Kim jest Markus W. ?

Data: 2017-05-13 21:45:01
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
http://niezalezna.pl/98714-wazny-glos-ws-smierci-magdaleny-zuk-tej-sprawy-nie-mozna-zamiesc-pod-dywan

,,W ubiegłą niedzielę podczas mszy św., którą w ramach III Zjazdu Środowisk Patriotycznych z Europy Zachodniej odprawiłem w polonijnym ośrodku katolickim Concordia w Niemczech, modliliśmy się za duszę śp. Magdy Żuk. W nocy otrzymałem telefon od kibiców Śląska Wrocław, którzy tę intencję zamówili" - pisze w ,,Gazecie Polskiej Codziennie" ksiądz Jarosław Wąsowicz.

Okazało się, że nasza rodaczka, która najprawdopodobniej została nafaszerowana jakimiś narkotykami w napojach, zgwałcona i zamordowana w Egipcie, kibicowała Śląskowi, jeździła też z przyjaciółmi na mecze rozgrywane w innych miastach. Kilkakrotnie mogliśmy gościć ją w Gdańsku. Bawiła się u nas nad morzem na tegorocznym sylwestrze. Nie była więc w środowisku kibiców anonimowa. Wszyscy, którzy ją znali, mówią, że była przyjazną i ambitną dziewczyną.

Stek różnego rodzaju kłamstw o Magdzie pojawiający się w mediach w związku z jej tragiczną śmiercią jest porażający. W zasadzie większość informacji - jak twierdzą jej bliscy znajomi - nie jest zgodna z prawdą. Najgorsze jest to, że część wiadomości godzi w jej dobre imię i nawet przy okazji tak wielkiej tragedii są tacy, którzy dla lansowania siebie i swoich śmiesznych firm poszukiwawczo-detektywistycznych potrafią bezcześcić pamięć o zmarłej. Widać przemysł pogardy dla ludzkiej tragedii mocno zakorzenił się w głowach różnych dziwnych typów. Przy takich tragicznych okazjach ujawnia się niestety i potrafi wyrządzić wiele krzywdy.

Jedyną nadzieją na rozwikłanie tajemnicy jej śmierci jest to, że sprawą osobiście zajął się minister Zbigniew Ziobro. To ważne, żeby tej konkretnej sprawy nie zamieść pod dywan i wyjaśnić ją do końca. Ukarać tych, którzy w sprawie kłamią. Zweryfikować działalność i kompetencję biur turystycznych oraz wszystkich negatywnie związanych z tą sprawą. W ten sposób przywrócić zdeptaną przez media godność Magdy i ulżyć jej pogrążonym w bólu najbliższym.

Zapewne fani Śląska upamiętnią tragiczną śmierć Magdy również na stadionie. Tak dzieje się zawsze, kiedy odchodzi ktoś z kibicowskiej rodziny. Wszystkich zachęcam, by pamiętać o Magdzie i modlić się za jej duszę o łaskę Bożego Miłosierdzia. Polecać ją będziemy w maju w intencjach Żywego Różańca Kibiców.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-14 08:40:46
Autor: boukun
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten klecha jak widać sam jest czymś nafaszerowany, najprawdopodobniej odurzony religią żydowską....

Moja hipoteza w sprawie śmierci Magdy Żuk:
Logiczne,  z jakiego powodu Magda przeżyła załamanie nerwowe. Przecież Polak będący na miejscu razem z Magdą powiedział, że zachowywała się dziwnie i pytała, gdzie jest mój chłopak? Gdzie jest mój chłopak? Dziewczyna  bardzo się zakochała w Markusie i chciała mu zrobić niespodziankę, a tu  nagle sama pojechała do Egiptu i na miejscu nie mogła się z tym  pogodzić, że jej ukochany nie jest z nią, że nie widzi tych samych  rzeczy co ona. Jak tu być szczęśliwym, gdy szczęście chciało się dzielić  z kimś bliskim, idzie zwariować... Dlaczego cię tu nie ma przy mnie,  nie tak to miało być...

boukun

Data: 2017-05-14 10:15:30
Autor: Pajdak
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru? PiS-owski Goebels u2 zasrywa psp swoją
propagandą.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-14 13:10:02
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 10:15, żygolak z niemieckiego burdelu  pisze:
Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru?

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Data: 2017-05-14 08:48:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Data: 2017-05-14 17:51:21
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

ty przepuściłeś z magdą ż.:)

Data: 2017-05-15 23:42:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu niedziela, 14 maja 2017 17:52:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> ty przepuściłeś z magdą ż.:)

Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
mają ONR. Nie żebym miał z nimi kosę, ale w wiśniowych klimatach Kowalskiego
i kolegów nie czuję się specjalnie komfortowo. Ironią losu jest, że zginęła
wciągnięta w środowisko kolesi, z którymi mam rzeczywistą kosę.

