Kim jest Markus W. ?

Data: 2017-05-14 08:40:46
Autor: boukun
Kim jest Markus W. ?
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
,,W ubiegłą niedzielę podczas mszy św., którą w ramach III Zjazdu
Środowisk Patriotycznych z Europy Zachodniej odprawiłem w polonijnym
ośrodku katolickim Concordia w Niemczech, modliliśmy się za duszę śp.
Magdy Żuk. W nocy otrzymałem telefon od kibiców Śląska Wrocław, którzy
tę intencję zamówili" - pisze w ,,Gazecie Polskiej Codziennie" ksiądz
Jarosław Wąsowicz.

Okazało się, że nasza rodaczka, która najprawdopodobniej została
nafaszerowana jakimiś narkotykami w napojach, zgwałcona i zamordowana w
Egipcie,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten klecha jak widać sam jest czymś nafaszerowany, najprawdopodobniej odurzony religią żydowską....

Moja hipoteza w sprawie śmierci Magdy Żuk:
Logiczne,  z jakiego powodu Magda przeżyła załamanie nerwowe. Przecież Polak będący na miejscu razem z Magdą powiedział, że zachowywała się dziwnie i pytała, gdzie jest mój chłopak? Gdzie jest mój chłopak? Dziewczyna  bardzo się zakochała w Markusie i chciała mu zrobić niespodziankę, a tu  nagle sama pojechała do Egiptu i na miejscu nie mogła się z tym  pogodzić, że jej ukochany nie jest z nią, że nie widzi tych samych  rzeczy co ona. Jak tu być szczęśliwym, gdy szczęście chciało się dzielić  z kimś bliskim, idzie zwariować... Dlaczego cię tu nie ma przy mnie,  nie tak to miało być...

boukun

Data: 2017-05-14 10:15:30
Autor: Pajdak
Kim jest Markus W. ?
[...]

Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru? PiS-owski Goebels u2 zasrywa psp swoją
propagandą.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-14 13:10:02
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 10:15, żygolak z niemieckiego burdelu  pisze:
Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru?

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-14 08:48:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Data: 2017-05-14 17:51:21
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 14.05.2017 o 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

ty przepuściłeś z magdą ż.:)

Data: 2017-05-15 23:42:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu niedziela, 14 maja 2017 17:52:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> ty przepuściłeś z magdą ż.:)

Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
mają ONR. Nie żebym miał z nimi kosę, ale w wiśniowych klimatach Kowalskiego
i kolegów nie czuję się specjalnie komfortowo. Ironią losu jest, że zginęła
wciągnięta w środowisko kolesi, z którymi mam rzeczywistą kosę.

Data: 2017-05-16 09:02:25
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 08:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
ty przepuściłeś z magdą ż.:)
Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
mają ONR.

serio tam u was rządzi ONR ? cuś ściemniasz:)

Data: 2017-05-16 01:20:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 09:02:32 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Bo nie chciałem wchodzić w środowisko kibiców śląska, takich co na koszulkach
> mają ONR.

serio tam u was rządzi ONR ? cuś ściemniasz:)

Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych. To są jak dotąd ubożsi moi sąsiedzi, którym od czasu do czasu
pożyczałem na piwo.

Data: 2017-05-16 01:20:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 10:20:15 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych. To są jak dotąd ubożsi moi sąsiedzi, którym od czasu do czasu
pożyczałem na piwo.

PS. Często bezzwrotnie.

Data: 2017-05-16 10:51:47
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 10:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych.

zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)

Data: 2017-05-16 13:38:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 10:51:59 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.05.2017 o 10:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie rządzi, tylko od czasu do czasu szwenda się po ulicy w koszulkach patriotycznych.

zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)

Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

Nie mam z nimi kosy, bo cieszę się, jak Śląsk wygrywa, ale wolę na dystans.
I w sumie to nie jest tak istotne, bo tak naprawdę, to problem mam do Wilków,
którzy mówiąc w skrócie sąsiadkę odbili klubowi i dopuścili do utylizacji.
Zniszczenie takiej fajnej osoby tak podziałało mi na uzębienie, że parę dni
chodziłem jak naćpany po tym, jak się dowiedziałem.

