Kim jest Anders Behring Breivik

Data: 2011-07-24 20:01:46
Autor: abc
Kim jest Anders Behring Breivik
92 ofiary śmiertelne, to ostatni bilans strzelaniny na wyspie Utoya i
wybuchu ładunku bombowego w rządowej dzielnicy w stolicy Norwegii Oslo.

W związku z tymi odrażającymi aktami terroru zatrzymano 32-letniego Andersa
Behringa Breivika, którego natychmiast okrzyknięto "nacjonalistą" i
"chrześcijańskim fundamentalistą".

Rzeczywistość jednak po raz kolejny jest odmienna od wyroków championów
demoliberalnej wizji świata. Anders Behring Breivik, znakomicie
wykształcony, mieszkał z matką w bogatej części Oslo.

Proizraelski islamofob, mason, "antyrasista", wielbiciel Churchilla,
zwolennik pedałowania oraz liberalizmu gospodarczego, fan Angielskiej Ligi
Obrony (EDL), której odpowiedniczkę chciał  utworzyć w
Norwegii, oraz podobnych populistycznych i fanatycznie prosyjonistycznych
ruchów i polityków (Geert Wilders) w Europie, nienawidzący z jednakową siłą
socjalistów, jak i "etnonacjonalistów", czyli osób uznających
narodowość/pochodzenie za fundament przynależności do danego narodu.

W swoich wypowiedziach wielokrotnie atakował autentycznie nacjonalistyczne
partie tj. Brytyjska Partia Narodowa, Front Narodowy etc.

Więcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1090/syjonistyczny-fanatyk-morduje-w-norwegii

Data: 2011-07-24 20:09:42
Autor: abc
Kim jest Anders Behring Breivik
W rozpowszechnionej przez agencję ANSA analizie przesłania, która w
poniedziałek ukaże się w katolickim dzienniku internetowym "La bussola
quotidiana", Introvigne napisał: "Breivik, daleki od bycia fundamentalistą
chrześcijańskim i ochrzczony w norweskim Kościele luterańskim, określił się
jako 'kulturowy chrześcijanin', dla którego odwoływanie się do
chrześcijańskiego dziedzictwa służy instrumentalnie jako narzędzie
antyislamskie".

Według włoskiego socjologa Breivik groził też bezpośrednio papieżowi
Benedyktowi XVI pisząc o nim, że "porzucił chrześcijaństwo i europejskich
chrześcijan i powinien być uważany za papieża tchórzliwego,
niekompetentnego, skorumpowanego i nielegalnego".

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/papiez_benedykt_xvi_na_liscie_breivika_14484

Data: 2011-07-24 11:28:43
Autor: J-23
Kim jest Anders Behring Breivik
On 24 Lip, 20:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
W rozpowszechnionej przez agencj ANSA analizie przes ania, kt ra w
poniedzia ek uka e si w katolickim dzienniku internetowym "La bussola
quotidiana", Introvigne napisa : "Breivik, daleki od bycia fundamentalist
chrze cija skim i ochrzczony w norweskim Ko ciele lutera skim, okre li si
jako 'kulturowy chrze cijanin', dla kt rego odwo ywanie si do
chrze cija skiego dziedzictwa s u y instrumentalnie jako narz dzie
antyislamskie".

Wed ug w oskiego socjologa Breivik grozi te bezpo rednio papie owi
Benedyktowi XVI pisz c o nim, e "porzuci chrze cija stwo i europejskich
chrze cijan i powinien by uwa any za papie a tch rzliwego,
niekompetentnego, skorumpowanego i nielegalnego".

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/tytul/papiez_benedykt_xvi_na_liscie_brei...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

ateisci sa lepszymi ludzmi, sa lagodniejsi i madrzejsi niz
ortodoksyjni fanatycy religijni.
http://lista.racjonalista.pl/?s=ciekawe

Data: 2011-07-24 20:37:24
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 20:28, J-23 pisze:
ateisci sa lepszymi ludzmi, sa lagodniejsi i madrzejsi niz
ortodoksyjni fanatycy religijni.

