Kim jest Konstanty Wycirowski?

Data: 2010-01-03 14:20:19
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?

Antenka

Data: 2010-01-03 23:32:38
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 23:20, Antenka pisze:
Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?

Antenka

Kimś kto za coś Cię nie lubi :-( . Odnoszę wrażenie że on powstał tylko na Twój użytek :-( . Po to żeby Cię atakować na każdym kroku :-( . Wyglada na to ze się w taki prymitywny sposób próbuje się mścić za coś.. - (odrzucony kochanek?) ;-)

Data: 2010-01-04 09:52:22
Autor: Piotr
Dnia Sun, 03 Jan 2010 23:32:38 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Eeek, Wycieruchowski to chyba wszystkich nie lubi. To klon jadrysiu, jako i
ty.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 10:32:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 09:52, Piotr pisze:
[...]

Tu się powinienem obrazić, - jaki ze mnie klon? Jestem sam, jedyny, niepowtarzalny - krzewiciel prawdy i faktów..

Wracając do Wycirowskiego - swoją karierę zaczął od ataków na Antenkę. Myślę że jego późniejsze pieniactwo wobec innych to tylko siła rozpędu, jego początkowym celem miała być tylko Antenka.
Tak, Konstanty to na pewno klon.

Data: 2010-01-04 11:06:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 10:32:01 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Zanim sie uczepił antenkowego krumfleka, to najpierw zawisł na moim, ale
szybko go zniechęciłem, he, he.
Piotr

Data: 2010-01-04 13:12:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Zanim sie uczepił antenkowego krumfleka, to najpierw zawisł na moim, ale
szybko go zniechęciłem, he, he.

ŁOJEZUSICKUśWINTY i MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO....!!!

- Pietrosku, jakiś ty CHYTROPSEBIEGŁY jest...!!!

Amoze poprostu, ten Wycieruchowski stwierdził, ze z ŁOBUDOWOMNAMUZG nima co
beblać...!?

Data: 2010-01-04 13:57:08
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 13:12:32 +0100, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Amoze poprostu, ten Wycieruchowski stwierdził, ze z ŁOBUDOWOMNAMUZG nima co
beblać...!?

Hm, nie wiem, ale jeżeli z tobą gada, to powyzsza teoria jest do dupy.
Piotr

Data: 2010-01-03 23:54:48
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?

Proponuję, żebyś skontaktowała się z detektywem Karolem. Nie liczyłbym na wiele, ale razem będziecie tworzyć idealny duet. :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-04 11:55:49
Autor: cirrus
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:e7ca8826-30b7-4d4b-bc46-6dd58ffe381a26g2000yqo.googlegroups.com...
Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?
Antenka

Sa, pewnie jest cyklista. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-04 22:40:18
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 11:55, cirrus pisze:
Uzytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisal w wiadomosci

Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?
Antenka

Sa, pewnie jest cyklista. ;)

Cyklista to w waszym slangu - gej?

Data: 2010-01-04 14:11:44
Autor: Antenka
On 4 Sty, 22:40, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-01-04 11:55, cirrus pisze:

> Uzytkownik "Antenka"<sweet.blue_e...@wp.pl>  napisal w wiadomosci

> Sa, pewnie jest cyklista. ;)

Cyklista to w waszym slangu - gej?

Pospolity pedryl :D

Antenka

Data: 2010-01-05 14:30:45
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 23:11, Antenka pisze:
[...]

No cóż, - takiej nazwy też niektórzy używają :-D

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-05 17:16:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhtn82$7ue$3news.onet.pl...
[...]

A kto to są "wasi" towarzyszu?

--
stevep

Data: 2010-01-08 16:53:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 17:16, cirrus pisze:
[...]

No wiesz... środowisko homo.

Data: 2010-01-09 09:53:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi7ke8$a8s$2news.onet.pl...
[...]

Przyznajesz się do tego środowiska?

--
stevep

Data: 2010-01-10 00:55:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-09 09:53, cirrus pisze:

Cyklista to w waszym slangu - gej?

A kto to są "wasi" towarzyszu?

No wiesz... środowisko homo.

Przyznajesz się do tego środowiska?

Przecież piszę o waszym a nie swoim  środowisku.

Data: 2010-01-10 10:55:00
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hib522$l8b$2news.onet.pl...
[...]

