Kim jest Rostowski?

Data: 2010-12-28 17:22:55
Autor: rAzor
Kim jest Rostowski?
Czy, aby nie jest tak, ze ma zamiar wyrżnąć w pień polski średni biznes?
Pomyślcie co po tych jego "rewolucjach" zostanie - molochy i straganiarze.
Miała być Ihłlandia, będą Indie!
Nie załamujcie rąk, o Somalii i Madagaskarze to platfochy rozmawiają dopiero w przy gorzale w gabinetach - opcja musi jeszcze przejść przez kuluary i TVN24.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-28 17:28:09
Autor: u2
Kim jest Rostowski?
W dniu 2010-12-28 17:22, rAzor pisze:
[...]

Facet jest najwyraźniej od zadań specjalnych.

Data: 2010-12-28 17:48:40
Autor: rAzor
Kim jest Rostowski?
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

No przeciez PO, to wedle założeń "tatuśka Olechowskiego" partia marketingowa. Czyli.. najlepsze kasztany są na placu Pigalle.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-28 18:13:34
Autor: the_foe
Kim jest Rostowski?
[...]

wykanczaniem poslkiej dzialanosci gospodarczej zajmuje sie inne ministerstwo. Ministerstwo finansow zajmuje sie zupelnie czym innym. Dokladnie mowiac finansami publicznymi, projektowaniem budżetem państwa, kierowaniem sprawami podatków, finansowaniem samorządów terytorialnych oraz sprawami związanymi z długiem publicznym.
Bezposredni wplyw na polskie firmy jest wiec zaden.

--
the_foe

Data: 2010-12-28 10:26:47
Autor: Hans Kloss
Kim jest Rostowski?
On 28 Gru, 18:13, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

wykanczaniem poslkiej dzialanosci gospodarczej zajmuje sie inne
ministerstwo. Ministerstwo finansow zajmuje sie zupelnie czym innym.
Dokladnie mowiac finansami publicznymi,

...a jeszcze dokładniej pisząc- doprowadzaniem kraju do stanu możliwie
jak najbliższego niewypłacalności. Zaiste ciężki to wysiłek, żeby
puścić z torbami państwo zaludnione przez  30 milionów pracowitych i
zaradnych ludzi.
Ale stawiam ze da radę a już na pewno stwierdzić mogę że jest na
najlepszej drodze do osiągnięcia tego celu.
J-23

Data: 2010-12-28 20:36:44
Autor: the_foe
Kim jest Rostowski?
W dniu 2010-12-28 19:26, Hans Kloss pisze:
[...]

pytanko: jak wezmiesz kredyt 1 mln zl i kupisz dom za 1 mln zl i dasz dzieciom dlug za mln zl do splaty plus dom za 1 mln zl, to ile pieniedzy/dlugu im dales?
Zastanawia mnie to dlaczego ludzie nie rozumieja ze dlug dlugowi nie rowny.
I niech mi ktos powie, dlaczego dlug publiczny USA, choc od new Deal wolumin dlugu rosnie niwustanie procentowo do PKB,zis jest nizszy niz po II wojnie sw?

--
the_foe

Data: 2010-12-28 19:48:55
Autor: obserwator
Kim jest Rostowski?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):

pytanko: jak wezmiesz kredyt 1 mln zl i kupisz dom za 1 mln zl i dasz dzieciom dlug za mln zl do splaty plus dom za 1 mln zl, to ile pieniedzy/dlugu im dales?

a ile dlugu beda mialy te dzieci, jesli ich sasiad sprzeda ten dom i nie da im
ani grosz?

[...]

bo tam maja lebskich ekonomitow, a w Polsce maja Rostkowskiego, czy jak mu tam
temu geniuszowi.

Data: 2010-12-28 20:53:28
Autor: the_foe
Kim jest Rostowski?
W dniu 2010-12-28 20:48,  obserwator pisze:
[...]

a co ma do tego sasiad?

[...]

nie to nie to. Chodzi o to ze dlug moze byc inwestycja w przyszle wyzsze PKB dzieki temu dlug rosnie nominalnie ale spada relatywnie do PKB. Polska nie moze zbuc deficytu bo potrzebuje duzo pieniedzy na wklad wlasny w unijne fundusze na budowe/poprawe infrastruktury.

--
the_foe

Data: 2010-12-28 20:43:25
Autor: obserwator
Kim jest Rostowski?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> a ile dlugu beda mialy te dzieci, jesli ich sasiad sprzeda ten dom i nie da i
> ani grosz?

a co ma do tego sasiad?

no wlasnie tez tego nie rozumiem, dlaczego sasiad sprzedal moj dom, a ja musze
teraz zaciagnac nowy kredyt, aby kupic sobie mieszkanie.
Dlaczego ja mam miec taki dlug, skoro sasiad mnie okradl i oszukal??

> [...]

nie to nie to. Chodzi o to ze dlug moze byc inwestycja w przyszle wyzsze PKB dzieki temu dlug rosnie nominalnie ale spada relatywnie do PKB. Polska nie moze zbuc deficytu bo potrzebuje duzo pieniedzy na wklad wlasny w unijne fundusze na budowe/poprawe infrastruktury.

dlug bedzie jeszcze wyzszy, bo niebawem dotacje z UE beda ograniczone, a placic do wspolnej kasy UE, trzeba bedzie nadal. Ponadto tego typu dlug, jest tylko takim ksiegowym fokus- pokus. Takie *cuda* juz przerabiano w PRL nie tylko na poziomie ogolnokrajowym, ale w
kazdym zakladzie pracy. Teraz robi sie to w UE, na skale duzo wieksza.

Jak widac niektorzy ludzie nadal maja powazne problemy z nauka.

Data: 2010-12-28 18:20:15
Autor: obserwator
Kim jest Rostowski?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
wykanczaniem poslkiej dzialanosci gospodarczej zajmuje sie inne ministerstwo.
 zgadza sie, to Ministerstwo Gospodarki, kieruje nim Pawlak, ktory jest jednym z bohaterow Nocnej Zmiany  (pierwszego zamochu stanu od tzw. transformacji
ustrojowe a la postkomunistyczne sluzby specjalne) i autor niesamowicie
korzystnego kontraktu (dla Kremla)na dostawe gazu do Polski. --

Data: 2010-12-28 18:46:11
Autor: obserwator
Kim jest Rostowski?
o bylbym zapomnial ponabijac sie z tego frajera Kaczora, ktory nawet
przyzwoitego konta w jakims szwajcarskim banku nie ma, dziadyga i prawka ni mo.

Kurduplowi zachcialo sie ten kontrakt gazowy studiowac. Dociekliwy sie
znalazl:DDDD

Jeszcze do Katynia sie zaczal wpychac, nielot jeden. No to, se poleciala kaczka:DD

Podpisal:

Inteligentny, kulturalny i wyksztalcuny Peowiec

--

Kim jest Rostowski?