Kim był Marian Palikot ?

Data: 2010-07-16 18:55:55
Autor: Lorn
Kim był Marian Palikot ?
W dniu 2010-07-16 18:15, u2 pisze:
.. ze strony :

http://www.obnie.info/

"czepianie się przodków osób, które z jakichś przyczyn stanowią problem źle mi się kojarzy, przedśmiertne poPISki IV Rp ? rzeczywiście gówno wylało" --   keynell

Data: 2010-07-16 18:57:58
Autor: u2
Kim był Marian Palikot ?
W dniu 2010-07-16 18:55, Lorn pisze:
"czepianie się przodków osób, które z jakichś przyczyn stanowią problem
źle mi się kojarzy, przedśmiertne poPISki IV Rp ? rzeczywiście gówno
wylało" --   keynell

Skoro palikociarnia jest tak zaciekła w dopiekaniu zmarłym to powinna
zacząć od siebie :)

Data: 2010-07-16 19:05:32
Autor: Lorn
Kim był Marian Palikot ?
W dniu 2010-07-16 18:57, u2 pisze:
[...]

Co od siebie? PiS`iowe chłystki mają w zwyczaju ciągać dziadka, pradziadka itd. Zapomniałeś? :>
Cóż... Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-07-16 11:50:10
Autor: Pistacjusz
Kim był Marian Palikot ?
On 16 Lip, 19:05, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]
> zacząć od siebie :)

Co od siebie? PiS`iowe chłystki mają w zwyczaju ciągać dziadka,

To po prostu pokazuje obłudę Palikota i Tuska.
Powinni przeprosić wszystkich Polaków oraz Żydów za działania
swojej rodziny. Szczególnie gorąco powinni przepraszać ofiary
swoich ojców i dziadków i ich rodzine.
Nie powinni też nikogo oceniać bo nie mają do tego prawa skoro sami
nie rozliczyli się z własną przeszłością.

Data: 2010-07-16 20:54:28
Autor: Lorn
Kim był Marian Palikot ?
W dniu 2010-07-16 20:50, Pistacjusz pisze:
[...]

To pokazuje obłudę i zupełny brak kultury PiS`u... Jak nie mają nic na Tuska to się przypierdolą do dziadka... Ot wasza natura. :> Idzcie może na zbiorową terapie. Czytać już nie mogę ciebie i tobie podobnych :) Oczy bolą od tych bredni :)

Data: 2010-07-17 07:19:45
Autor: !' heÂŽsk
Kim był Marian Palikot ?
On Fri, 16 Jul 2010 11:50:10 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

To po prostu pokazuje obłudę Palikota i Tuska.

 oredzie do przyjaciol rosjan, nie postkomuna, a lewica,  nie organizacja przestepcza, a patrioci z czasow e.gierka,
 wykorzystywanie katastrofy smilenskiej - to jest OBLUDA!

Powinni przeprosić wszystkich Polaków oraz Żydów za działania
swojej rodziny. Szczególnie gorąco powinni przepraszać ofiary
swoich ojców i dziadków i ich rodzine.

 o czym ty bredzisz ?

Nie powinni też nikogo oceniać bo nie mają do tego prawa skoro sami
nie rozliczyli się z własną przeszłością.

 jasne. powinni wyjasnic dlaczego uzywali ksywki hetman i straszyli
 w windzie atrapa pistoletu. o dzialalnosci opozycyjnej nie moga
 powiedziec nic bo kiszczak nawet ich nie zauwazal.  a moze byli/sa agentami ub/sb ? to wersja prawdopodobna.

--

 HeSk

Kim był Marian Palikot ?