No i w moich dalekowschodnich kategoriach, jest to despekt wyrządzony mojej "twarzy". Nie wiem, co mam zrobić, bo ani seppuku, ani zemsta w stylu
samurajskim nie wchodzą w grę, a rodzinka odesłałaby mnie do czubków, gdybym
odciął sobie końcówkę małego palca od lewej ręki, na co mam ochotę.
Boss z drugiej strony ulicy Z. ma odcięte nawet dwa palce. Jeden, jak
spieprzył robotę, do której zwerbowano go w Paryżu i dał się wsadzić na kilka
lat do francuskiego więzienia, a drugi przez przypadek, jak wyszedł z paki i wziął pracę stolarza. Jest jednym z najlepszych w obu fachach, a jego córa
robi taakie fajne irezumi. Może się skuszę (na tatuaż, bo córa chyba zamężna). Nie lubię jednakże chodzić na jego stronę, bo po pierwsze starsze panie z mojej
rodziny mi zabroniły (żebym nie wpadł w alkoholizm) po drugie musiałbym
rozmawiać na tematy religijne, bo miszczu uważa się za wierzącego
chrześcijanina. Wolę się trzymać w swoim rewirze.

Data: 2017-05-16 22:45:54
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 22:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
zara zara znowu tobie się pomerdało, symbol Polski Walczącej to nie ONR:)
Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

ale co katole mają wspólnego z ONR ? w ONR liderzy to żydy:)

Data: 2017-05-16 13:53:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 22:46:50 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Być może, ale fan-klub Śląska o tradycjach typowo "katolskich".

ale co katole mają wspólnego z ONR ? w ONR liderzy to żydy:)

Słabo ich rozróżniam. Nie uważam jednych i drugich za głównych wrogów, ale też
nie trzymam z żadnymi z nich sztamy. Jestem neutralny.

Data: 2017-05-16 23:40:43
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 16.05.2017 o 22:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jestem neutralny.

nie ściemniaj, nienawidzisz katoli, wspierasz żydków:)

Data: 2017-05-16 15:19:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kim jest Markus W. ?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 23:41:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 16.05.2017 o 22:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Jestem neutralny.

nie ściemniaj, nienawidzisz katoli, wspierasz żydków:)

Jedni i drudzy mi wiszą, o ile mi się nie próbują dobrać do dupy.

Data: 2017-05-17 11:37:31
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 17.05.2017 o 00:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ba, ostatnio dowiedziałem się, że byłeś wyznawcą mahomieta:)))))))

Data: 2017-05-15 09:12:50
Autor: Ciemny Lud
Kim jest Markus W. ?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:a168ea75-4e99-4255-a7a2-f310362990e6googlegroups.com...
W dniu niedziela, 14 maja 2017 13:11:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Prezes? ;-)))

CL

Data: 2017-05-15 12:49:12
Autor: prezydent San Escobar
Kim jest Markus W. ?
<ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

>Ano ten tego. A kto by w takiej sytuacji przepuścił?

Prezes? ;-)))

Wszyscy (tzn. prawaccy durnie) podniecają się, że Macron ma żonę starszą o ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 14:39:25
Autor: Ciemny Lud
Kim jest u2 aka Markus W. ?

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:hr1jhcthvf9143mi2920qe2924ug8bie444ax.com...
<ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

I być może dziewicą jest! Chyab, że kiedyś tam któryś z parobków prezesa ją
rozprawiczył! ;-)))))))))))))))))

CL

Data: 2017-05-15 14:51:36
Autor: u2
Kim jest Markus W. ?
W dniu 15.05.2017 o 14:39, Ciemny Lud pisze:
Wszyscy (tzn. prawaccy durnie) podniecają się, że Macron ma żonę starszą o
ok.
20 lat. A kocica prezesa jest młodsza o 60 lat :DDD

serio piździak ty ten tego z kotami ?:))))))))))))

Data: 2017-05-15 09:10:44
Autor: Ciemny Lud
Kim jest Markus W. ?
kutas złamany wypierdek mongolski "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59183b25$0$655$65785112news.neostrada.pl...
Nie zauważasz, że PiS kombinuje jak z tej tragedii zrobić haka na Tuska i
PO, a może nawet na Petru?

to pietru ten tego z dżoaną na maderze ?:)

On sobie dyma, a ty marszysz freda za stodołą ;-)))

CL

Kim jest Markus W. ?