To tylko u ciebie maska, a naprawdę?

--
stevep

Data: 2010-01-12 00:02:09
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?

To tylko u ciebie maska, a naprawdę?<

Jadryś gejem?! Chyba cię pogięło Burczymucho! Jadryś to 100% men!

Antenka

Data: 2010-01-12 14:35:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-12 09:02, Antenka pisze:

To tylko u ciebie maska, a naprawdę?<

Jadryś gejem?! Chyba cię pogięło Burczymucho! Jadryś to 100% men!

Antenka

Dzięki Antenko że to wytłumaczyłaś Stefanowi :-) .

Data: 2010-01-12 07:07:15
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?

Dzięki Antenko że to wytłumaczyłaś Stefanowi :-) .<

Sefan zawsze ma muchy w nosie, zauważyłeś? Wciąż niezadowolony i szuka
dziury w całym - urodzony malkontent. Chodzące nieszczeście, czyli
Burczymucha na dodatek niekumate :D

Antenka

Data: 2010-01-13 09:54:42
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-12 16:07, Antenka pisze:

[...]

A może po prostu rozstał się z partnerem i stąd te jego humorki :-\

Data: 2010-01-13 14:16:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hik1oi$upt$2news.onet.pl...
[...]

No antenka to sam "tryskający humor" tylko szkoda,że wisielczy.

--
stevep

Data: 2010-01-13 19:41:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-13 14:16, cirrus pisze:
[...]

A żebyś wiedział Stefan że Antenka ma duże poczucie humoru.

Data: 2010-01-14 08:55:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hil45c$8oo$4news.onet.pl...
[...]

Raczej tryska z niej nienawiść i głupota.

--
stevep

Data: 2010-01-14 14:15:12
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Raczej tryska z niej nienawiść i głupota.<

Z ciebie to już nic nie tryska, pedrylu! Tylko pruchno się sypie, a
konkretnie pakuły z tej pustej makówki, bo mózgu w niej brak bleee :-P

Antenka

Data: 2010-01-15 11:56:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ce736670-7757-46e7-ae5d-b1903c82ba74a15g2000yqm.googlegroups.com...
Raczej tryska z niej nienawiść i głupota.<
Z ciebie to już nic nie tryska, pedrylu! Tylko pruchno się sypie, a
konkretnie pakuły z tej pustej makówki, bo mózgu w niej brak bleee :-P
Antenka

Pozio bruku, a fuj. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-15 15:54:05
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-14 08:55, cirrus pisze:

A żebyś wiedział Stefan że Antenka ma duże poczucie humoru.

Raczej tryska z niej nienawiść i głupota.

Ale chyba zwróciłeś uwagę na to że Antenka odpowiada każdemu tak jak na to zasłużył.

Data: 2010-01-16 10:30:03
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hipvja$cja$1news.onet.pl...
[...]

Raczej każdemu kto się z nią nie zgadza.

--
stevep

Data: 2010-01-17 02:32:13
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-16 10:30, cirrus pisze:
[...]

Nie zgadzam się z Antenką w bardzo wielu kwestiach (Pinochet, Owsiak itd), ale jednak zawsze wymieniamy poglądy  w sposób kulturalny. I tak było zawsze, - nawet wtedy gdy jeszcze Jej nie znalem ani nawet nie wiedziałem że jest z Poznania.

Data: 2010-01-17 08:47:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitpaq$apg$2news.onet.pl...
[...]

A bo jej kadzisz jako blondynce, a że jest prymitywna to kupuje taki wątpliwy komplement.

--
stevep

Data: 2010-01-17 01:13:13
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?
A bo jej kadzisz jako blondynce, a że jest prymitywna to kupuje taki
wątpliwy komplement.

Głupi Stefek Burczymucha - inteligent z Koziej Wólki się odezwała. -
Spadaj głupku! A nim o czym mam z tobą tutaj rozprawiać hm? Twoja
"erudycja"  powala człowieka  z nóg. Wynocha prymitywie!

Antenka

Data: 2010-01-18 09:56:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:482a8e59-0fc2-4dff-aa29-ab07135d1406p8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Uważaj, żeby żółć cię nie zalała prymitywna blondynko.

--
stevep

Data: 2010-01-18 00:52:11
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-17 08:47, cirrus pisze:
[...]