Jasne, Stalin, Hitler i Mao sa tego przykladami :)

Data: 2011-07-24 20:47:25
Autor: abc
Kim jest Anders Behring Breivik
ateisci sa lepszymi ludzmi, sa lagodniejsi i madrzejsi niz
ortodoksyjni fanatycy religijni.

Ten heretyk nie jest zadnym fanatycznym ortodoksem religijnym.  To norweska
wersja holenderskiego pederasty Pima Fortuyna
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn  także okrzykniętego prawicowcem.

Zauwaz, ze Holandia i Norwegia, które ukształtowały Breivika i Fortuyna, od
dawna sa w awangardzie wprowadzania demokratycznych "wartosci europejskich",
a zwlaszcza "tolerancji" rozumianej jako akceptacja zla.
--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-07-24 12:02:58
Autor: J-23
On 24 Lip, 20:47, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Wazne sa ide, ktorym ulegaja ludzie o watlych umyslach. W wielu
religjach istnieje pojecie walki za wiare. Szczegolnie katolicyzm w
swojej historii "ocieka krwia ludzka". Starszy od islamu o circa
400lat nieco sie ucywilizowal. Ale jego idee dalej robia u wierzacych
katolikow duzo zametu i nienawisci do osob odmiennych swiatopogladowo.
Sam jestes przykladem osoby chetnej do walki za "Chrystusa". Pierwszy
zakul bys sie w zelazo i na Saracena do Ziemi Swietej bys ruszyl...

Data: 2011-07-24 21:06:28
Autor: abc
Kim jest Anders Behring Breivik
Breivik to heretyk, wróg ktolicyzmu.

Data: 2011-07-24 12:17:00
Autor: J-23
On 24 Lip, 21:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Breivik to heretyk, wróg ktolicyzmu.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

moze i wrog, ale dzialal pod szyldem obrony wartosci chrescijanskich -
sam tak mowil

Data: 2011-07-24 21:38:21
Autor: abc
Kim jest Anders Behring Breivik
moze i wrog, ale dzialal pod szyldem obrony wartosci chrescijanskich -
sam tak mowil

No co z tego, że sam coś tam mówił.  Jest luteraninem czyli heretykiem -
wyznawcą fałszywej religii.

Niekatolickie wyznania i religie niechrześcijańskie nie są drogami
zbawienia, ale jako takie są drogami zatracenia. Jak to ujął Sobór
Florencki:

"Nie należy wątpić, że nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Żydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierający poza Kościołem katolickim pójdą w
ogień wieczny, przygotowany dla szatana i aniołów jego, jeżeli nie połączą
się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Data: 2011-07-24 12:43:39
Autor: J-23
On 24 Lip, 21:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

nie interesuja mnie tzw. "drogi zbawienia", bo nijak nie odnosza sie
do poruszanego tematu

Data: 2011-07-25 10:22:13
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 21:43, J-23 pisze:
nie interesuja mnie tzw. "drogi zbawienia", bo nijak nie odnosza sie
do poruszanego tematu

Odnosza sie o tyle, ze w merdiach non-stop mowi sie, ze brewik to
chrzescijanin, wrecz dzisiaj uslyszalem w Polsat News, ze niby on
katolik, tyle, ze zaloze sie ze z niego taki katolik czy chrzescijanin,
jak ze mnie ksiadz :)

Data: 2011-07-24 21:10:48
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 21:06, abc pisze:
Breivik to heretyk, wróg ktolicyzmu.

Nie ktolicyzmu, ale katolicyzmu i Papieza. Ponoc odgrazal sie im.

Data: 2011-07-24 12:21:18
Autor: J-23
On 24 Lip, 21:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-24 21:06, abc pisze:

> Breivik to heretyk, wróg ktolicyzmu.

Nie ktolicyzmu, ale katolicyzmu i Papieza. Ponoc odgrazal sie im.

Na swoim profilu na Facebooku Anders Behring Breivik napisal, ze jest
"konserwatysta" i "chrzescijaninem"

Data: 2011-07-25 00:19:46
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 21:21, J-23 pisze:
On 24 Lip, 21:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-24 21:06, abc pisze:

Breivik to heretyk, wrĂłg ktolicyzmu.

