Kim jest Pszemol?

Data: 2011-09-17 08:34:03
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?
I czemu ciagle przychodzi tutaj nadstawiac tylka?

Po mojemu gosc ma kompulsywna potrzebe dochodzenia sie o cokolwiek, temat jest bez znaczenia. Na kazdej grupie wybiera sobie inny, ale jak widac na gsm znalazl _wyjatkowo_ pozywna glebe.

Data: 2011-09-17 11:21:48
Autor: Piotr
Kim jest Pszemol?
I czemu ciagle przychodzi tutaj nadstawiac tylka?

ono jest buddydsto i kolejnym wcieleniem Morta z Pingwinów Madagaskaru. Nic nie wie ale lubi wpiernicz dostawać

http://www.youtube.com/watch?v=sGwy8DsUJ4M

Św Piotr

Data: 2011-09-17 19:18:47
Autor: Pszemol
Kim jest Pszemol?
"Piotr" <piotrusglobes@wp.pl> wrote in message news:j51orl$hr4$1news.onet.pl...
I czemu ciagle przychodzi tutaj nadstawiac tylka?

He, he, im dłużej Ghosta olewam tym bardziej jest mną zainteresowany :)
Teraz już rozpoczyna specjalne wątki tutaj na mój temat :-)))) Ale jaja!
Ghost, przeczytaj sobie netykietę i pisz na temat grupy zamiast trollować!

ono jest buddydsto i kolejnym wcieleniem Morta z Pingwinów Madagaskaru.
Nic nie wie ale lubi wpiernicz dostawać

Jaki wpiernicz? Jakim buddystą? Coś Ci się Piotrusiu pozajączkowało...

Data: 2011-09-18 06:45:20
Autor: Piotr
Kim jest Pszemol?
Jaki wpiernicz? Jakim buddystą? Coś Ci się Piotrusiu pozajączkowało...

myslem ze Przemola trzeba potraktować tak jak grupa nurkowa.... (aż szkoda mówić jak)

Piotr

Data: 2011-09-18 08:59:02
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "Piotr" <piotrusglobes@wp.pl> napisał w wiadomości news:j53t19$tqf$1news.onet.pl...
>Jaki wpiernicz? Jakim buddystą? Coś Ci się Piotrusiu pozajączkowało...

myslem ze Przemola trzeba potraktować tak jak grupa nurkowa.... (aż szkoda
mówić jak)

Jak?

Data: 2011-09-18 13:18:01
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j544ue$5bs$1mx1.internetia.pl...

> [...]

myslem ze Przemola trzeba potraktować tak jak grupa nurkowa.... (aż szkoda

Rurką w odbyt? Ale on to akurat lubi...

Data: 2011-09-18 07:34:59
Autor: Pszemol
Kim jest Pszemol?
"John Doe" <john.doe@unknown.com> wrote in message news:j54k1j$p93$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

>Jaki wpiernicz? Jakim buddystą? Coś Ci się Piotrusiu pozajączkowało...

myslem ze Przemola trzeba potraktować tak jak grupa nurkowa....

Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.
Praktycznie na poziomie grupy pl.comp.pecet i pl.soc.religia.
Usenetowy rynsztok. Nie wstyd Ci takie obrzydlistwa pisać?
Co byś zrobił jakby Twoja mama to przeczytała co napisałeś?
Ale by synalkowi pasy na tyłku zrobiła...

Data: 2011-09-18 16:29:44
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j546v3.42g.1poczta.onet.pl...
> [...]

Jak?

Rurką w odbyt? Ale on to akurat lubi...

Co byś zrobił jakby Twoja mama to przeczytała co napisałeś?

Mama siedzi na tylnym siedzeniu.

Data: 2011-09-18 16:40:02
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?

http://www.youtube.com/watch?v=tDCb44O6Euo

Data: 2011-09-18 17:27:51
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "John Doe" <john.doe@unknown.com> napisał w wiadomości news:j54vsc$cn7$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

Jak?

Rurką w odbyt? Ale on to akurat lubi...

Co byś zrobił jakby Twoja mama to przeczytała co napisałeś?

Sprawdzic czy nie ksiadz.

Data: 2011-09-18 16:58:23
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?

> [...]

Co byś zrobił jakby Twoja mama to przeczytała co napisałeś?
Ale by synalkowi pasy na tyłku zrobiła...

