Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !

Data: 2009-12-10 19:23:24
Autor: Karol
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !

Gdy w 1940 r. gen. de Gaulle łamiąc wojskową przysięgę ratował honor Francji
pułkownik Ryszard Kukliński był 10 – letnim chłopcem. W czasie wojny stracił
ojca, który jako żołnierz konspiracyjnej organizacji „Miecz i Pług” został
aresztowany i wysłany do obozu koncentracyjnego Sachsenhausen, w którym
zginął. Jak całemu pokoleniu jego rówieśników przyszło pułkownikowi
Kulińskiemu po wojnie żyć w kraju, który nie był suwerenny. I jak miliony jego
rówieśników żył w nim i pracował tak jak potrafił najlepiej. Całe swoje życie
związał z wojskiem, wstępując do niego jako 17 – letni chłopak. Był zdolny,
awansował, zyskiwał zaufanie swoich mocodawców. Jednocześnie wchodził w
posiadanie coraz ważniejszych dokumentów, które uświadamiały mu coraz bardziej
czym jest PRL i jaka jest jego rola w zbrodniczym komunistycznym systemie.
Zamierzał zawiązać w wojsku spisek przeciwko Związkowi Sowieckiemu. Szukając
sojuszników nawiązał kontakt z Amerykanami. Ci odradzili mu ten zamiar uznając
że jest on z góry skazany na niepowodzenie. Wówczas zdecydował się
współpracować z USA w celu osłabienia komunistycznego reżimu. W latach 1971 –
1981 przekazał Amerykanom ponad 40 tys. stron tajnych dokumentów na temat
planów militarnych Związku Sowieckiego i Układu Warszawskiego. Dotyczyły one
między innymi planów użycia przez Sowietów broni nuklearnej, rozmieszczeń
jednostek sowieckich, danych technicznych najnowszej wówczas sowieckiej broni
(m.in. czołgu T–72 i rakiety Strzała–2), a także planów wprowadzenia w Polsce
stanu wojennego.

Właśnie tuż przed wprowadzeniem w Polsce stanu wojennego z obawy przed
dekonspiracją płk Kukliński został wraz ze swoja rodziną ewakuowany przez CIA
do USA. W liście do prezydenta Ronalda Reagana ówczesny dyrektor CIA William
Casey stwierdził: „Nikt na świecie w ciągu ostatnich 40 lat nie zaszkodził
komunizmowi tak jak ten Polak”.Płk Ryszard Kuklińskiego zmarł 11 lutego 2004
r. Jego śmierć, podobnie jak życie nie mogła nie być dramatyczna. Tak opisuje
ją przyjaciel płk Ryszarda Kuklińskiego, ostatni więzień polityczny PRL, dr
Józef Szaniawski: „Mało kto wie, jak umarł Pułkownik. Otóż, wziął do ręki
„Gazetę Wyborczą” i przeczytał artykuł. Był to kolejny paszkwil na Pułkownika.
Korespondent Wyborczej w USA, Bartosz Węglarczyk, zamieścił bowiem recenzję z
najnowszej książki Benjamina Weisera, poświęconej Pułkownikowi, a którą to
książkę Weiser pisał od niepamiętnych już czasów. Recenzja została tak
skonstruowana i zmanipulowana, iż wynikało z niej, że Kukliński potwierdza
motywy wprowadzenia stanu wojennego, o których mówi generał Jaruzelski. Było
to wierutne kłamstwo, bo nic takiego w tej książce nie pada. W czwartek, 5
lutego, pułkownik pisał kolejną wersję odpowiedzi, gdyż nie godził się z
oszczerstwami Wyborczej. Wiem o tym, gdyż dzwonił do mnie w tej sprawie
wielokrotnie. Dało się odczuć, że był bardzo zdenerwowany. W następstwie tego
dostał wylewu krwi do mózgu. W śpiączce, po sześciu dniach, umarł.”