Nie rozumiem o czym mówisz Stefan.. Zwykłą uprzejmość z  jaka sie zwracam do Antenki nazywasz "kadzeniem"? Wiesz nie lubię kogoś pouczać, ale tobie przydałoby się trochę kultury.

Data: 2010-01-18 09:57:44
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj07rc$ude$1news.onet.pl...
[...]

To nie pouczaj, tylko naucz się odróżniać kulturę od prymitywu.

--
stevep

Data: 2010-01-12 16:19:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hihts9$n4b$2news.onet.pl...
[...]

Ciekawe, czy się sprawdzisz?

--
stevep

Data: 2010-01-13 09:55:49
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-12 16:19, cirrus pisze:
[...]

Ciekawe nie dla mnie.

Data: 2010-01-12 16:19:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:310016d2-8deb-4d39-b353-9a7a00215a44p24g2000yqm.googlegroups.com...
To tylko u ciebie maska, a naprawdę?<
Jadryś gejem?! Chyba cię pogięło Burczymucho! Jadryś to 100% men!
Antenka

Sprawdziłaś?

--
stevep

Data: 2010-01-13 09:58:00
Autor: Jadrys
[...]

Stefan, wstydź się... takich pytań nie zadaje się kobiecie-damie.

Data: 2010-01-13 01:40:20
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?

Stefan, wstydź się... takich pytań nie zadaje się kobiecie-damie.<

Jadrysiu nie dziw się - buractwo, czyli słoma ze  stefanowych papci
wychodzi! :D Pozdrawiam :-*

Antenka

P.s. Ci POpierdywacze już tak mają na wierzchu ciciryci, a pod sufitem
słomiane pakuły! Gumofilce Stefan, a nie skórzane kamasze! W głowie ci
się przewróciło a raczej masz nie zamieszane!

W tym miejscu,  wszystkich ludzi pracujących bardzo ciężko na roli,
przepraszam :-/. Buractwo nie ma nic wspólnego ze zdrowym chłopskim
widzeniem świata.

Data: 2010-01-13 19:47:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-13 10:40, Antenka pisze:

[...]

Nie osadzałbym aż tak krytycznie Stefana.. - Widać że  facet ma duży problem po stracie partnera. :-\

Tym niemniej powinien się  jakoś zachowywać w miejscu publicznym ;-)

:-*

Data: 2010-01-14 08:57:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hil4fa$au6$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie z doświadczenia wiesz co to strata partnera, ja zmieniałem wyłącznie partnerki było ich tak na oko około dziesięć i dwie żony.

--
stevep

Data: 2010-01-15 15:57:28
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-14 08:57, cirrus pisze:
[...]

No tak, niektórzy partnerką/żoną nazywają nawet kogoś kto ma wąsy i brodę.

Data: 2010-01-16 10:31:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hipvok$cja$2news.onet.pl...
[...]

Pewnie coś o tym wiesz, a moimi partnerkami były wyłącznie kobiety, ty jako stary kawaler grasz na dwie strony.

--
stevep

Data: 2010-01-17 02:31:24
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-16 10:31, cirrus pisze:

[...]

Stefan proszę, nie próbuj wysondować czy jestem wolny.. jak już wspominałem nawet gdybym był, to i tak nic z tego.. Mimo ze cie lubię, to jednak nie pójdę z tobą do łóżka,  i to nie dlatego że nie chcę zdradzać partnerki, tylko dlatego że faceci mnie nie kręcą.

Data: 2010-01-17 08:46:23
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitp9b$apg$1news.onet.pl...
[...]

Tak szczerze mówiąc to gówno mnie to obchodzi, to ty stale mieszasz tematy sercowe z polityka.

--
stevep

Data: 2010-01-18 01:00:11
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-17 08:46, cirrus pisze:
[...]

Tak, poszedłbyś do łóżka nawet z żonatym mężczyzną?  Ja mieszam? Przecież to ty darzysz uczuciem Tuska.. - zaraz się unosisz gdy ktoś go zaczyna krytykować. - cóż to może być innego jak miłość? tak prawde mówiąc to ci się nie dziwię, - nasz premier to przystojny facet.

Data: 2010-01-18 09:59:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj08ad$v4g$1news.onet.pl...
[...]