Data: 2017-05-16 09:02:25
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 08:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
ty przepuściłeś z magdą ż.:)
Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
mają ONR.

serio tam u was rządzi ONR ? cuś ściemniasz:)

Data: 2017-05-16 01:20:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 09:02:32 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
> mają ONR.

serio tam u was rządzi ONR ? cuś ściemniasz:)

Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych. To są jak dotąd ubożsi moi sąsiedzi, którym od czasu do czasu
pożyczałem na piwo.

Data: 2017-05-16 01:20:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 10:20:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych. To są jak dotąd ubożsi moi sąsiedzi, którym od czasu do czasu
pożyczałem na piwo.

PS. Często bezzwrotnie.

Data: 2017-05-16 10:51:47
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 10:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych.

zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)

Data: 2017-05-16 13:38:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 10:51:59 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.05.2017 o 10:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych.

zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)

Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

Nie mam z nimi kosy, bo cieszę się, jak Śląsk wygrywa, ale wolę na dystans.
I w sumie to nie jest tak istotne, bo tak naprawdę, to problem mam do Wilków,
którzy mówiąc w skrócie sąsiadkę odbili klubowi i dopuścili do utylizacji.
Zniszczenie takiej fajnej osoby tak podziałało mi na uzębienie, że parę dni
chodziłem jak naćpany po tym, jak się dowiedziałem.

No i w moich dalekowschodnich kategoriach, jest to despekt wyrządzony mojej "twarzy". Nie wiem, co mam zrobić, bo ani seppuku, ani zemsta w stylu
samurajskim nie wchodzą w grę, a rodzinka odesłałaby mnie do czubków, gdybym
odciął sobie końcówkę małego palca od lewej ręki, na co mam ochotę.
Boss z drugiej strony ulicy Z. ma odcięte nawet dwa palce. Jeden, jak
spieprzył robotę, do której zwerbowano go w Paryżu i dał się wsadzić na kilka
lat do francuskiego więzienia, a drugi przez przypadek, jak wyszedł z paki i wziął pracę stolarza. Jest jednym z najlepszych w obu fachach, a jego córa
robi taakie fajne irezumi. Może się skuszę (na tatuaż, bo córa chyba zamężna). Nie lubię jednakże chodzić na jego stronę, bo po pierwsze starsze panie z mojej
rodziny mi zabroniły (żebym nie wpadł w alkoholizm) po drugie musiałbym
rozmawiać na tematy religijne, bo miszczu uważa się za wierzącego
chrześcijanina. Wolę się trzymać w swoim rewirze.

Data: 2017-05-16 22:45:54
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 22:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)
Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

ale co katole mają wspólnego z ONR ? w ONR liderzy to żydy:)

Data: 2017-05-16 13:53:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 22:46:50 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

ale co katole mają wspólnego z ONR ? w ONR liderzy to żydy:)

Słabo ich rozróżniam. Nie uważam jednych i drugich za głównych wrogów, ale też
nie trzymam z żadnymi z nich sztamy. Jestem neutralny.

Data: 2017-05-16 23:40:43
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 22:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jestem neutralny.

nie ściemniaj, nienawidzisz katoli, wspierasz żydków:)

Data: 2017-05-16 15:19:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 23:41:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.05.2017 o 22:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Jestem neutralny.

nie ściemniaj, nienawidzisz katoli, wspierasz żydków:)

Jedni i drudzy mi wiszą, o ile mi się nie próbują dobrać do dupy.

Data: 2017-05-17 11:37:31
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 17.05.2017 o 00:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ba, ostatnio dowiedziałem się, że byłeś wyznawcą mahomieta:)))))))

Data: 2017-05-15 09:12:50
Autor: Ciemny Lud
Kim jest Markus W. ?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:a168ea75-4e99-4255-a7a2-f310362990e6googlegroups.com...
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Prezes? ;-)))

CL

Data: 2017-05-15 12:49:12
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
<ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

>Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Prezes? ;-)))

Wszyscy (tzn. prawaccy durnie) podniecają się, że Macron ma żonę starszą o ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 14:39:25
Autor: Ciemny Lud
Kim jest u2 aka Markus W. ?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:hr1jhcthvf9143mi2920qe2924ug8bie444ax.com...
<ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

I być może dziewicą jest! Chyab, że kiedyś tam któryś z parobków prezesa ją
rozprawiczył! ;-)))))))))))))))))

CL

Data: 2017-05-15 14:51:36
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 15.05.2017 o 14:39, Ciemny Lud pisze:
Wszyscy (tzn. prawaccy durnie) podniecają się, że Macron ma żonę starszą o
ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

serio piździak ty ten tego z kotami ?:))))))))))))

Data: 2017-05-15 09:10:44
Autor: Ciemny Lud
Kim jest Markus W. ?
kutas złamany wypierdek mongolski "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59183b25$0$655$65785112news.neostrada.pl...
Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru?