Nie ktolicyzmu, ale katolicyzmu i Papieza. Ponoc odgrazal sie im.

Na swoim profilu na Facebooku Anders Behring Breivik napisal, ze jest
"konserwatysta" i "chrzescijaninem"

Napisac moze kazdy, ale jak przeczytasz jego manife to blizej mu do
Marksa i Engelsa.

http://www.konserwatyzm.pl/artykul/1090/syjonistyczny-fanatyk-morduje-w-norwegii

"Nie jesteśmy w sytuacji w której możemy swobodnie wybierać partnerów.
Musimy więc zrobić wszystko w celu wpłynięcia na innych „kulturowych
konserwatystów”, aby przyjęli naszą antyrasistowską, pro-homoseksualną i
pro-izraelską linię. Kiedy to się uda, możemy przejść na wyższy poziom."

Data: 2011-07-24 21:06:48
Autor: u2
W dniu 2011-07-24 21:02, J-23 pisze:
Wazne sa ide, ktorym ulegaja ludzie o watlych umyslach. W wielu
religjach istnieje pojecie walki za wiare. Szczegolnie katolicyzm w
swojej historii "ocieka krwia ludzka".

Jednak to ateisci typu Stalin, Hitler i Mao urzadzili masowe ludobojstwa
w 20 wieku, na skale nie znana Inkwizycji. Loyola przy nich to pikus.

Data: 2011-07-24 12:14:31
Autor: J-23
On 24 Lip, 21:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Jednak to ateisci typu Stalin, Hitler i Mao urzadzili masowe ludobojstwa
w 20 wieku, na skale nie znana Inkwizycji. Loyola przy nich to pikus.

Wszyscy oni wyrosli w rodzinach religinych, i w duchu religijnym.
Stalin nawet skonczyl jakies seminarium duchowne. Hitler wywodzil sie
z rodziny o surowych tradycjach religijnych... Ale powtarzam ze
najwazniejsze sa idee, a te zwiazane z tzw. naprawa swiata
towarzyszyly kazdemu z nich.

Data: 2011-07-24 21:27:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 21:14, J-23 pisze:
Hitler wywodzil sie z rodziny o surowych tradycjach religijnych...

Czyli...nie mógł być niewierzącym, ateistą?

Data: 2011-07-24 12:37:09
Autor: J-23
On 24 Lip, 21:27, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-07-24 21:14, J-23 pisze:

> Hitler wywodzil sie z rodziny o surowych tradycjach religijnych...

Czyli...nie mógł być niewierzącym, ateistą?

Mogl byc, i byl. Tyle ze z "mlekiem matki" wyssal idee "naprawy
swiata" i walki o "wyzsze wartosci". Podczas kiedy dla ateisty nie sa
to "wartosci" godne nawet uwagi. Czlowiek wolny swiatopogladowo nie
bedzie staral sie nawracac na jakas wiare Papuasow lub eskimosow, lecz
uszanuje ich wierzenia i swiatopoglad. Nie bedzie traktowac ich jako
ludzi "ulomnych" w kwestiach religijnych.

Data: 2011-07-25 17:22:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 21:37, J-23 pisze:
[...]

  Ĺťeby się powstrzymywać od nawracania innych wcale nie trzeba być ateistą. Normalny np. Katolik teĹź ich nie będzie nawracał. Chyba tylko u Jehowych jest zwyczaj nawracania innych przez kaĹźdego wiernego.

Data: 2011-07-25 05:38:06
Autor: Psot

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j0hrlm$t7u$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-24 21:14, J-23 pisze:
Hitler wywodzil sie z rodziny o surowych tradycjach religijnych...

Czyli...nie mógł być niewierzącym, ateistą?

