Kim byla matka Kaczynskich?

Data: 2009-03-17 13:45:14
Autor: Piotr
Kim byla matka Kaczynskich?
Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:09:05 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Tropy wioda od Romusa i Romulusa....

Ja tam nie wiem kim była, widzę natomiast skalę zniszczeń jakie
poczyniła w swjej progrniturze.
I, w oparciu o obserwację, Bogu dziekuję, że moja matka nie była
Profesorem, tylko księgową.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-17 15:18:12
Autor: Vic
Kim byla matka Kaczynskich?
Piotr wrote:
 moja matka nie była
Profesorem, tylko księgową.

Nie musiałeś pisać, to można bez problemu wywnioskować ze stylu i poziomu twoich postów.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-17 16:16:24
Autor: Piotr
Kim byla matka Kaczynskich?
Dnia Tue, 17 Mar 2009 15:18:12 +0100, Vic napisał(a):

Nie musiałeś pisać, to można bez problemu wywnioskować ze stylu i poziomu twoich postów.

Idź się odlać, vicu.
pz
Piotr

Data: 2009-03-17 17:23:27
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gpobvr$u28$2mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
 moja matka nie była
Profesorem, tylko księgową.

Nie musiałeś pisać, to można bez problemu wywnioskować ze stylu i poziomu twoich postów.

Nareszcie jakis "prawdziwy"  wontek, gdzie ludzie pisza od serca
a nie z glowy...
Tego wlasnie brakuje Polakom.
Jakiegos wnerwienia sie, gniewu, a nie ... mundrkowania siem

Kol

Data: 2009-03-17 17:48:16
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?
Vic pisze:
Piotr wrote:
 moja matka nie była
Profesorem, tylko księgową.

Nie musiałeś pisać, to można bez problemu wywnioskować ze stylu i poziomu twoich postów.

Myślisz ze "styl i poziom" można wyssać z mlekiem matki??  Słyszałem o kapitalistach którzy wyzysk mają we krwi ponieważ wyssali go z mlekiem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-18 08:16:35
Autor: Vic
Kim byla matka Kaczynskich?
jadrys wrote:
kapitalistach którzy wyzysk mają we krwi ponieważ wyssali go z mlekiem..

Krew ssali w mleku?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 08:42:22
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?
Vic pisze:
jadrys wrote:
kapitalistach którzy wyzysk mają we krwi ponieważ wyssali go z mlekiem..

Krew ssali w mleku?

i pot, żeby przywyknąć.

Data: 2009-03-18 08:57:41
Autor: Vic
Kim byla matka Kaczynskich?
jadrys wrote:
Krew ssali w mleku?

i pot, żeby przywyknąć.

Nie dość, że wyzyskiwacze to jeszcze wampiry...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 09:17:43
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?
Vic pisze:
jadrys wrote:
Krew ssali w mleku?

i pot, żeby przywyknąć.

Nie dość, że wyzyskiwacze to jeszcze wampiry...

...żerujące na ludzkiej krzywdzie..

Data: 2009-03-18 08:43:27
Autor: jadrys
Kim byla matka Kaczynskich?
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpok8e$6ae$1news.task.gda.pl...
Vic pisze:
Piotr wrote:
[...]

Chyba jesteś za młody, abyś mógł słyszeć takie idiotyzmy ze stalinowskiej szczekaczki "Fala 49"?

Nie trzeba niczego słuchać, takie rzeczy się WIE..

Data: 2009-03-17 16:02:24
Autor: ColgatesBilly
Kim byla matka Kaczynskich?

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1niyy2dalippq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Bo to nie sa ludzie... to sa wilki!

Kol

Data: 2009-03-17 16:25:01
Autor: Piotr
Kim byla matka Kaczynskich?
Dnia Tue, 17 Mar 2009 16:02:24 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Bo to nie sa ludzie... to sa wilki!

Raczej wilczyce...
Widziałem taki bilboard, było to zdjęcie pępka i podpis: Blizna po
matce. Wstrząsająco prawdziwe.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-18 08:18:09
Autor: Vic
Kim byla matka Kaczynskich?
Piotr wrote:
Raczej wilczyce...
Widziałem taki bilboard, było to zdjęcie pępka i podpis: Blizna po
matce. Wstrząsająco prawdziwe.

Kompleks Edypa ci się odezwał?

--
Vic