Tam też Cię nie kochają? Rynsztok jak w całym kraju, Polska mieszkam w Polsce, mieszkam w popopopopo...
Już dawno wyrosłem z wieku w którym ze wszystkiego tłumaczyłem się mamie, ale co taki maminsynek jak Ty może o tym wiedzieć, 40-stka na karku i wciąż obiadku u mamci? A co by zrobiła? Nie wiem, nie korzysta z usenetu, ale pewnie uśmiałaby się z Ciebie

Data: 2011-09-18 10:25:46
Autor: Pszemol
Kim jest Pszemol?
"John Doe" <john.doe@unknown.com> wrote in message news:j550up$ed8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

I sądzisz ze byłaby dumna ze swojego syna co do obcych
ludzi zagaduje używając zwrotu "rurką w odbyt"? Nie sądze...
No chyba że też w takim rynsztoku się wychowała.

Jeśli przeszkadza Ci rynsztok w naszym kraju to bądź sam miły
i conajmniej nie dokładaj się swoimi pomyjami na publiczne grupy, ok?

Data: 2011-09-18 17:29:15
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j54gva.698.0poczta.onet.pl...
[...]

Dziadu, odwal sie od naszego kraju.

Data: 2011-09-18 19:06:03
Autor: ToMasz
Kim jest Pszemol?
W dniu 18.09.2011 14:34, Pszemol pisze:
> [...]

Co byś zrobił jakby Twoja mama to przeczytała co napisałeś?
Ale by synalkowi pasy na tyłku zrobiła...
napisz im kim jesteś, niektórym szczeki poopadają, wieszość wzruszy ramionami. Ludzie sie nie zastanawiają ze ich dzieci to będą czytać. nie z powodu uwielbienia rodziców, tylko aby szukać argumentów do dyskusji jakim jełopem był tata 15 lat temu....
ToMasz

Data: 2011-09-18 19:28:28
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j558dr$8j1$2inews.gazeta.pl...
> [...]

napisz im kim jesteś, niektórym szczeki poopadają, wieszość wzruszy ramionami. Ludzie sie nie zastanawiają ze ich dzieci to będą czytać. nie z powodu uwielbienia rodziców, tylko aby szukać argumentów do dyskusji jakim jełopem był tata 15 lat temu....

Niezłym trzeba być jełopem żeby zostać takim tępym wyznawcą jabłka, mimo podawanych i podkreślanych słabości tego gó..a.
Widać cegła na budowie mocno spadła na łeb i od tej pory jest już tylko gorzej.

Data: 2011-09-19 12:54:58
Autor: frank drebin
Kim jest Pszemol?
John Doe wrote:
[...]

myślę, że jesteś po prostu głupi.
Z resztą każdy, kogo można podciągnąć pod kategorię "wyznawca/hater" jest po prostu głupi.

mimo podawanych i podkreślanych słabości tego gó..a.
no i co z tych słabości wynika? Że posiadacz skody nie może być zadowolony ze swojego auta bo nie ma mercedesa?
Nie przelewaj swoich frustracji na innych, ludzie różnie postrzegają świat.

Widać cegła na budowie mocno spadła na łeb i od tej pory jest już
tylko gorzej.
Powtórzę, jesteś po prostu głupi.

Data: 2011-09-19 13:36:38
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j57720$pkd$1news.ett.com.ua...
myślę, że jesteś po prostu głupi.
Z resztą każdy, kogo można podciągnąć pod kategorię "wyznawca/hater" jest po prostu głupi.

Zgadza się ze każdy wyznawca/hater nie dostrzegający wad/zalet swego/cudzego to kompletny debil.

mimo podawanych i podkreślanych słabości tego gó..a.
no i co z tych słabości wynika? Że posiadacz skody nie może być zadowolony ze swojego auta bo nie ma mercedesa?

Moze być zadowolony, ale jak ktoś mu wytknie błędy i wskaże słabe punkty i jak to ten producent go robi w bambuko, a on dalej będzie pieprzył swoje, tzn że nadaję się do zapięcia w kaftan.

Powtarzasz się

Data: 2011-09-19 15:27:29
Autor: frank drebin
Kim jest Pszemol?
John Doe wrote:
[...]

ale czemu na siłę chcesz komuś coś obrzydzać?
[...]

ale co pieprzył w kółko? Że jest zadowolony ze skody? Bo producent dał mu silnik 1,2 litra a powinien dać 3 litry?
Niektórym wystarcza 1,2 litrowy silnik do bycia szczęśliwym posiadaczem skody. Co tu uświadamiać?