Przytocz jakieś moje wyznanie do Tuska równoważne twojemu dla Che, Chaveza i temu podobnych głupków.

--
stevep

Data: 2010-01-19 01:16:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-18 09:59, cirrus pisze:
[...]

Widać wyraźnie jak  bronisz z zaciętościa lwa Tuska i jego rząd. Czy te to robisz tak sobie, od niechcenia? - Nie sądzę ty go po prostu miłujesz..

Data: 2010-01-19 15:40:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj2tll$m0f$1news.onet.pl...
[...]

Mylisz się, bronię kazdego przed absurdami również w twoim wykonaniu np, że nie zauważono śmierci mężczyzny winni są kapitaliści.

--
stevep

Data: 2010-01-20 00:49:13
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-19 15:40, cirrus pisze:

[...]

A nie są.. Gdyby nie kapitalizm To świat wyglądałby zupełnie inaczej - lepiej, korzystniej..

Data: 2010-01-20 16:05:21
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5gdr$56i$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie jako powszechny gułag. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-23 01:08:03
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-20 16:05, cirrus pisze:
[...]

Wcale nie. tylko nie byłoby tak że jeden żyje z pracy drugiego.

Data: 2010-01-23 18:44:12
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjdekv$p31$5news.onet.pl...
[...]

To z czego by żyli komunistyczni wyzyskiwacze?

--
stevep

Data: 2010-02-02 18:42:15
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 18:44, cirrus pisze:
[...]

Nie rozumiem tego określenia. "komunistyczni wyzyskiwacze". Guevara, Gandhi czy Matka Teresa zgromadzili jakieś majątki na krzywdzie innych?

Data: 2010-02-02 19:07:07
Autor: Jerzy Tabortowski
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Nie rozumiem tego określenia. "komunistyczni wyzyskiwacze". Guevara,
Gandhi czy Matka Teresa zgromadzili jakieś majątki na krzywdzie innych?

Niezłe zestawienie Jadrys, bandyta i katolicka zakonnica.
Co jeszcze "zestawisz" ??

Data: 2010-02-03 16:52:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hk9o5t$pb4$1news.onet.pl...
[...]

Nieodpowiednie to towarzystwo dla Guevary, raczej Beria, Trocki, Dzierżyński itp.

--
stevep

Data: 2010-01-13 14:13:12
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hik1v3$upt$4news.onet.pl...
[...]

Damie tak, ale antenka to raczej damy.

--
stevep

Data: 2010-01-13 19:48:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-13 14:13, cirrus pisze:
[...]

Pozostawię to bez komentarza..

Data: 2010-01-12 00:29:38
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-10 10:55, cirrus pisze:
:
[...]

Naprawdę to mogę z gejem pójść na wódkę, pojechać na ryby, ale nigdy nie pójdę z nim do łóżka.

Data: 2010-01-12 00:09:40
Autor: Antenka
Kim jest Konstanty Wycirowski?

Naprawdę to mogę z gejem pójść na wódkę, pojechać na ryby, ale nigdy nie pójdę z nim do łóżka.<

Jadrysiu zupełnie niepotrzebnie się tłumaczysz Burczymusze. To raczej
on jest mocno "podejrzany" co do swojej orientacji hihihi :D

Antenka ;-)

P.s. Pozdrawiam :-*

Data: 2010-01-12 14:33:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-12 09:09, Antenka pisze:

[...]

Tak wiem, i dlatego mu tłumaczę żeby sobie nie robił nadziei co do mnie. - że na pewno nie znajdę sie w jego łóżku.. Bardzo żałuję, to nic osobistego, po prostu mnie nie interesują wdzięki żadnego faceta.

Pozdrawiam :-*

Data: 2010-01-12 16:21:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hihto8$n4b$1news.onet.pl...
[...]

A z Che, gdyby żył też nie?

--
stevep

Data: 2010-01-13 09:49:47
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-12 16:21, cirrus pisze:
[...]

Napisałem przecież że żadnego faceta.... zresztą Che nie był gejem.

Data: 2010-01-12 16:21:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6bfdc6d-8522-4742-97aa-e35b6e1dbffcu7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Co do twojej orientacji to się nie wypowiadam, ale rozumek .... kurzy hi,hi,hi.

--
stevep

Kim jest Konstanty Wycirowski?