Mimo iż serce płk Ryszarda Kuklińskiego zgasło kilka lata temu to spory wokół
jego osoby nie gasną. Nikt nie kwestionuje bohaterstwa spisku podchorążych pod
dowództwem podporucznika Piotra Wysockiego. Spiskowcy wystąpili wówczas
przeciwko swojemu dowódcy, wodzowi naczelnemu wojsk Królestwa Polskiego
Wielkiemu Księciu Konstantemu i Królowi Polski, a jednocześnie Carowi Rosji
Mikołajowi I, wobec którego składali wojskową przysięgę. Dali w ten sposób
początek Powstaniu Listopadowemu. Gdy po 26 latach zesłania na Syberię (był
skazany na karę śmierci przez powieszenie, co zamienione zostało przez Cara na
20 lat zesłania) kapitan (takiego stopnia dosłużył się w czasie powstania)
Piotr Wysocki wrócił z katorgi, polskie społeczeństwo witało go jako bohatera. http://tinyurl.com/ygk2jw8

Data: 2009-12-11 09:10:53
Autor: Karol
cyc and panslawiata

a co wyscie zrobili sensownego w zyciu, poza siedzeniem na tej grupie i
pierdoleniem bez sensu? Jeden ma obsesje na punkcie parchow, ale parchow jak
widac popiera, bo nie przeszkadza mu ze stanal po tej amej stronie co Michnik.
a drugi kretyn, nadaje bez przerwy na  kosciol i mohery, tak jak mu ten sam
Michnik karze.

Swolocz zydowsko-sowiecka jestesci i wlasnie prawdziwi ZDRAJCY.
Ludzkie bydlo. Ot co.

Data: 2009-12-11 10:49:58
Autor: Prawusek
cyc and panslawiata

From: " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: cyc and  panslawiata
Date: Fri, 11 Dec 2009 09:10:53 +0000 (UTC)

Mówi to samo za siebie...

Data: 2009-12-11 10:08:52
Autor: Kaeol
cyc and panslawiata

From: " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 11 Dec 2009 09:10:53 +0000 (UTC)

Mówi to samo za siebie...

bawisz sie w mkarwana? TO metoda ewidentnie ESBECKA, to co robisz.
Nie odwracaj wiec kota ogonem,tylko wyjasnij UCZCIWIE dlaczego stanales po
stronie Michnika, ktory urzadzal systematycznie nagonki na plk.Kuklinskiego?
Pierdolisz tu przeciez ciagle o parchach, tak jak mkarwan.
Kolejny atak OSZCZERSTW na tego czlowieka w wykonaniu WLASNIE Michnika,
doprowadzilo Kuklinskiego do ZGONU,na skutek wylewu krwi do mozgu.

Czekam na odpowiedz !! --

Data: 2009-12-11 11:37:35
Autor: cirrus
cyc and panslawiata
From: " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 11 Dec 2009 09:10:53 +0000 (UTC)
[...]

Najpierw odpowiedz dlaczego piszesz korzystając z GW, jesteś jej agenciorem?

--
stevep

Data: 2009-12-11 11:01:00
Autor: Karol
cyc and panslawiata
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Najpierw odpowiedz dlaczego piszesz korzystając z GW, jesteś jej agenciorem?
 jakbym byl jej agencjorem, to nie pisalbym z jej portalu, debilu, tylko
pastowal tak jak ty, teksty i rozkazy Michnika, dla okupowanego narodu.

Data: 2009-12-11 14:14:57
Autor: Prawusek
cyc and panslawiata
"Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> [...]

jakbym byl jej agencjorem, to nie pisalbym z jej portalu, debilu, tylko
pastowal tak jak ty, teksty i rozkazy Michnika, dla okupowanego narodu.

Samotny strzelec GWnem.

Data: 2009-12-11 15:49:15
Autor: cirrus
cyc and panslawiata
Użytkownik "Karol " <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hft8pc$ohg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to akurat robisz dla zmyłki, nie wyobrażam sobie kretynie, żebym ja pisal z "Trybuny", albo "NIE"

--
stevep

Data: 2009-12-11 17:10:12
Autor: cyc
cyc and panslawiata

[...]

"Srali mazgali , dupy sie trzymali " . Agent , czy tymbardziej kryjacy sie prowokator , nawet jesli jest tylko takim domoroslym prowokatorem , kamufluje sie tak jak pozwala mu na to jego inteligencja .
Czy trzeba jasniej Ci wylozyc "co piszacy chce przez to powiedziec " ? .

cyc

Data: 2009-12-11 14:14:03
Autor: Prawusek
cyc and panslawiata

" Kaeol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> [...]

    Coś ci się pierdoli. Ja prowadzę własną samodzielna politykę. Nie mam
nic współnego z Michnikiem i innymi.
    A pisanie z portalu GWna to polityczne samobójstwo w Polsce, no chyba,
że jest się parchaczem.