Data: 2011-09-19 15:52:17
Autor: John Doe
Kim jest Pszemol?
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j57g00$th0$1news.ett.com.ua...

Do Ciebie dalej nic nie dociera, spróbuje już ostatni raz, dalej faktycznie nie ma sensu, bo mnie od Ciebie nie odróżnią.
Twój przykład jest nieadekwatny, po pszemolowemu to kupiłbyś przepłaconego VW bez radia, gniazdka zapalniczki i wychwałabyś jaki to interes życia zrobiłeś i jak świetnie Ci się jeździ. Na to przyszedłby kierowca o połowę tańszej Skody z wyposażeniem którego brakowało powyżej, a Ty byś go wyśmiewał, że tylko VW jest zajebisty i ma fajne logo i w ogóle oni wprowadzają innowacje i są królami szos.

Data: 2011-09-19 16:20:50
Autor: frank drebin
Kim jest Pszemol?
John Doe wrote:
[...]

kurde człowieku, nic nie pisałem o Pszemolu. Pisałem tylko, że jesteś zwykłym haterem na dodatek z poczuciem misji.
Miliony ludzi używa htc czy innego samsunga ale nie ma potrzeby uświadamiania posiadaczom urządzeń apple'a, jakie to przepłacone gówno kupili i co mogli by mieć za mniejsze pieniądze.
Jeżeli wyciągnąłeś coś innego z mojego pierwszego postu to chyba się posłucham mojej sygnaturki i zakończę wątek.

BTW bez zapalniczki i radia nie może się świetnie jeździć samochodem? Czas do lekarza człowieku.

Data: 2011-09-19 16:21:11
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 15:52, John Doe wrote:
[...]

Przedstaw ta sama argumentacje wlascicielom roznych nietypowych samochodow, ktore tez nie maja super ficzerow a jednak ich posiadacze sa o wiele bardziej zadowoleni niz swiezo upieczony nabywca skody octavii w wersji deluxe.
Moj kontakt z iOS ogranicza sie do ipod touch 2g, jesli cos nie dziala jak wspomne ponizej w iphone'ach to sprosuj prosze:

1. swietny design - nie wiem dlaczego ale wszyscy sciagaja jablkowe pomysly ile wlezie. w zdecydowanej wiekszosci sprzetu bez klawiatury widac iphona, ciezko zas dopatrzyc sie np, palma TX czy ktoregokolwiek ipaqa. Kobitki a i faceci placa sporo za markowe, oryginalne w wygladzie ciuchy i galanterie. Damskie buty nie maja goretexu, vibramowych podeszw itd a czestko kosztuja wiecej i ciezko obiektywnie z tym polemizowac.
SGS2 - bylejaki, czysto funkcjonalny design, klapka baterii zamyka sie na tyle ciezko, ze w instrukcji dodali info aby uwazac na paznokcie bo mozna je sobie polamac....
2. dopracowany system, user expirience we wspomnianym wyzej ipodzie byl na najwyzszym poziome, nic sie nie przycinalo. Kazda funkcja, ktora dal Stefan dzialala jak nalezy. Mam teraz N8 i SGSa2. W Nokii chocby glupie przewijanie kinetyczne zainstalowanych aplikacji czasami dziala jak zbyt mocno skrecone na konusach kolo rowerowe, dopiero gdy skeszuje ikonki idzie lepiej, jednak do iOS jeszcze daleko. Wielkim atutem Anny jest przewijanie ekranow zgodnie z przedkoscia ruchu palca. No prosze, to sztandarowy model Nokii...
SGS2 - wczesniej zalozylem watek na temat ladowania SGSa podczas nawigacji, nawet oryginalna ladowarka nie daje rady bo Samsung cos nakombinowal i trzeba zrobic/kupic przelotke. Mam nadzieje, ze ta ktora dzisiaj do mnie dotarla zadziala jak nalezy.
3. Dostepne ficzery: wiele osob nie potrezebuje zapalniczki w samochodzie. Dostepne popielniczki tez tylko zajmuja miejsce. Zarowno w Nokii jak i SGS2 mam dostepne radio, z ktorego nigdy nie skorzystalem. Wiele tanich telefonow to wszystkomajace produkty, ale co z tego jesli calosc dziala jakby chciala a nie mogla.
4. Okrojony, poblokowany system? Zdecydowanej wiekszosci uzytkownikow iOS to wystarczy, maja full aplikacji na kazda okazje i nie widza potrzeby jailbreakowania. Ja SGS1 zrobilem roota tylko dlatego, zeby usunac niedorobke (dobrze znana zreszta) zwiazana z fixem GPSa. Samsung do tej pory nie rozwiazal problemu a wydaje sie byc softwareowy.

