Kim jest Konstanty Wycirowski?

Data: 2010-01-03 23:32:38
Autor: Jadrys
Kim jest Konstanty Wycirowski?
W dniu 2010-01-03 23:20, Antenka pisze:
Jogi nazwal go rzydem. Czy sa inne sugestie?

Antenka

Kimś kto za coś Cię nie lubi :-( . Odnoszę wrażenie że on powstał tylko na Twój użytek :-( . Po to żeby Cię atakować na każdym kroku :-( . Wyglada na to ze się w taki prymitywny sposób próbuje się mścić za coś.. - (odrzucony kochanek?) ;-)

Data: 2010-01-04 09:52:22
Autor: Piotr
Dnia Sun, 03 Jan 2010 23:32:38 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Eeek, Wycieruchowski to chyba wszystkich nie lubi. To klon jadrysiu, jako i
ty.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 10:32:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-04 09:52, Piotr pisze:
[...]

Tu się powinienem obrazić, - jaki ze mnie klon? Jestem sam, jedyny, niepowtarzalny - krzewiciel prawdy i faktów..

Wracając do Wycirowskiego - swoją karierę zaczął od ataków na Antenkę. Myślę że jego późniejsze pieniactwo wobec innych to tylko siła rozpędu, jego początkowym celem miała być tylko Antenka.
Tak, Konstanty to na pewno klon.

Data: 2010-01-04 11:06:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 10:32:01 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Zanim sie uczepił antenkowego krumfleka, to najpierw zawisł na moim, ale
szybko go zniechęciłem, he, he.
Piotr

Data: 2010-01-04 13:12:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Kim jest Konstanty Wycirowski?
Zanim sie uczepił antenkowego krumfleka, to najpierw zawisł na moim, ale
szybko go zniechęciłem, he, he.

ŁOJEZUSICKUśWINTY i MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO....!!!

- Pietrosku, jakiś ty CHYTROPSEBIEGŁY jest...!!!

Amoze poprostu, ten Wycieruchowski stwierdził, ze z ŁOBUDOWOMNAMUZG nima co
beblać...!?

Data: 2010-01-04 13:57:08
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 13:12:32 +0100, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Amoze poprostu, ten Wycieruchowski stwierdził, ze z ŁOBUDOWOMNAMUZG nima co
beblać...!?

Hm, nie wiem, ale jeżeli z tobą gada, to powyzsza teoria jest do dupy.
Piotr