Nie rozumiem czegoś.Dajecie przykład Hitlera jako niby "do czego doprowadza ateizm".Więc wytłumaczcie mi dlaczego określacie go jednoznacznie "ateista" Jeśli to on doprowadził do podpisania Konkordatu którego Polska w tym czasie nie miała? To on się ciągał z papieżem wciąz pod rękę i nawet przed samym ruszeniem na wojnę przeciw Polsce sam papież osobiście święcił mu armaty , życząc wszystkiego najlepszego na wojnie. To on na pasach swoich żołnierzy umieścił napis [po niemiecku] "Bóg z nami".To on za swój znak obrał jeden z wzorów krzyża,tak zwany "złamany krzyż",to on z Watykanem miał układy które pozwoliły po wojnie ukryć wielu zbrodniarzy hitlerowskich przed wymiarem sprawiedliwości i to Watykan zrobił kanały przerzutu [bodajże do Paragwaju jeśli dobrze pamietam]...
 A w trakcie wojny Hitler  często na zdjęciach występuje w obecności klerykĂłw.

Psot

Data: 2011-07-25 01:54:37
Autor: J-23
On 25 Lip, 05:38, "Psot" <p...@TNIJno.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:j0hrlm$t7u$1news.onet.pl...>W dniu 2011-07-24 21:14, J-23 pisze:

> [...]

jeśli dobrze pamietam]...
 A w trakcie wojny Hitler  często na zdjęciach występuje w obecności
kleryków.

Psot

Jak wiadomo Watykan wspolpracowal aktywnie z nazistowskimi Niemcami,
to i Adolf na fotkach obok owczesnych hierarchow dumnie prezyl watla
"klate".

Data: 2011-07-25 11:09:13
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 10:54, J-23 pisze:
Jak wiadomo Watykan wspolpracowal aktywnie z nazistowskimi Niemcami,
to i Adolf na fotkach obok owczesnych hierarchow dumnie prezyl watla
"klate".

Duchownym na tych fotkach jednak nie bylo do smiechu, ani do dumy.

Data: 2011-07-25 03:01:46
Autor: J-23
On 25 Lip, 11:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> "klate".

Duchownym na tych fotkach jednak nie bylo do smiechu, ani do dumy.

Co z tego za humory im nie dopisuja, jak 'kasa" plynela szerokim
strumieniem na konta Watykanu. Jak zawsze!

Data: 2011-07-25 03:34:59
Autor: J-23
On 25 Lip, 12:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Co z tego za humory im nie dopisuja, jak 'kasa" plynela szerokim
> strumieniem na konta Watykanu. Jak zawsze!

Ile ? I skad ?

proponuje uzupelnic swoja wiedze - google twoim przyjacielem

Data: 2011-07-25 07:45:35
Autor: J-23

http://www.sadistic.pl/nazisci-i-watykan-vt23970.htm

Data: 2011-07-25 16:56:34
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 16:45, J-23 pisze:
Duchownym na tych fotkach jednak nie bylo do smiechu, ani do dumy.

> Czyli sciemniasz.
http://www.sadistic.pl/nazisci-i-watykan-vt23970.htm

Gdzie tu o kasie z Watykanu dla nazistow ?

No i te fotki potwierdzaja, ze duchowni nie byli w komfortowej sytuacji.

Data: 2011-07-25 09:03:54
Autor: J-23
On 25 Lip, 16:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

>http://www.sadistic.pl/nazisci-i-watykan-vt23970.htm

Gdzie tu o kasie z Watykanu dla nazistow ?

No i te fotki potwierdzaja, ze duchowni nie byli w komfortowej sytuacji.

Watykan to jest glownie "kasa"
A w szczegolach to na ogol transakcje bankowe sa obiete scisla
tajemnica. Wiadamo ze posredniczyl w kontaktach metalurgicznych firm
szwedkich z III Rzesza. Poniewaz kazdy samolot i kazdy czolg
hitlerowski "krecil" sie na szwedkich lozyskach to i sumy musialy byc
znaczne (poszukaj w necie, kiedys na to trafilem...)
Sytuacja owczesnych hierachow nie byla komfortowa bo musiel lapska
podosic, a jak wiadomo kazdy wysilek jest im niemily.