To tylko kilka rzeczy, ktore przyszly mi do glowy na szybko. Jestem w stanie zrozumiec ze ktos jest zadowolony z urzadzenia ktore nabyl a pozorne niedostatki nie stanowia dla niego problemu poniewaz i tak nie korzystalby z brakujacych funkcji.
Nie ustosunkowuje sie jednak do merytorycznych bledow w wypowiedziach Pszemola ;]
Zdorowko

Data: 2011-09-19 16:32:07
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j57j4p$15l$1news.onet.pl...
On 2011-09-19 15:52, John Doe wrote:
[...]

Tak smialy kwantyfikator, wystarczy by reszty nie analizowac.

Data: 2011-09-19 17:02:22
Autor: atm
Kim jest Pszemol?

[...]

Niby tak, ale spojrzmy na rynek:
-Samsung; nie bez przyczyny ma problem z pozwami cala idea jest sciagnieta z iphone plus system, ktory tez nie powstal z powietrza. Dziwnym trafem uzywa sie paluchow, cala idea pracy tez jest bardzo zblizona.
-Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie
-Microsoft - ze ze swoim WP7 cofnal sie naprawde daleko chyba do iOS 1.0 wyrzucajac nawet copy/paste
-HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

Ktora firma z niewymienionych powyzej trzyma sie swojego oryginalnego pomyslu, ktory nie pokrywa sie z ideologia Apple, a jesli sie pokrywa to powstaw wczesniej?
Nawet pomysl na App Story jakos tak nagle wszystkim przyszedl do glowy... ;]
Nie jestem fanem Apple, wydaje mi sie jednak ze Stafan mial ogromy wklad w ksztalt i sposob korzystania z obecnych smartfonow.
Idealnym przykladem sa takze tablety, ktore wczesniej gdzies tam sobie malutkiej niszy istnialy a teraz kazdy producent chce je miec w swoim portfolio pomimo tego, ze wiele osob m.in. tutaj uwaza je za calkowicie bezuzyteczne.

Data: 2011-09-19 16:06:41
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:02:22 +0200, atm napisał(a):

-HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

taaa... oczywiście..
główna zmiana, to przerobienie systemu pod palcowość, co nie zawsze jest
dobre.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2011-09-19 17:09:19
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 17:06, Waldek Godel wrote:
[...]

Pewnie, ze nie zawsze. Nie twierdze, ze wszyskie zmiany sa na lepsze.
A przy okazji, to jest ciekawostka: http://i.imgur.com/aLGOQ.jpg

Data: 2011-09-19 20:14:27
Autor: TGor
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 17:09, atm wrote:

Pewnie, ze nie zawsze. Nie twierdze, ze wszyskie zmiany sa na lepsze.
A przy okazji, to jest ciekawostka: http://i.imgur.com/aLGOQ.jpg

Ale super! "Nigdy o tym wcześniej nie widziałem". :-O

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-09-19 20:39:48
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 17:09, atm wrote:

Pewnie, ze nie zawsze. Nie twierdze, ze wszyskie zmiany sa na lepsze.
A przy okazji, to jest ciekawostka: http://i.imgur.com/aLGOQ.jpg

Ale super! "Nigdy o tym wcześniej nie widziałem". :-O

Trzeba byloby ta rewelacje zweryfikowac, zeby nie dac sie wpuscic w maliny samsungoboyom ;]]

Data: 2011-09-19 20:29:24
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 20:39:48 +0200, atm napisał(a):

Trzeba byloby ta rewelacje zweryfikowac, zeby nie dac sie wpuscic w maliny samsungoboyom ;]]

cóż prostszego?
http://www.google.com/search?q=samsung+f700&hl=pl&newwindow=1&safe=off&client=opera&hs=SqP&rls=pl&channel=suggest&prmd=imvnsr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6Zd3Tq_rFYG78gOQ69zzAg&ved=0CD8QsAQ&biw=1400&bih=833

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-09-19 17:16:22
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j57li0$95f$1news.onet.pl...

[...]

 Znaczy twierdzisz, ze buchneli system ajfonowi? Znow smiala teza.

