Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-30 00:06:40
Autor: Lorn
Kim Pan jest Panie Kaczyński?
Komentarz pod jednym z artykułów GW autorstwa tadek-1:
"Kim Pan jest, Panie Jaroslawie Kaczynski?. Kiedy Pana podmieniono?. Kto wydaje Panu rozkazy?. Guru Rydzyk Panu?, czy Pan Rydzykowi?. Skad otrzymujecie rozkazy?, z Zachodu czy ze Wschodu?. Kto zrobil z was bezduszne automaty do niszczenia i destrukcji. Dlaczego tak bardzo nienawidzicie Polski i Polakow. Kim Pan jest, Panie Jaroslawie Kaczynski? Skad przygnal Pana zly wiatr?."

Pytania pozostały bez odpowiedzi... Może tu się ktoś skusi? Osobiście liczę na cytrynę, ale on ostatnio w poezji się zanurzył. :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-29 15:13:28
Autor: Hans Kloss
Lorn napisał(a):
Komentarz pod jednym z artykułów GW autorstwa tadek-1
[...]
A gdyby tak nie zaśmiecać grupy pastowaniem chorych majaczeń jakiegoś
fanatyka?  Mamy tu dość własnych grupowych antykaczych nawiedzeńców,
po cholerę ten import, w dodatku miernej jakości?
J-23

Data: 2010-01-30 00:16:04
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
Komentarz pod jednym z artykułów GW autorstwa tadek-1
[...]
A gdyby tak nie zaśmiecać grupy pastowaniem chorych majaczeń jakiegoś
fanatyka?

Jakoś Tobie wklejki cytryny 'znalezione w sieci' nie przeszkadzają :>

Mamy tu dość własnych grupowych antykaczych nawiedzeńców,
po cholerę ten import, w dodatku miernej jakości?

Chyba nie tak miernej skoro odpowiedziałeś. :> Aż tak zabolało?

J-23

Lorn.

Data: 2010-01-30 01:29:34
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjvokm$35d$2news.interia.pl...
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

-- -- -- -
lorn ale ty sie kompromitujesz, bo puszczasz post jakiejs nawiedzonej fantyczki, a nie ma w tym zadnej merytoryuki tylko inwektywy
awe

Data: 2010-01-30 01:31:56
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

Przykro mi, że tego nie ogarniasz. :> Nie wszyscy jednak zeszli z drzew ;-)

bo puszczasz post jakiejs nawiedzonej fantyczki,

Przypomnij sobie swoje wklejki, przy okazji wyciągnij również cytrynkowe   wycinanki :>

a nie ma w tym zadnej merytoryuki tylko inwektywy

Inwektywy? :> Jesteś w tym mistrzem... Nie wierzę, żebyś zwykłe pytania pomylił z inwektywami. :>

awe

Data: 2010-01-30 01:42:30
Autor: awe

Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

pytania swiadcza tylko o stanie umyslowym tej babci. wiesz tak sie zachowuja ludzie zagubieni...pewnie ma skleroze a to tego nie potrafi samodzielnie myslec. jesli chciales cos zaargumentowac podpierajac sie autorytetem to ci po prostu nie wyszlo. my wiemy ze w PL jest wiele takich babc i trudno sie temu dziwic, ale ze wy lorn mlody czlowiek ..to smutne w sumie
awe

awe

Data: 2010-01-30 01:37:32
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

Babci? :> Udowdnij...

[cut - reszta crap]

Data: 2010-01-30 01:47:57
Autor: awe

Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

-- -- -- -- --
sprawdz sobie, ewidentna babcia, taki brak kontroli nad emocjami jest typowy dla emerytowanych przodowniczek pracy na dyrektorskich stanowiskach. zaloze sie ze byla funkcyjna gdzies w jakies szkole zawodowej dla matolow. stad te aspiracje do zabierania glosu
awe

Data: 2010-01-30 01:50:44
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

No to powinieneś się bać... Skoro taka babuleńka zadaje takie pytania to co się stanie z elektoratem PiS`u? :> Kto zagłosuje na Leszka? :> Taa... Wiem, że ty zagłosujesz, ale przecież te babuleńki były głównym jego popychadłem :)

Data: 2010-01-30 02:03:29
Autor: awe

Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

-- -- -- --
tylko tak ci sie wydaje...widzisz zyjesz w wirtualu...za duzo ogladasz TVN24 i czytujesz GW. Musisz zaczac korzystac z niezaleznych mediow. Proponuje na poczatek salon24.pl
awe

Data: 2010-01-30 02:01:15
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

Nie ja siedzę każdego dnia na usenecie :>

za duzo ogladasz TVN24

Preferuję radyjko. :> Dużo czasu spędzam w trasie... Między dostawcami, a urzędami :P

i czytujesz GW.

