Kim jest Andrzej Duda?

Data: 2015-05-21 13:14:34
Autor: Chiron
Kim jest Andrzej Duda?

Użytkownik "Lord z Cowshed" <komuna@underground.org> napisał w wiadomości news:mjkasn$pkc$1news.albasani.net...
http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/andrzej-duda-skrajna-prawica-sekty-opus-dei-walczy-o-wladze-nad-polska

--
Lord z Cowshed

Rychu Matuszewski- ksywka "Mohan". Samozwańczy guru sekty, której nigdy nie potwierdził żaden nauczyciel Wschodu. Mnie nie omotałeś- ale ilu ludzi wciągnąłeś w swoja sektę? Nawet mi Cię było żal, jak Cię zamykal iw psychiatryku za dokuczanie przeorowi Jasnej Góry. Jednak przecież nie wynika z tego, że jesteś kimś więcej, jak tylko oszustem. I po tym, jak Cię opuścili nawet najbardziej otumanieni- ja myslałem, że to już Twój koniec. A tu- widzę- masz nowy narybek, którym się żywisz. Dosłownie- żywisz. Ano- taka Twoja karma, wampirze. A tych "uczniów" to mi nie żal- są głupi na własne życzenie.
Nie napisze Ci, niech prawda będzie z Tobą- bo jakby Cię kopnęła w dupę, i tak byś jej niezauważył

--

Chiron- z miasta Łodzi

Kim jest Andrzej Duda?