Dziwnym trafem uzywa sie paluchow, cala idea pracy tez jest bardzo zblizona.

Ale chcesz nam powiedziec, ze uzywanie palcy to patent ogryzka?

-Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie

Dajesz stary, dajesz, z tymi smiesznymi ogolnikami.

-Microsoft - ze ze swoim WP7 cofnal sie naprawde daleko chyba do iOS 1.0 wyrzucajac nawet copy/paste

Tak, tak.

-HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

Ale zauwazyles, ze pszemolisz sugerujec jakoby caly postep stefek napedzal? Przeczytaj co piszesz.

Ktora firma z niewymienionych powyzej trzyma sie swojego oryginalnego pomyslu, ktory nie pokrywa sie z ideologia Apple, a jesli sie pokrywa to powstaw wczesniej?

I co, mamy teraz Tobie z kolei udowadniac, jak duzo stefan zerznol????

LITOSCI!!!!!! Poczyta archiwum, sie douczy.

Nawet pomysl na App Story jakos tak nagle wszystkim przyszedl do glowy... ;]

O nawet sklepy internetowe to pomysl apple.

Nie jestem fanem Apple

fcale

Data: 2011-09-19 17:30:30
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 17:16, Ghost wrote:

[...]

Wcale tego nie twierdze. Twierdze natomiast, ze obecne smartfony i tablety sa mocno inspirowane wyrobami Apple.

Dziwnym trafem uzywa sie paluchow, cala idea pracy tez jest bardzo
zblizona.

Ale chcesz nam powiedziec, ze uzywanie palcy to patent ogryzka?

Nie wnikam w patenty, choc pamietam, ze poczatkowo inni producenci mieli problem ze stosowaniem wielodotyku.

-Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie

Dajesz stary, dajesz, z tymi smiesznymi ogolnikami.

Kazda z Twoich wypowiedzi jest ogolnikiem, nie przedstawiles zadnego realnego argumentu...

[...]

Czy tak nie jest, nie pisze, ze Stefan wszystko wymyslil. Byc moze czesc rozwiazan buchnal lub kupil. Faktem natomiast jest, ze te wszystkie rozwiazania zebral w postaci jednego systemu i urzadzenia, ktore w bardzo dobry sposob wypromowal. Zrobil to tak dobrze, ze ludzie lykneli smartfon nawet bez copy/paste czy mmsow. Jak dla mnie jest to prawdziwa sztuka. Inni producenci wtykaja te swoje zapalniczki, popielniczki itd ale jakos nie spowodowali takiej rewolucji jak Stefan.

[...]

Nie bronie czystych lapek Stefana.

LITOSCI!!!!!! Poczyta archiwum, sie douczy.

Nawet pomysl na App Story jakos tak nagle wszystkim przyszedl do
glowy... ;]

O nawet sklepy internetowe to pomysl apple.

Ehhh

Nie jestem fanem Apple

fcale

No tak, tylko mnie nie stac ;]

Data: 2011-09-19 16:48:53
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:30:30 +0200, atm napisał(a):

Znaczy twierdzisz, ze buchneli system ajfonowi? Znow smiala teza.

Wcale tego nie twierdze. Twierdze natomiast, ze obecne smartfony i tablety sa mocno inspirowane wyrobami Apple.

A może po prostu głupia modą na określone rozwiązania których oczekują
klienci?
Będąc producentem jeansów jakbyś się czuł, jakby nagle jakaś oszołomska
firma wprowadziła modę na wyłącznie różowe? I - co gorsza - ta moda,
równiez ku zaskoczeniu autorów, rozprzestrzeniła się na cały świat?
Miałbys prosty wybór - zacząć produkować różowe jak debil i jeszcze
wysłuchiwać, że małpujesz, albo zostać przy klasycznych niebieskich i
czarnych i tracić rynek? W takiej sytuacji nikt nie bedzie słuchał, że
robisz jeansy od zawsze, sa tanie, trwałe, wygodne i ludzie lubią je od
wielu lat. Nikt nie będzie tego słuchał, bo nie będa różowe!

Ale chcesz nam powiedziec, ze uzywanie palcy to patent ogryzka?

Nie wnikam w patenty, choc pamietam, ze poczatkowo inni producenci mieli problem ze stosowaniem wielodotyku.

