Kim byla matka Kaczynskich?

Data: 2009-03-17 12:13:44
Autor: Spawacz
Kim byla matka Kaczynskich?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:oxLvl.65$_f7.16uutiset.elisa.fi...
[...]

Już ją pochowałeś, bydlaku?

--
Spawacz

Data: 2009-03-17 14:18:42
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote in message news:gpo0ll$p3d$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:oxLvl.65$_f7.16uutiset.elisa.fi...
[...]

Już ją pochowałeś, bydlaku?

A jeszcze nie zdechlo komunistyczne scierwo?

Kol

Data: 2009-03-17 16:08:25
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:gpoa6g$75r$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

A jeszcze nie zdechlo komunistyczne scierwo?

Dorównałeś do pezeta, kretynie. Ta kobieta ma 82 lata i jest poważnie chora.

A co to mnie?
Lyzwinski tez...

PS smierc chyba skroci jej cierpienia, tak wiec zycze jej jak najlepiej...
      ( a to z kolei sprawi, ze kaczynscy utraca cel zycia i beda jak slepe kotki)

Data: 2009-03-17 15:15:06
Autor: Vic
Kim byla matka Kaczynskich?
ColgatesBilly wrote:
PS smierc chyba skroci jej cierpienia, tak wiec zycze jej jak najlepiej...
     ( a to z kolei sprawi, ze kaczynscy utraca cel zycia i beda jak slepe kotki)

Obrzydliwe i podłe to co napisałeś.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-17 17:19:37
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gpobq2$u28$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
PS smierc chyba skroci jej cierpienia, tak wiec zycze jej jak najlepiej...
     ( a to z kolei sprawi, ze kaczynscy utraca cel zycia i beda jak slepe kotki)

Obrzydliwe i podłe to co napisałeś.

Pisze przeciez o rodzinie Kaczynskich.

A pisze zeby "Szanowac matke SWOJA", a nie... matke kaczynskich
czy inne korowsko lampucere

Kol

Data: 2009-03-17 17:21:00
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:gpocn2$iib$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stawiasz znak równości między matką bliźniaków, a Łyżwińskim? Od tej pory żaden zwolennik picu (jeśli ma choc odrobinę honoru) nie powinien się do ciebie odezwac.

A o czym mialbym rozmawiac z idiotami?

PS wole Lyzwinskiego pod kazdym wzgledem...
      A kaczynska zdaje sie, nie siedzi w pierdlu "do wyjasnienia"....

Data: 2009-03-17 19:09:08
Autor: boukun
Kim byla matka Kaczynskich?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:zdPvl.156$_f7.3uutiset.elisa.fi...

[...]

Ja teraz będę z tobą tylko sympatyzował, bo wiesz, za dużo pisać już nie mogę...

boukun

Data: 2009-03-17 19:39:11
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?
boukun pisze:

[...]

No nie osłabiaj mnie boukun, miałeś stanąć na czele rewolucji ! A Ty tylko po otarciu się o sąd wymiękasz..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-17 19:44:00
Autor: boukun
Kim byla matka Kaczynskich?

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpoqo8$if6$2news.task.gda.pl...
boukun pisze:

[...]

Łapię drugi oddech.

boukun

Data: 2009-03-17 20:19:00
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?

boukun pisze:

[...]

Tylko się pospiesz. Rewolucja nie może czekać.. ;-)

Data: 2009-03-17 20:50:59
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gpor5c$4np$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Oby tylko nie bylo.... Trzeciego Oddechu Kaczuchi  !!

P-Kol

Kim byla matka Kaczynskich?