Nasz Dziennik czym się szczególnym wyróżnia? :>

Musisz zaczac korzystac z niezaleznych mediow.

Ooo widzisz... Może odpowiesz na pytania zacytowane w poście rozpoczynający ten wątek? :>

Proponuje na poczatek salon24.pl

Salonik... Tam znajdę też coś dla siebie... Wiesz o tym? :>

Data: 2010-01-30 02:12:09
Autor: awe

Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

-- -- -- -- -- -
bo to sa niezalezne media, natomiast nie przebijesz sie w GW ani w TVN24...choc w sumie ty bylbys tam gwiazda:-)
awe

Data: 2010-01-30 02:07:39
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

Zależne od Rydzyka :>

natomiast nie przebijesz sie w GW ani w TVN24...choc w sumie ty bylbys tam gwiazda:-)

Myślisz? Muszę się nad tym poważnie zastanowić... :>

Data: 2010-01-30 02:42:50
Autor: awe

Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

uwazasz ze salon24 jest zalezny od rydzyka? coz to kolejny dowod na to ze zyjesz w wirtualu. A co do GW i TVN24 to zwroc uwage ze do szkielka czasem dzwonia ciagle te same osoby. Nawet niedawno pokazywano je w TW...kupa smiechu...Jakis Pan z Dzialdowa - co to dla ciebie za konkurencja...:-)
awe

Data: 2010-01-30 02:41:00
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
[...]

Tylko w twoim umyśle mogło się zrodzić podobne pytanko :>

coz to kolejny dowod na to ze zyjesz w wirtualu.

Kolejny dowód na to, że cierpisz... Ach... Nie potrafię Ci pomóc. :>

A co do GW i TVN24 to zwroc uwage ze do szkielka czasem dzwonia ciagle te same osoby.

Nie oglądam... Nie mam czasu. :>

Nawet niedawno pokazywano je w TW...kupa smiechu...Jakis Pan z Dzialdowa - co to dla ciebie za konkurencja...:-)

Odnoszę wrażenie, że Pan z Działdowa mądrzej mówił niż ty piszesz. :>

Data: 2010-01-30 10:24:01
Autor: awe
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-30 03:52:04
Autor: Hans Kloss
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-30 13:04:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-31 14:02:44
Autor: cirrus
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-31 07:49:00
Autor: Hans Kloss
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.heÂŽsk.*
Kim Pan jest Panie Kaczyński?
On Fri, 29 Jan 2010 15:13:28 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Lorn napisał(a):
> [...]
fanatyka?  Mamy tu dość własnych grupowych antykaczych nawiedzeńców,
po cholerę ten import, w dodatku miernej jakości?

 nie wiedzialem, ze jestes "antykaczy nawiedzieniec" ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-03 00:52:04
Autor: awe

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Lorn napisał(a):
> [...]
po cholerę ten import, w dodatku miernej jakości?

 nie wiedzialem, ze jestes "antykaczy nawiedzieniec" ;o)))

-- -- --
ta tak w ogole malo wiesz, ale sie ucz, nie zabraniam
awe

Data: 2010-01-30 01:28:44
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjvo33$35d$1news.interia.pl...
[...]

-- -- -
pewnie jakas babcia ktora za socjalizmu postawiono na jakims decyzyjnym stolcu , a we lbie pusto miala i tak samo jak wyciurkowski czy kawecki dzis czuje sie zagubiona.
czasem takie babcie dzwonia do szkielka i lamentuja...ale sie tym nie przejmuj....to nic we lbie juz nie ma o ile kiedykolwiek mialo. Gdyby nie socjalizm do dzis doilaby krowy gdzies na zbitej wiosce...
awe

Data: 2010-01-30 08:05:28
Autor: Artur Borubar
Kim Pan jest Panie Kaczyński?

Data: 2010-01-30 13:39:27
Autor: boukun
[...]

Patrz wątek "Oni żyją". syjoniści wydają mu rozkazy i syjoniści podstawili Lecha do Magdalenki. Działają na wszystkie strony... za parę srebrników...

boukun

Kim Pan jest Panie Kaczyński?