ZUS prawda. Nie problemy, tylko mieli całkiem słuszne opory przed użyciem
ekranów pojemnościowych, które są wielokrotnie mniej dokładne. Każdy
producent wprowadzający ekran pojemnościowy zostałby natychmiast wyśmiany.
Tylko Apple ze swoją zgrają fanbojów i hasłem "nie stać cię i dorabiasz
teorię" mogło sobie na to pozwolić. Co wcale nie świadczy o tej firmie
dobrze, mimo takich pozorów.

[...]

Głównym osiągnięciem Stefana było wmówienie (przy pomocy liżacych mu *****
dziennikarzy i stada mających problem z samodzielnym myśleniem wyznawców)
ludziom, że jak dostają produkt droższy, ale za to wykastrowany z
większości funkcji, to jest
kul/dżezi/trendi/kaczo/byczo/indyczo/india/cokolwiek tam jeszcze a nie
żenada i zdzierstwo.
Dzięki temu np. udało mu się zrobić modę na ekrany pojemnościowe, marnujące
2/3 powierzchni ekranu. Jak poszukasz po archiwach grup o PDA, zwłaszcza
tych o produktach firmy Palm, to znajdziesz tam stosy narzekań. Bo dla
palmiarzy system PocketPC a później Windows Mobile był tak samo obciachowy
jak Windows Mobile czy Android dla Applowców. Ale jak Palm wprowadził
ekrany hi-res (czyli 320x320) to masowo narzekano, że co prawda wyglądają
przecudnie, o niebo lepiej niż poprzednie 160x160, ale mimo wszystko to
ciężki wstyd, żeby ten gówniany Windows Mobile na ekranie o mniejszej
rozdzielczości 240x320 mieścił o wiele więcej informacji, bo lepiej
wykorzystuje powierzchnię ekranu.  Tak było.
Ekrany były małe i trzeba było je dobrze wykorzystać - Windows Mobile był w
tym świetny. A ekrany pojemnościowe zupełnie się do tego nie nadawały.
Później przyszedł Stefan ze swoim wynalazkiem, gdzie nawet wpisanie
bardziej skomplikowanego kontaktu do ksiązki adresowej wymaga przekopania
się przez 3-4 kolejne ekrany, bo inaczej się nie zmieści.
Każdego innego spłukano by lawiną śmiechu. Ale przecież wszystko co robi
Stefan jest emejzing i megazajebiste.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-09-19 17:58:04
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 17:48, Waldek Godel wrote:
[...]

Wlasnie o tym pisze, nie wnikam czy to dobre czy nie, faktem jest ze Stefan wplynal na bardzo mocno na obecny ksztalt rynku. Ghost zas uwaza inaczej.

[...]

Obecnie klienci oczekuja emejzing urzadzen z prostym interfejsem i ograniczonym wplywem uzytkownika na system. Mysle, ze WM byl zbyt trudny dla wielu osob co przekladalo sie na popularnosc. Nie pojawil sie tez wspolczesny nastepca. Zbyt malo osob potrzebuje tego typu systemu. Rozwiazaniem sa mobilne urzadzenia z W7 jak np nowy tablet acera.

Data: 2011-09-19 17:18:40
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:58:04 +0200, atm napisał(a):

[...]

Ale to było dobre!
Zdecydowanie nie każdy powinien mieć smartfona, tak jak zdecydowanie nie
każdy powinien prowadzić auto o mocy 400 KM. Ba.. niektórzy w ogóle nie
powinni prowadzić.
Dlatego też - jak już napisałem - zdecydowanie nie każdy powinien mieć
smartfona. Ot, żeby daleko nie szukać - taki Pszemol jest świetnym
przykładem. Jakaś tylko błyskotka, zeby mogli się wśród kolegów na budowie
dowartościować, dokładnie tak samo jak przed epoką gejfona było z Nokiami
8800.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-09-19 18:27:40
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 18:18, Waldek Godel wrote:
[...]

Jednak z drugiej strony smartfon nie musi sie rownac PC w kieszeni. Jesli ktos chce tylko pointernetowac, nawigowac, uzyc terminarza, posluchac mp3 i zrobic sweetfotke to wlasnie iphone czy SGSopodobny wyrob bedzie idealny. Tego nie da mu dumbphone a noszenie kilku urzadzen dedykowanych mija sie z celem gdy zastosowanie jest czysto amatorskie.

Data: 2011-09-19 17:31:05
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 18:27:40 +0200, atm napisał(a):

[...]

do tego telefony typu Avila wystarczą

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-09-19 18:41:01
Autor: atm
Kim jest Pszemol?
On 2011-09-19 18:31, Waldek Godel wrote:
[...]