Data: 2011-07-25 18:20:50
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 18:03, J-23 pisze:
[...]

Chlopie, ja sie pytam konkretnie. A ty tylko sciemniasz.

Jesli, jak twierdzisz, byla wielka kasa i do tego lała się szerokim
strumieniem to podaj przynajmniej rzad wielkosci i skad to oszacowanie.

Ja twierdzę, że Hitler przegrał wojnę m.in. z powodów ekonomicznych, bo
na nic nie miał kasy.

Data: 2011-07-25 13:24:28
Autor: J-23
On 25 Lip, 18:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

strumieniem to podaj przynajmniej rzad wielkosci i skad to oszacowanie.

Ja twierdzę, że Hitler przegrał wojnę m.in. z powodów ekonomicznych, bo

bo nie bylo Kasy Stefczyka...
wzialby sobie Adolf kredyt bez udokumentowania wysokosci dochodow, i
bez zyrantow

Data: 2011-07-25 13:38:39
Autor: J-23
On 25 Lip, 18:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

strumieniem to podaj przynajmniej rzad wielkosci i skad to oszacowanie.

Ja twierdzę, że Hitler przegrał wojnę m.in. z powodów ekonomicznych, bo

Zapoznaj sie z literatura dot. Banku Pacellich, albo Banku Ambrosiano.
W necie duzo nie znajdziesz bo wiadomo cenzura dziala, ale jak
zainwestujesz w odpowiednia literature to znajdziesz tam sporo
informacji o nieczystych interesach bankow Watykanu.

Data: 2011-07-25 07:55:41
Autor: J-23
On 25 Lip, 16:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> proponuje uzupelnic swoja wiedze - google twoim przyjacielem

Czyli sciemniasz.

albo
http://www.czarna-mafia.pl/kosciol-w-sluzbie-swastyki
albo
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/453113,bank_watykanu_znow_w_kregu_podejrzen_o_pranie_brudnych_pieniedzy.html
http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/miedzy-watykanem-hitlerem

Data: 2011-07-25 16:58:49
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 16:55, J-23 pisze:
Duchownym na tych fotkach jednak nie bylo do smiechu, ani do dumy.

> [...]

Chlopie, duzo linkow, malo tresci.

Ja sie pytam konkretnie ile Watykan dostal od niemieckich nazistow.

W powyzszych linkach nie znalazlem odpowiedzi.

Data: 2011-07-25 18:51:15
Autor: stevep

On 25 Lip, 12:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Naprawdę jesteś takim idiotą, że nie musisz tego udawać.

--
stevep

Data: 2011-07-26 19:10:07
Autor: [HeÂŽSk]
Kim jest Anders Behring Breivik
On Mon, 25 Jul 2011 05:38:06 +0200, "Psot" <psot@TNIJno.pl> wrote:

 [...]

 A w trakcie wojny Hitler  często na zdjęciach występuje w obecności kleryków.

Psot

 pozwolil im byc tlem ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-24 23:14:25
Autor: raff

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:c8c936e7-e66d-4ff5-8d37-c73e784d472eb19g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

A to pewnie wypadek przy pracy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojny_wandejskie

R.

Data: 2011-07-25 02:13:41
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 20:28:43 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Fanatycy ateizmu są takim samym badziewiem jak każdzi inni fanatycy.

--
stevep

Data: 2011-07-25 01:52:22
Autor: J-23
On 25 Lip, 02:13, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 24-07-2011 o 20:28:43 J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ortodoksyjni fanatycy religijni.
>http://lista.racjonalista.pl/?s=ciekawe

Fanatycy ateizmu są takim samym badziewiem jak każdzi inni fanatycy.

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

"Fanatycy ateizmu", gdzie takich spotkales? Podaj jakies przyklady. W
sensie ogolnym sie z Toba zgadzam ze fanatyk = idiota

Data: 2011-07-25 11:02:11
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 10:52, J-23 pisze:
"Fanatycy ateizmu", gdzie takich spotkales? Podaj jakies przyklady. W
sensie ogolnym sie z Toba zgadzam ze fanatyk = idiota

Fanatykow ateizmu nie brakuje, zobacz co wypisuje tutaj niejaki zgrzesiu.