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

On sobie dyma, a ty marszysz freda za stodołą ;-)))

CL

Data: 2017-05-14 10:54:43
Autor: Symbol Nienawiści
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5917623c$0$646$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszystkie tropy prowadzą do Niemiec, czyż nie?! Lol! Lol! Lol!

CL

Data: 2017-05-14 13:11:09
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 10:54, żygolak z niemieckiego burdelu pisze:
Wszystkie tropy prowadzą do Niemiec, czyż nie?!

ano, do twojego żydoskiego burdelu w niemczech:)

Data: 2017-05-15 09:23:51
Autor: Ciemny Lud
Kim jest kundel u2 ?
zdychający kundel z sowieckiego łagru "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
Wszystkie tropy prowadzą do Niemiec, czyż nie?!

ano, do twojego żydoskiego burdelu w niemczech:)

Czy to prawda, że sam sobie odgryzłeś napletek by dołączyć do "braci
mniejszych"? ;-)))

CL

Data: 2017-05-14 17:36:15
Autor: boukun
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik ""Symbol Nienawiści""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Wszystkie tropy prowadzą do Niemiec, czyż nie?! Lol! Lol! Lol!

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Iga
5h temu

Zachowanie M Żuk wygląda na ostrą psychozę, schizofrenię paranoidalną.
Niestety choroba często objawia się nagle, u młodych osób, pod wpływem
stresu, infekcji, porodu i wielu innych sytuacji. Ona wygląda jakby miała
urojenia, czyli chory uważa wtedy ze ludzie naokoło mu zagrażają, trują,
widzi i słyszy różne rzeczy np. głosy. A omamy słuchowe czyli głosy już nie
jednemu choremu kanały wyskoczyć przez okno lub zrobić sobie krzywdę.
Zobaczymy co śledztwo pokaże, ale jestem pielęgniarką na oddziale
psychiatrycznym, wydaje mi się że to mogło być właśnie tak.

Data: 2017-05-14 17:52:09
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 17:36, boukun pisze:
Zachowanie M Żuk wygląda na ostrą psychozę, schizofrenię paranoidalną.

ano, wy żydy zawsze oskarżacie swoje ofiary o schizę bezobjawową:)

Data: 2017-05-14 21:11:11
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Okazało się, że nasza rodaczka, która najprawdopodobniej została nafaszerowana jakimiś narkotykami w napojach, zgwałcona i zamordowana w Egipcie,

Orzekli to domorośli internetowi detyktywi spod znaku ćwikły :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-14 21:11:32
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Jedyną nadzieją na rozwikłanie tajemnicy jej śmierci jest to, że sprawą osobiście zajął się minister Zbigniew Ziobro.

Jebłem :DDDD
A co tam u Dubienieckiego? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-14 21:16:03
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 21:11, prezydent San Escobar pisze:
Jebłem :DDDD

co tam znowu piździak jebłeś ?:)

Data: 2017-05-15 08:00:36
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 14.05.2017 o 21:11, prezydent San Escobar pisze:
> Jebłem :DDDD

co tam znowu piździak jebłeś ?:)

Jebłem twoje bzdury :DDD
Wysłałeś już kartkę Dubienieckiemu? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 07:51:34
Autor: Pajdak
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:8vgihclk3471ak0h3ea87lk5tqqnatqav34ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

co tam znowu piździak jebłeś ?:)

Jebłem twoje bzdury :DDD
Wysłałeś już kartkę Dubienieckiemu? :DDD

No i Martusi z wyrazami współczucia. Podobno poszło do roboty bo kasa
smoleńska się skończyła. Znalazła (?) zatrudnienie w solidarnościwej
fundacji. Gliński z polecenia Nowogrodzkiej utworzył tam specjalne koryto.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-16 12:28:20
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

No i Martusi z wyrazami współczucia. Podobno poszło do roboty bo kasa
smoleńska się skończyła.

Mają rozmach sk.... Alimenty i 500+ jej nie przysługuje? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-16 18:28:36
Autor: Ciemny Lud
u2 kapusta nie śmierdzi

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:f1llhc18lkpb8qtpvo8hs1ig68oe14fj6e4ax.com...
[...]

Pewnie bierze. Może jeszcze jej były co to znów się zakochał w jakiejś żonie
piłkarza alimenty Marcie z d. Kaczyńska alimenty płaci? Pazerność ludzka nie
zna granic! ;-)

CL

Data: 2017-05-16 18:40:53
Autor: boukun
u2 kapusta nie śmierdzi
Użytkownik "Ciemny Lud"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale powiedz mi piżdziak, w czym jest lepsze PO? Jednych złodziei chcesz na drugich wymienić?
Przecież to wszystko znamy...

boukun

Data: 2017-05-15 07:27:28
Autor: Steren
Kim jest kibel.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5917623c$0$646$65785112news.neostrada.pl...

 jeździła też z przyjaciółmi na mecze rozgrywane w innych miastach.

odchodzi ktoś z kibicowskiej rodziny.

Środowisko kibli - i wszystko jasne.

Kim jest Markus W. ?