Zgadza sie, ale dlaczego tluc sie nad morze czy w gory duzym fiatem jesli stac kogos na merca? Poza tym w app store kazdy znajdzie cos dla siebie cokolwiek mialoby to byc, avila jest jednak mocno pod tym wzgledem ograniczona.

Data: 2011-09-19 17:52:09
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 18:41:01 +0200, atm napisał(a):

[...]

To też kwestia odpowiedniego przygotowania, jakoś aplikacyjki w Javie w
Androidzie każdemu wystarczają, na Avili też mogłyby - fakt, trzeba by
całość trochę dopracować.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-09-19 18:07:56
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

On 2011-09-19 17:48, Waldek Godel wrote:

Nikt nie będzie tego słuchał, bo nie będa różowe!

Wlasnie o tym pisze, nie wnikam czy to dobre czy nie, faktem jest ze Stefan wplynal na bardzo mocno na obecny ksztalt rynku. Ghost zas uwaza inaczej.

Klamiesz. Ja przecze Twojej tezie, ze rozwiazania sa jablkowe. Bo nie sa.

Obecnie klienci oczekuja emejzing urzadzen z prostym interfejsem i ograniczonym wplywem uzytkownika na system.

Prosty znaczy przekopywany przez sterte menusow?

Data: 2011-09-19 18:20:54
Autor: atm
Kim jest Pszemol?

On 2011-09-19 17:48, Waldek Godel wrote:

[...]

Nie musza byc jablkowe, sa zastosowane i wypromowane przez Japcoka kropka

Obecnie klienci oczekuja emejzing urzadzen z prostym interfejsem i
ograniczonym wplywem uzytkownika na system.

Prosty znaczy przekopywany przez sterte menusow?

Z tym to do Stefana badz Googla - tu nie jest duzo lepiej z grzebaniem sie w menusach. Prostota i ergonomia byla w PalmOS ale przeminela z wiatrem. Tam jednak tez byly powazne niedorobki sprzetowo-programowe, o ktorych z czasem coraz latwiej sie zapomina.

Data: 2011-09-19 19:49:19
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

On 2011-09-19 17:48, Waldek Godel wrote:

[...]

Sprzedawane m.in. przez. Tylko, ze to sie rozni od Twojej pierwotnej tezy,

Data: 2011-09-19 23:16:38
Autor: kakmar
Kim jest Pszemol?
Dnia 19.09.2011 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał/a:

[...]
dobrze, mimo takich pozorĂłw.

To prawda, ale ile razy miałeś tylko 1 rękę do dyspozycji i ekran rezystancyjny, mnie się zdarzało często. Rysik jest precyzyjny ale wymaga więcej uwagi i obu rąk. A o ile da się wygodnie czytać z pluckera czy islio, przewijając klawiszami, to ze stronami www już tak fajnie nie jest.

[...]
przecudnie, o niebo lepiej niĹź poprzednie 160x160, ale mimo wszystko to
ciężki wstyd, żeby ten gówniany Windows Mobile na ekranie o mniejszej
rozdzielczości 240x320 mieścił o wiele więcej informacji, bo lepiej
wykorzystuje powierzchnię ekranu.  Tak było.

Nie, nie tak. System marnował rozdzielczość, ale soft już nie. Czytanie z 320x320 było nieporównanie wygodniejsze. Tak samo DTG, czy LyME, trzeba było wgrać hacka i fonty, ale była to zmiana jakości.

[...]

Po części masz rację, ale głównie kwestia dostosowania UI. Miałem Palma V, c3, ipaqa 3630, Zire 72, TX, pierwszego samsunga galaxy i defy. c3, TX i defy ciągle mam. W pracy używałem kilka modeli psiona, WorkPada
i ipaqa, ale nie moje. Pomijam zabawki i symbiana do którego nigdy się nie przekonałem, mimo że Epoca lubiłem.
Rozdzielczość ekranu robi różnicę, ekran pojemnościowy jest kompromisem, tak samo jak oporowy. Jednak ewolucja UI zrobiła swoje i da się często PDA, teraz zintegrowanego z telefonem używać 1 ręką, co robi różnicę. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-20 00:29:19
Autor: Waldek Godel
Kim jest Pszemol?
Dnia Mon, 19 Sep 2011 23:16:38 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

[...]