Data: 2011-07-25 03:04:31
Autor: J-23
On 25 Lip, 11:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sensie ogolnym sie z Toba zgadzam ze fanatyk = idiota

Fanatykow ateizmu nie brakuje, zobacz co wypisuje tutaj niejaki zgrzesiu.

Mysle ze jest on bardziej antyklerykalem, nie ateista.

Data: 2011-07-25 12:31:22
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 12:04, J-23 pisze:
Fanatykow ateizmu nie brakuje, zobacz co wypisuje tutaj niejaki zgrzesiu.
Mysle ze jest on bardziej antyklerykalem, nie ateista.

To sa wyrazy bliskoznaczne. A atakowanie wszelakiej religii swiadczy o
jego ateizmie. W koncu wyrzucili go nawet z jehowych. :)

Data: 2011-07-25 03:36:42
Autor: J-23
On 25 Lip, 12:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mysle ze jest on bardziej antyklerykalem, nie ateista.

To sa wyrazy bliskoznaczne. A atakowanie wszelakiej religii swiadczy o
jego ateizmie. W koncu wyrzucili go nawet z jehowych. :)

nie sa bliskoznawcze! proponuje skorzystac ze slownika j.polskiego

http://sjp.pwn.pl/szukaj/ateista
http://sjp.pwn.pl/szukaj/antykleryka%C5%82

Data: 2011-07-25 16:29:26
Autor: u2
W dniu 2011-07-25 12:36, J-23 pisze:
nie sa bliskoznawcze! proponuje skorzystac ze slownika j.polskiego

Bliskoznaczne to nie bliskoznawcze. Popraw sie.

Data: 2011-07-25 07:41:32
Autor: J-23
On 25 Lip, 16:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-07-25 12:36, J-23 pisze:

> nie sa bliskoznawcze! proponuje skorzystac ze slownika j.polskiego

Bliskoznaczne to nie bliskoznawcze. Popraw sie.

mowimy: bliskoznaczne - nie "bliskoznawcze"

Data: 2011-07-25 18:52:48
Autor: stevep

On 25 Lip, 16:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No właśnie, nie musisz ciągle udowadniać swojego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-07-25 14:33:22
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 10:52:22 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

"Fanatycy ateizmu", gdzie takich spotkales? Podaj jakies przyklady. W
sensie ogolnym sie z Toba zgadzam ze fanatyk = idiota
Fanatykiem można być dosłownie wszystkiego, a jak ci się to nie podoba to  niech będzie wojujący ateizm, tak jak wojujący feminizm, homoseksualizm  itp.

--
stevep

Data: 2011-07-24 20:30:53
Autor: u2
Kim jest Anders Behring Breivik
W dniu 2011-07-24 20:01, abc pisze:
W swoich wypowiedziach wielokrotnie atakowaÂł autentycznie nacjonalistyczne
partie tj. Brytyjska Partia Narodowa, Front Narodowy etc.

To rzeczywiscie szajbus :

Data: 2011-07-25 13:49:39
Autor: Antenka
On 24 Lip, 20:01, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Zapomniałeś dodać, iż Anders jest masonem - świetnie się zaprezentował
w necie w niebieskim masońskim fartuszku he he he : - /.
Prawdopodobnie zakon dał mu zadanie:  zrobisz potężne bum i
sprzątniesz parę dzieciaków i Breivik ochoczo je wykonał. To był
rodzaj inicjacji - miał wskoczyć na wyższy stopień wtajemniczenia.

Antenka

Data: 2011-07-25 22:06:21
Autor: obserwator
Kim jest Anders Behring Breivik
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Zapomniałeś dodać, iż Anders jest masonem - świetnie się zaprezentował
[...]

zdjecie moze byc fotomontazem. Kto mu dal rozkaz zrobic bum, to lepiej w tej
chwili nie kombinowac, aby nie siac dezinformacji w slabych glowach.

--

Kim jest Anders Behring Breivik