ?
On Fri, 30 Apr 2010 21:52:13 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   to ja go osmieszam oglaszajac swiatu ile jajek je na sniadanie?
>   moze tak szefowa klubo poda kiedy ostatni raz byl na "grobie"
>   brata i bartowej. kiedy ostatnio odwiedzil "umeirajaca" matke?

To ty wyci±gasz co chwile jakie¶ sprawy  z jego ¿ycia próbuj±c kpiæ z jego kota czy z tego co spo¿ywa na ¶niadanie.

 kpie z tych naiwnych ktorzy wierza prezesowi.
Ale w rzeczywisto¶ci tylko pokazujesz ¿e brak ci dobrego wychowania..

 jezeli miales nadzieje, ze monitor zamienie na monochrowmatycznyn to
 sie przeliczyles. co do wychowania: poczytaj sobie hansa, neko, awe,
 raffa, tomy'ego czy innych bluzgajacych tu na donka i komorowskiego.
 wtedy bedziesz mnie pouczal na temat dobrego wychowania.

> [...]
>   z prezesa pis raz nadczlowieka, a raz domatora w kapciach.
>   to czysta socjotechnika. nie dostrzegasz tego ?

Nic a nic mnie nie obchodzi czy¶ pogrzeb.

 jasne. wozenie po kraju kosztowalo >20 pln. a dzieci gloduja.

I dlaczego próbujesz zrzuciæ winê z tych nawiedzonych kretynów
z PiS-u i z TVP, na tego do¶wiadczonego ciê¿ko przez los cz³owieka?

 przez szacunek dla zmarlego brata prezes pis powinien  wylaczyc sie z polityki do czasu az szczatki s.p. lecha
 i marii zamienia sie w proch. prezes pragnie wladzy jak
 kania dzdzu. taka jest prawda. --

Data: 2010-05-01 22:59:35
Autor: jadrys
Kim Ir Sen ?
W dniu 2010-05-01 10:06, _heŽsk_ pisze:
[...]

jego kota czy z tego co spożywa na śniadanie.

  kpie z tych naiwnych ktorzy wierza prezesowi.

Prezes nie jest święty, ma sporo wad... jednak w obecnej sytuacji głosowanie na niego to konieczność dla wszystkich tych którym na sercu leży dobro Polski.

Ale w rzeczywistości tylko pokazujesz że brak ci dobrego wychowania..

[...]

To ma być usprawiedliwienie swojego zachowania na psp?  Zwróć jednak uwagÄ™ na pewien subtelny szczegół - Tusk i Komorowski żyja i nie stracili nikogo bliskiego.

[...]

Nic a nic mnie nie obchodzi czyÅ› pogrzeb.

  jasne. wozenie po kraju kosztowalo>20 pln. a dzieci gloduja.

Całe pretensje zgłoś do rządu - to oni się bawią w dobrych wujków i rozdawaja państwowe pieniądze na lewo i prawo.. nawet mimo tego że ich nikt o to nie prosi.

Może w ten sposób próbuje odreagować.

Data: 2010-05-02 08:55:01
Autor: ^he®sk^
Kim Ir Sen ?
On Sat, 01 May 2010 22:59:35 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   kpie z tych naiwnych ktorzy wierza prezesowi.

Prezes nie jest ¶wiêty, ma sporo wad...

 jedynym marzeniem prezesa jest WLADZA !

jednak w obecnej sytuacji g³osowanie na niego to konieczno¶æ

 to juz wolalbym zaglosowac na ikonowicza ;o)

dla wszystkich tych którym na sercu le¿y dobro Polski.

 przestan wypisywac tego typu frazesy rodem z prl.

> [...]
>   raffa, tomy'ego czy innych bluzgajacych tu na donka i komorowskiego.
>   wtedy bedziesz mnie pouczal na temat dobrego wychowania.

To ma byæ usprawiedliwienie swojego zachowania na psp?

 a coz jak takiego robie? kogos wyzywam od... tu wstaw to co wypisuja
 zwolennicy prezesa w "dyskusjach" na psp. gdyby dopadla cie skleroza
 lub amnezja puszens to: awe, hans, raff, tomy, neko, cytryna.
 jakos nie protestujesz przeciwko ich wulgaryzmom...

Zwróæ jednak uwagê na pewien subtelny szczegó³ - Tusk i Komorowski
¿yja i nie stracili nikogo bliskiego.

 czyli co, na tuska i komora mozna wylewac wiadra pomyj, a na prezesa
 ani slowa krytyki bo jest cierpiacy? gdyby tak bylo zajalby sie  swoja chora matka, odwiedzil chociaz raz w tygodniu grob brata.
 tak zachowuja sie normalni ludzie, ktorzy stracili bliskich.
 a prezes? jezdzil sobie z pogrzebu na pogrzeb, wyglaszam mowy
 a na dodatek do tej swojej ohydne gry wciagnal marte, corke lecha.

Mo¿e w ten sposób próbuje odreagowaæ.

 wierzysz w to co piszesz ?