Kim Jong-il kaput

Data: 2011-12-19 09:27:57
Autor: Grzegorz Z.
Kim Jong-il kaput
Canucki napisał:

Czas na sowieckiego generala w polskim mundurze

Jak włączyłem przy porannej kawie TVP Info i zobaczyłem czerwony pasek i
słowo "nie żyje" na nim to przez moment myślałem że nasz drogi Jarosław
udał się na łono brata.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:00:04
Autor: [HeÂŽSk]
Kim Jong-il kaput
On Mon, 19 Dec 2011 09:27:57 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

Canucki napisał:

> [...]

Jak włączyłem przy porannej kawie TVP Info i zobaczyłem czerwony pasek i
słowo "nie żyje" na nim to przez moment myślałem że nasz drogi Jarosław

 zobacz jak malo trzeba by sprawic komus radosc... ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kim Jong-il kaput