Kim Ir Tusk objal pelnie wladzy

Data: 2010-07-04 11:23:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Kim Ir Tusk objal pelnie wladzy
To juz prawie pewne. Zegnam sie z Wami. Niedlugo mnie zalatwia rozne
WSIoki i inne KGB. Polski juz nie ma. KONIEC. 4 lipca 2010 skonczyla
sie tysiacletnia POLSKA. Niemiec ma pelnie wladzy i jego laufer
niejaki Komoroski.

ps. i na koniec zagadka:
jak sie nazywa pierwsza dama?
- Barbamama....

Data: 2010-07-04 21:10:40
Autor: Neko
Kim Ir Tusk objal pelnie wladzy
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

[...]

Tez sie zastanawiamy nad wyjazdem... :/

Data: 2010-07-04 22:13:15
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0qmbl$4hb$1news.onet.pl...
[...]

A może pora organizować zbrojne podziemie?
AC

Data: 2010-07-04 22:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c30eb5f$0$2593$65785112news.neostrada.pl...

[...]