Kim Ir Sen ?

Data: 2010-05-01 15:23:14
Autor: konserwator
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "_he®sk_" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:670mt59trvllv8jt06v7q20rudlvdpn1cg4ax.com...

http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

no to sie usmialem...
je 4 jajka powiadzsz?
a jak zje 5 to berdzie smieszniej czy mniej smiesznie? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-01 18:26:49
Autor: _he®sk_
Kim Ir Sen ?
On Sat, 1 May 2010 15:23:14 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

http://deser.pl/deser/10,88223,7833113,Jaroslaw_Kaczynski_je_cztery_jajka_dziennie_.html

to juz przekracza granice smiesznosci...

no to sie usmialem...
je 4 jajka powiadzsz?

 nie ja "powiadam" tylko szefowa jego sztabu.

a jak zje 5 to berdzie smieszniej czy mniej smiesznie?

 moze jesc i 50 dziennie. to jego sprawa.
 i prawde mowiac gie mnie to obchodzi tyle,
 ze po co robic z takiego faktu cyrk medialny?
 prezes nad patelnia, prezes parzy herbate...
 sensacja byloby: prezes prowadzi samochod,
 prezes korzysta z bankomatu, prezes sie zeni ;o)))

  --

 HeSk

Data: 2010-05-02 08:48:23
Autor: konserwator
Kim Ir Sen ?

Użytkownik "_he®sk_" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnkot595mnqtjgdgebsfuga8f03rqs3qj14ax.com...
wrote:

[...]

a ile jejek je komoroski
i czy korzysta z bankomatu?
- to sa bardzo wazne pytania! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-04 09:34:36
Autor: `he®sk`
Kim Ir Sen ?
On Sun, 2 May 2010 08:48:23 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

[...]

 a kogo to obchodzi? jego sztab nie robi z tego sensacji.

i czy korzysta z bankomatu?

 gdyby nie korzystal caly pis plawilby sie w rozkoszy ;o)

- to sa bardzo wazne pytania!

 bardzo wazne pytania to:

 - po jaka cholere prezes w kilka dni po smierci    brata pcha sie na pudlo?
 - kandydat na prezydenta nie ma rodziny, kto bedzie
   1-wsza dama? marta dubieniecka juz nie, wiec kto?
 - czy prezes zdobyl juz prawo jazdy ?
 - czy prezes korzysta z bankomatu ?
 - czy prezes ma konto w banku ?
 - jak moze Polska rzadzic ktos komu zycie sie nie udalo ?

 odpowiedzi na te pytania sa bardzo wazne.

 dzis bylismy na spacerze. festyn 3-majowy. kilka parasoli,
 pod parasolami elita radiomaryjnych zbierajaca podpisy na
 kaczynskiego jaroslawa. ludzie omijali parasol lukiem.
 co ze spuscizna wielkiego s.p.lecha? zmarnuje sie ?

--

 HeSk

Kim Ir Sen ?