Kim jest Rostowski?

Data: 2009-03-25 11:42:44
Autor: Nazgul
Kim jest Rostowski?
Tajemniczy Gość-nie wiadomo dokładnie nawet jak ma na imię?!
Co NIGDY w Polsce nie płacił podatków(nie ma go w systemie)?!
Nie ma polskiego dowodu osobistego(nie wydano TAKIEGO)?!
Profesor NIEZWYKLE tajemniczego i nieznanego  Uniwersytetu?!
Znany TYLKO z "gier na rynkach walutowych"?
Jak ZOSTAŁ Ministrem Finansów w niedługim czasie instytucje finansowe z którymi współpracował zaczęły oferować tzw "opcje walutowe"?!

Czy nie za dużo TYCH "zbiegów okoliczności"?!

http://ppor.salon24.pl/389795.html#comment-3654657
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-03-25 11:54:17
Autor: boukun
Kim jest Rostowski?

Użytkownik "Nazgul" <a_zbierzchowski@op.pl> napisał w wiadomości news:gqd1r4$dcv$1news3.onet...
[...]

A Lech Kaczyński miał mu dać swoje mieszkanie i zameldować u siebie?

boukun

Data: 2009-03-25 13:19:26
Autor: ColgatesBilly
Kim jest Rostowski?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gqd2kp$92r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Toz on jak swoj, domownik od czasow tych TRADYCYJNYCH
domowych wieczorkow z J.J.Lipskim i innymi towarzyszami orderu

Kol

Data: 2009-03-25 16:05:52
Autor: HaMMeR
Kim jest Rostowski?

[...]

Wez kolo i j...j sie w czolo! Co to ma wspolnego pantofelku?!

Data: 2009-03-25 16:34:17
Autor: boukun
Kim jest Rostowski?

[...]

Młotek, ja czytałem, że serduszko masz nadwyrężone. Weź se zrób kanapeczkę z szyneczką, pomidorkiem i szczypiorkiem i wyluzuj, odpręż się. To tylko grupa dyskusyjna...

boukun

Data: 2009-03-25 16:38:05
Autor: HaMMeR
Kim jest Rostowski?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Dla mnie- terapeutyczna...

Data: 2009-03-25 16:40:14
Autor: boukun
Kim jest Rostowski?

[...]

A lekarz nie kazał przypadkiem zbijać ciśnienia?

boukun

Data: 2009-03-25 16:48:06
Autor: HaMMeR
Kim jest Rostowski?

[...]

-- -- -- -- -- -- --

Nie, ale dobrze by mi zrobilo podobno, gdybym
mogl dac w rylo co poniektorym...

Data: 2009-03-25 17:12:08
Autor: boukun
Kim jest Rostowski?

[...]

Zatem nie krępuj się, walnij pierwszego lepszego dziciaka, którego masz pod ręką.

boukun

Data: 2009-03-25 17:42:42
Autor: ColgatesBilly
Kim jest Rostowski?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gqdjcm$j7v$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ja tam chyba... ZBIJAM  B O N K I   ;)

P-Kol

Data: 2009-03-25 18:04:02
Autor: Badin
Kim jest Rostowski?
On Wed, 25 Mar 2009 11:42:44 +0100, Nazgul <a_zbierzchowski@op.pl>
wrote:

Tajemniczy Gość-nie wiadomo dokładnie nawet jak ma na imię?!

 to agent watykanu! powiazany z KGB, MI5, i "swietlistym szalkiem".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-26 08:45:18
Autor: Bad Behaviour
Kim jest Rostowski?
Nazgul wrote:
Czy nie za dużo TYCH "zbiegów okoliczności"?!

Człowieku, jesteś chory z nienawiści i ziejesz jadem! Takich politycznych dewiantów i nawiedzonych oszołomów nie należy słuchać!

Wiem, bo przeczytałem w Gazecie Wyborczej i usłyszałem w Polsacie!

Kim jest Rostowski?