Wiele razy i spokojnie się dało używać. Zwłaszcza mając do dyspozycji kółko
i trackball jak w Artemisie czy pokrętło jak w Kaiserze.

Rozdzielczość ekranu robi różnicę, ekran pojemnościowy jest kompromisem, tak samo jak oporowy. Jednak ewolucja UI zrobiła swoje i da się często PDA, teraz zintegrowanego z telefonem używać 1 ręką, co robi różnicę.

Wcześniej też się dało.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2011-09-20 09:01:00
Autor: kakmar
Kim jest Pszemol?
[...]

No właśnie, mając dodatkowe sterowanie kursorem. Poza tym między "da się" a jest to "miarę wygodne" biorąc pod uwagę ograniczenia kieszonkowego PDA
jest spora róşnica.

[...]

Jw. dało też się sprawnie i szybko liczyć suwakiem, często znacznie szybciej niż kalkulatorem. Tyle że nie tak precyzyjnie, i nie zostawała historia działań. Często brakuje mi w jakimś programie możliwości precyzyjnego i szybkiego wskazania czegoś tam, rysik był lepszy. Mam jednak wrażenie że przy sterowaniu palcem ekrany pojemnościowe są dokładniejsze od oporowych.
A Ty czasem nie używasz HD2? po co się męczyć, wróć do Kaisera ;) 240x320 przecież wystarczy.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-20 08:55:50
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:j58igm$2lt$1news.onet.pl...
[...]

Ze niby jedna reka nie da sie na rezystancyjnym? Skad takie wiesci?

Data: 2011-09-19 18:01:54
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j57n6o$eqf$1news.onet.pl...
On 2011-09-19 17:16, Ghost wrote:

[...]

Ojej, uciekasz w ogolniki, ale dalej kosisz szeroko.

[...]

I wielodotyk to pomysl ajfona?

-Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie

Dajesz stary, dajesz, z tymi smiesznymi ogolnikami.

Kazda z Twoich wypowiedzi jest ogolnikiem, nie przedstawiles zadnego realnego argumentu...

"slabo jej to idzie" jakimi konkretami mozna odpowiedziec na tak precyzyjny zarzut?

[...]

I tylko tu zgoda. Jak kazdy ajfoniarz w koncu przyznajesz, ze to zadna technologia tylko marketing.

Data: 2011-09-19 14:13:55
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j57720$pkd$1news.ett.com.ua...

Powtórzę, jesteś po prostu głupi.

Taaa....

BTW przeciez nie wyznawanie chodzi, a w tym konkretnym pszemolowym przypadku o szerzenie glupot w zwiazku z byciem wyznawcom kosciola apple.

Data: 2011-09-19 15:22:29
Autor: frank drebin
Kim jest Pszemol?
Ghost wrote:
[...]

mnie nie chodziło o Pszemola, mnie chodziło o pianę na ustach haterów apple'a i wpieranie innym, jakie to straszne gówno kupili i jakimi są idiotami.
Kupili co chcieli i takie ich prawo i ich pieniądze. Jeżeli są szczęśliwi to wara innym od tego.
Naprawdę ciśnie mi się na usta powiedzenie "nie stać cię i dorabiasz ideologię" (nie chodzi mi o ciebie)

BTW pisze się 'wyznawcą" ;)

Data: 2011-09-19 16:33:52
Autor: Ghost
Kim jest Pszemol?

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j57fmk$tf0$1news.ett.com.ua...
BTW pisze się 'wyznawcą" ;)
ano

Data: 2011-09-19 12:53:22
Autor: BaX
Kim jest Pszemol?

I czemu ciagle przychodzi tutaj nadstawiac tylka?

He, he, im dłużej Ghosta olewam tym bardziej jest mną zainteresowany :)

Od dawna zastanawiam się nad jednym ale nie było okazji zapytać, aż do teraz. Przemol to Ty pare lat temu siedziałeś z nami na iRC-u?

Data: 2011-09-19 17:41:26
Autor: Pszemol
Kim jest Pszemol?
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4e771f21$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

iRCa to ja nie używam od jakichś 5-10 lat, więc to chyba nie ja... :-)
Ale kto wie - może siedziałem i nie pamiętam - temat dyskusji był jaki?

Data: 2011-09-20 09:15:39
Autor: BaX
Kim jest Pszemol?
[...]

Tematy były różne ale #sat-digital-tv i mogło to być tak dawno.

Kim jest Pszemol?