Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kim jest Janusz Korwin-Mikke.

Kim jest Janusz Korwin-Mikke.

Data: 2011-09-03 16:09:13
Autor: obserwator
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.

W związku ze wspólną debatą Janusza Korwin-Mikke i Janusza Palikota pojawiło
się na Salonie24 kilka notek. Jedną z nich jest ta notka.

Zespół poglądów, które głosi JKM powoduje spory zamęt w głowach ludzi.

Człowiek, który nawet swoim wyglądem stara się sprawić wrażenie konserwatysty
(nieodłączna muszka), głosi rzeczy bardzo dziwne. A więc: skrajny liberalizm
gospodarczy, sprowadzający się praktycznie do rezygnacji państwa (jakiego? –
oczywiście polskiego) z możliwie największej ilości swoich uprawnień, do
rezygnacji z praktycznie wszystkich usług społecznych, a z drugiej strony
legalizacja handlu narkotykami, oddanie programów szkolnych w ręce rodziców itp...

Wiele osób ma problem, z poglądami JKM. Nie pasuje im to, co głosi, do tego,
za kogo chce uchodzić.

Moim skromnym zdaniem, wbrew pozorom poglądy JKM są całkiem spójne. Jeżeli nie
przykładać do nich miary ekonomicznej, tylko polityczno-międzynarodową, to
można je określić jako ogromną niechęć do polskiego państwa i tych wszystkich,
którzy są za tym, żeby nasze państwo oraz społeczeństwo było silne i zdrowe.


Nie sposób nie zauważyć, że w jego poglądach nie znajdziemy chociażby
NAJMNIEJSZEGO CIENIA krytycyzmu wobec Rosji i tych, którzy są i byli w Polsce
jej poputczikami.

Korwin stawał w obronie Jaruzelskiego, Kiszczaka, SB-ków, a w dodatku niedawno
debatował razem z Palikotem (który robi co tylko może, żeby być traktowanym
jako lewicowiec), traktując go z pełną rewerencją.

JKM wyraźnie nie lubi największych polskich patriotów, z których wymienię
jedynie Józefa Piłsudskiego i Lecha Kaczyńskiego.

W kwestii Smoleńska – „Rosjanie wyjaśnili już co trzeba”.

Chyba się nie pomylę sądząc, że podobny pogląd na te kwestie ma Władimir Putin.


Jeżeli dodatkowo weźmiemy pod uwagę, że wielka kariera JKM zaczęła kiełkować w
końcówce lat 80-tych, kiedy była szykowana operacja "transformacja", oraz to,
że to właśnie on był "zapalnikiem" tej akcji, która zniszczyła rząd
Olszewskiego - nikt już nie powinien mieć wątpliwości, jaką rolę ten człowiek
odgrywa w polskiej polityce.

...i jeden z celnych komentarzy:

*imho JKM jest tylko pożytecznym idiotą, który całą prawicowość redukuje do
sfery gospodarki. gorzej, że nadal tak wielu młodych, inteligentnych,
nonkonformistycznych ludzi to łyka. ten idiota (JKM) nie dostrzega, że III RP
jest kontynuacją PRL-u, a jedyną znaczącą siłą polityczną, której to
przeszkadza jest PiS, za to zawadza mu Banda Czworga. w XIX w. USA, którą z
lubością podaje za wzór, rządziła niepodzielnie Banda Dwojga, funkcjonowała
demokracja i jakoś było dobrze. z moich obserwacji wynika, że korwiniści to
często ludzie całkowicie wyzuci z empatii czy w ogóle człowieczeństwa. pod tym
względem niewiele się różnią od fanów Palikota.*


http://busoni.salon24.pl/339183,kim-jest-janusz-korwin-mikke

--


Data: 2011-09-03 18:23:10
Autor: u2
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
W dniu 2011-09-03 18:09,  obserwator pisze:
Zespół poglądów, które głosi JKM powoduje spory zamęt w głowach ludzi.


Dlatego musza sie znalezc wytyczne jak na nie ciemny lud ma reagowac.

Data: 2011-09-04 02:47:39
Autor: stevep
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
Dnia 03-09-2011 o 18:23:10 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-03 18:09,  obserwator pisze:
Zespół poglądów, które głosi JKM powoduje spory zamęt w głowach ludzi.


Dlatego musza sie znalezc wytyczne jak na nie ciemny lud ma reagowac.