Data: 2009-12-11 16:43:52
Autor: Karol
cyc and panslawiata
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
    Coś ci się pierdoli. Ja prowadzę własną samodzielna politykę. Nie mam
nic współnego z Michnikiem i innymi.

nie odpowiedziales na pytanie, tylko glupio krecisz. Jaka ty mozesz prowadzic
wlasna polityke? Komu takie brednie chcesz wciskac? To jest grupa publiczna i
czyta ja wiele osob, szczegolnie mlodych i ty piszac o Kuklinskim, ze jest
zdrajca bezczelnie wprowadzasz ludzi w blad, jednoczesnie stajac w jednym
szeregu z Michnikiem i zydami z GW oraz okupantem sowieckim.
 Rozglaszajac tego typu klamstwa, czym ty roznisz sie od Michnika? Stary jestes i taki glupie, ze nie rozumiesz co robisz?
 A pisanie z portalu GWna to polityczne samobójstwo w Polsce, no chyba,
że jest się parchaczem.

heheheheh, ale argument sobie znalazles, jak kazdy byly esebek
komuszy: oszczerstwo nawet wbrew rozsadkowi.

Teraz na tej grupie broni cie stefania i cyc ....no i jak ty wygladasz? Niech kazdy sam sobie z tego faktu wyciagnie wnioski, o ile potrafi myslec,
stara sowiecka kanalio i prowokatorze.

Data: 2010-01-21 06:44:56
Autor: five elements
cyc and panslawiata

From: " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 11 Dec 2009 09:10:53 +0000 (UTC)

Mówi to samo za siebie...

Host Name:  65.94.230.23
IP Address: 65.94.230.23
Country: Canada canada
Country code: CA (CAN)
Region: Quebec
City: Terrebonne

Data: 2009-12-11 17:05:23
Autor: cyc
cyc and panslawiata

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hft2at$vk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co sensownego zrobilem w zyciu ? .
Powiem tak . Gdybys synku mogl zyc nawet potrojnym zyciem to zapewniam Cie , ze do ostatnich dni swojego ostatniego zycia nie osiagnalbys nawet polowy tego co jest moim udzialem ...i to pod kazdym wzgledem .
Mniemam , ze moje zapewnienia  i tak Cie nie przekonaja ale ani mi w glowie o to sie starac .
Twoj rozum nie jest jeszcze gotowy aby samodzielnie przyswajac  prawde , jakakolwiek prawde , bowiem indoktrynacja ( czytaj umyslowe ubezwlasnowolnienie )  siegnala najglebszych obszarow tej Twojej wypelniajacej czerep sybstancji , ktora  u innych nazywa sie  mozgiem .
No i na koniec . Jesli nie jestes w stanie zrozumiec tego , ze Kuklinski byl zdrajca , to znaczy , ze nie jestes w stanie zrozumiec niczego ale o tym wczesniej byla juz mowa jako , ze o umyslowym ubezwlasnowolnieniu juz napisalem .

cyc

Data: 2009-12-11 09:29:25
Autor: cyc
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !
Zdrajca .

cyc

Data: 2009-12-11 09:36:10
Autor: Prawusek
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hfsvta$9jg$1news.onet.pl...
Zdrajca .

cyc

Zdrajcą, ale zbrodnią żydokomuszą była likwidacja jego synów.

Data: 2009-12-11 17:12:17
Autor: cyc

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hft0hg$957$1atlantis.news.neostrada.pl...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hfsvta$9jg$1news.onet.pl...
Zdrajca .

cyc

Zdrajcą, ale zbrodnią żydokomuszą była likwidacja jego synów.

Byla zbrodnia , ktora nalezaloby wyjasnic do konca z przykladnym ukaraniem winnych !.

cyc

Data: 2010-01-21 06:54:21
Autor: five elements
On Dec 10 2009, 10:36 pm, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"cyc" <j...@ja.pl> wrote in messagenews:hfsvta$9jg$1news.onet.pl...
> Zdrajca .

> cyc

Zdrajcą, ale zbrodnią żydokomuszą była likwidacja jego synów.

IP Address:  83.24.65.202
Country: Poland poland
Country code: PL (POL)
Region: Warszawa
City: Michalowice

Data: 2009-12-11 09:54:05
Autor: =heÂŽsk=
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michni ka !
On Fri, 11 Dec 2009 09:29:25 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Zdrajca .

 roberciu, komuszy synu. zdrajca jest jaruzelski i twoi kolesie.

--

 HeSk

Data: 2009-12-11 10:53:10
Autor: Prawusek

"=heRsk=" <bigbrednie@interia.pl> wrote in message
On Fri, 11 Dec 2009 09:29:25 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

> Zdrajca .

 roberciu, komuszy synu. zdrajca jest jaruzelski i twoi kolesie.

Też. Kukliński naraził Polskę - Amerykanie, mając te dane i chęć ataku
zamieniliby w łatwy sposób Polskę w popioły. Jaruzelski oddał Polskę
całkowicie we władanie parchom, Kiszczak okazał się sprytniejszy niż
Jaruzelski.

Data: 2009-12-11 10:10:21
Autor: Karol
> [...]

zamieniliby w łatwy sposób Polskę w popioły. Jaruzelski oddał Polskę
całkowicie we władanie parchom, Kiszczak okazał się sprytniejszy niż

PIERDOLISZ SBEKU !! --

Data: 2009-12-11 17:28:12
Autor: cyc

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hftrpq$m1l$1news.onet.pl...

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hft5qd$dnu$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zamieniliby w łatwy sposób Polskę w popioły. Jaruzelski oddał Polskę
całkowicie we władanie parchom, Kiszczak okazał się sprytniejszy niż

Tak dlugo , jak dlugo tacy jak Ty nie naucza sie widziec Polski jako swojej ojczyzny bez wzgledu na to jaka ona jest , tak dlugo ne macie prawo nazywac sie patriotami !.
Polska trwa od 996 roku i nigdy , nikomu dotad nie przyszlo do gowy aby deprecjonowac jej wartosc niezaleznie od tego pod jakim byla butem , kto nia rzadzil i z kim byla w sojuszach .
Polska w czasach tzw. komuny byla uznawanym przez caly swiat panstwem i za suwerenne uwazana .
Dzialanie na szkode panstwa , szczegolnie w przypadku Kuklinskiego bylo dzialaniem na szkode jego obywateli z tak tragicznym skutkiem , ze wyobrazni Ci pewnie nie staje aby to sobie uzmyslowic .
Jesli Kuklinski nie byl zdrajaca , to znaczy , ze nikt niegdy dotad nim jeszcze nie byl !!.
Relatywizowanie zdrady prowadzi prosta droga do splycenia pojecia , co dzieki takim jak Ty widac coraz wyrazniej . Dzisiaj Kuklinski nie jest zdrajca , jutro nie bedzie nim np. Olim , a pojutrze inny pracujacy dla Niemiec np. Kurt .
Gdyby Kuklinski nie byl Polakiem , moznaby podziwiac jego sprawnosc jako szpiega , poniewaz nim byl mozna >nim tylko pogardzac . Na koniec nalezy pamietac o tym , ze realia w jakich przyszlo nam wtedy zyc , nie byly ustalane przez nas , tylko przez swiat i tym realiom musielismy sie podporzadkowac , niezalenie od naszych pogladow i checi .

cyc

Data: 2010-01-21 07:21:22
Autor: five elements

Data: 2010-01-21 07:16:35
Autor: five elements
On Dec 10 2009, 10:54 pm, =he(R)sk= < bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]
> Zdrajca .

 roberciu, komuszy synu. zdrajca jest jaruzelski i twoi kolesie.

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

IP Address:  79.185.190.254
Country: Poland poland
Country code: PL (POL)
Region: Podlaskie
City: Bialystok

Radek to TY piszesz z tej skradzionej leśniczówki?

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # heÂŽsk #
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michni ka !
On Thu, 21 Jan 2010 07:16:35 -0800 (PST), five elements
<urelements@gmail.com> wrote:

 [...]

Radek to TY piszesz z tej skradzionej leśniczówki?

 czesc zyga. jakiej skradzionej. tej spalonej przez
 idiotow z sasiedniej wioski. dorwano ich. nie dosc,
 ze dostali w zawiasach to musieli zrobic zrzute na
 postawienie nowej. zapraszam przy okazji. zadzwon.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-21 06:51:53
Autor: five elements
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW M ichnika !
On Dec 10 2009, 10:29 pm, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Zdrajca .

cyc

Host Name:  host-5db0e908.sileman.net.pl
IP Address: 93.176.233.8
Country: Poland poland
Country code: PL (POL)
Region: Katowice
City: Ruda

Data: 2009-12-11 12:11:27
Autor: cytryna
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !

Gdy w 1940 r. gen. de Gaulle łamiąc wojskową przysięgę ratował honor Francji
pułkownik Ryszard Kukliński był 10 &#8211; letnim chłopcem. W czasie wojny
stracił
ojca, który jako żołnierz konspiracyjnej organizacji &#8222;Miecz i
Pług&#8221; został
[...]
związał z wojskiem, wstępując do niego jako 17 &#8211; letni chłopak. Był
[...]
&#8211;
[...]
(m.in. czołgu T&#8211;72 i rakiety Strzała&#8211;2), a także planów
[...]

Casey stwierdził: &#8222;Nikt na świecie w ciągu ostatnich 40 lat nie
zaszkodził
komunizmowi tak jak ten Polak&#8221;.Płk Ryszard Kuklińskiego zmarł 11
lutego 2004
r. Jego śmierć, podobnie jak życie nie mogła nie być dramatyczna. Tak opisuje
ją przyjaciel płk Ryszarda Kuklińskiego, ostatni więzień polityczny PRL, dr
Józef Szaniawski: &#8222;Mało kto wie, jak umarł Pułkownik. Otóż, wziął do
ręki
&#8222;Gazetę Wyborczą&#8221; i przeczytał artykuł. Był to kolejny paszkwil
[...]
dostał wylewu krwi do mózgu. W śpiączce, po sześciu dniach, umarł.&#8221;

[...]

Bartosz Węglarczyk &#8211; nowy partner Rusin w &#8222;Dzień Dobry TVN&#8221;!  Różne kandydatury przychodziły nam do głowy w związku z wolnym miejscem u boku Rusin. Ale ta nas bardzo zaskoczyła. Może dlatego, że Węglarczyk kojarzy nam się raczej z innym rodzajem dziennikarstwa. Z tego co nam wiadomo jest on bowiem specem od polityki międzynarodowej, a nie od gwiazd i gwiazdeczek oraz znanym publicystą "Gazety Wyborczej", a do tego jej byłym korespondentem w Moskwie, Brukseli i Waszyngtonie. Życzymy mu powodzenia i mamy nadzieję, że z Kingą Rusin stworzy zgodny, błyskotliwy, zaskakujący widzów duet! A Wy co na to?
Tez tak myślimy, Rusin ma wyjątkowe szczęście do ludzi pokroju Węglarczyka.
A to się red. Skunks czy Lis ucieszy, nie będzie ostatnim w klasie.

Data: 2009-12-11 11:28:01
Autor: Karol
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
> [...]

Tez tak myślimy, Rusin ma wyjątkowe szczęście do ludzi pokroju Węglarczyka.
A to się red. Skunks czy Lis ucieszy, nie będzie ostatnim w klasie.

oooo....tak ,to wlasnie Weglarczyk z GW, wysmazyl ten paszkwil o plk.R.Kuklinskim, ktory tak go zdenerwowal, ze dostal wylewu i ZMARL.

Teraz Lis i jeszcze 18 dziennikarzy GW-na otrzymalo za swoja *harowke nad
polskimi intelektami i mozgami*, NAGRODE.

* a na grupie Kuklinskiego, oczerniaja Panslaw,cyc i pietrzykowski.

Data: 2010-01-21 15:50:28
Autor: u2
W dniu 2009-12-10 20:23,  Karol pisze:

Gdy w 1940 r. gen. de Gaulle łamiąc wojskową przysięgę ratował honor Francji
pułkownik Ryszard Kukliński był 10 - letnim chłopcem.

http://tinyurl.com/ygk2jw8

Pułkownik Kukliński był wielkim Polakiem, patriotą z krwi kości. Cześć
jego pamięci !

Data: 2010-01-21 19:01:49
Autor: cyc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hj9q8m$fqn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja jestem goracym wyznawca Rydzyka .... Ojca Dyrektora ,Doktora zreszta !.

cyc

Data: 2010-01-21 21:19:16
Autor: Artur Borubar
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

A ja jestem goracym wyznawca Rydzyka .... Ojca Dyrektora ,Doktora zreszta !.

Nie bez kozery, ja też!

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # heÂŽsk #
Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michni ka !
On Thu, 21 Jan 2010 21:19:16 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał
> A ja jestem goracym wyznawca Rydzyka .... Ojca Dyrektora ,Doktora zreszta > !.
Nie bez kozery, ja też!

no juz mamy 2 zakochanych w tadziu ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-21 19:14:10
Autor: Andrzej Adam Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A CIA/USA dalej potrzebuje takich patriotĂłw! ;-)

Jeżeli odrzucisz nóż rzeźnika, natychmiast staniesz się Buddą.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Kim byl płk Kuklinski i jak do oszkalowala GW Michnika !