Kim Jong-il kaput

Data: 2011-12-19 04:04:37
Autor: Canucki
Kim Jong-il kaput
Czas na sowieckiego generala w polskim mundurze

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-12-19 09:27:57
Autor: Grzegorz Z.
Kim Jong-il kaput
Canucki napisał:

Czas na sowieckiego generala w polskim mundurze

Jak wł±czyłem przy porannej kawie TVP Info i zobaczyłem czerwony pasek i
słowo "nie żyje" na nim to przez moment my¶lałem że nasz drogi Jarosław
udał się na łono brata.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:00:04
Autor: [He®Sk]
Kim Jong-il kaput
On Mon, 19 Dec 2011 09:27:57 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Canucki napisał:

> [...]

Jak wł±czyłem przy porannej kawie TVP Info i zobaczyłem czerwony pasek i
słowo "nie żyje" na nim to przez moment my¶lałem że nasz drogi Jarosław

 zobacz jak malo trzeba by sprawic komus radosc... ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-19 09:32:28
Autor: jadrys
Kim Jong-il kaput
W dniu 2011-12-19 05:04,  Canucki pisze:
Czas na sowieckiego generala w polskim mundurze

Krzysztof Canucki

Tak się zastanawiam czy ty wiesz o czym bełkoczesz. Skąd ta chciwość krwi? Pewnie jesteś jakimś ortodoksem religijnym..?

Data: 2011-12-19 17:00:04
Autor: [He®Sk]
Kim Jong-il kaput
On Mon, 19 Dec 2011 04:04:37 +0000 (UTC), " Canucki"
<canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Czas na sowieckiego generala w polskim mundurze

Krzysztof Canucki

 zycie z pietnem mordercy jest gorsze od smierci.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kim Jong-il kaput