Jak nie ciemny lud reagować, bo ciemny lud wszystko kupi kretynie.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-03 18:25:55
Autor: u2
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
W dniu 2011-09-03 18:09,  obserwator pisze:
JKM wyraźnie nie lubi największych polskich patriotów, z których wymienię
jedynie Józefa Piłsudskiego i Lecha Kaczyńskiego.


Bzdura, mowienie prawdy, ze Ziuk by swego czasu socjalista oraz agentem
niemieckim to nie nielubienie tylko trzezwe patrzenie na historie, ktora
lubi sie powtarzac.

Podobniez podpisanie traktatu lizbonskiego to utrata suwerennosci. Nie
ma tutaj nic o nielubieniu s.p. Lecha Kaczynskiego.

Data: 2011-09-03 17:33:48
Autor: obserwator
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): 
Bzdura, mowienie prawdy, ze Ziuk by swego czasu socjalista oraz agentem
niemieckim to nie nielubienie tylko trzezwe patrzenie na historie, ktora
lubi sie powtarzac.

on nie patrzy trzezwo na historie, bo jest projaruzelski i prosowiecki.
 
Podobniez podpisanie traktatu lizbonskiego to utrata suwerennosci. Nie
ma tutaj nic o nielubieniu s.p. Lecha Kaczynskiego.

...to zalezy jak sie przystapienie do UE potrafi wykorzystac madrze i z
korzyscia dla panstwa.

O *nielubieniu* J.Kaczysnkiego przez JKM, mozna znalezc wiecej w sieci.

JKM lubi za to Putina:)





--


Data: 2011-09-03 19:41:15
Autor: u2
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
W dniu 2011-09-03 19:33,  obserwator pisze:
Bzdura, mowienie prawdy, ze Ziuk by swego czasu socjalista oraz agentem
niemieckim to nie nielubienie tylko trzezwe patrzenie na historie, ktora
lubi sie powtarzac.

on nie patrzy trzezwo na historie, bo jest projaruzelski i prosowiecki.


A niby w ktorym to momencie ? SOwieci i Jeruzel ograniczali wolnosc
jednostki i spoleczenstwa, wiec nie widze zwiazku JKM z Jeruzelem, ani z
CCCP.

Podobniez podpisanie traktatu lizbonskiego to utrata suwerennosci. Nie
ma tutaj nic o nielubieniu s.p. Lecha Kaczynskiego.
..to zalezy jak sie przystapienie do UE potrafi wykorzystac madrze i z
korzyscia dla panstwa.

Przeciez JKM od dawna krytykuje ZSRE. Poszukaj w sieci.

Data: 2011-09-03 20:21:39
Autor: zdumiony
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
W dniu 2011-09-03 19:41, u2 pisze:
Podobniez podpisanie traktatu lizbonskiego to utrata suwerennosci. Nie
ma tutaj nic o nielubieniu s.p. Lecha Kaczynskiego.
..to zalezy jak sie przystapienie do UE potrafi wykorzystac madrze i z
korzyscia dla panstwa.

Przeciez JKM od dawna krytykuje ZSRE. Poszukaj w sieci.

I co z tego? Lepiej gdyby Polska nie przystąpiła do Unii?

Data: 2011-09-03 22:01:49
Autor: u2
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
W dniu 2011-09-03 20:21, zdumiony pisze:
Przeciez JKM od dawna krytykuje ZSRE. Poszukaj w sieci.

I co z tego? Lepiej gdyby Polska nie przystąpiła do Unii?


Patrzac po tym kryzysie w strefie t-euro lepiej byloby przystapic tylko
do strefy Schengen.

Urawnilowka w sferze monetarnej nie jest dobra. To utrata suwerennosci
na rzecz bankow niemieckich i francuskich. Ale takie wytyczne maja
agenciaki, ktorzy rzadza w III RP.

Data: 2011-09-04 02:48:59
Autor: stevep
Kim jest Janusz Korwin-Mikke.
Dnia 03-09-2011 o 22:01:49 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-03 20:21, zdumiony pisze:
Przeciez JKM od dawna krytykuje ZSRE. Poszukaj w sieci.

I co z tego? Lepiej gdyby Polska nie przystąpiła do Unii?


Patrzac po tym kryzysie w strefie t-euro lepiej byloby przystapic tylko
do strefy Schengen.

Urawnilowka w sferze monetarnej nie jest dobra. To utrata suwerennosci
na rzecz bankow niemieckich i francuskich. Ale takie wytyczne maja
agenciaki, ktorzy rzadza w III RP.
A do NAFTA nie powinna przystąpić?

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Kim jest Janusz Korwin-Mikke.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona