Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"

Data: 2016-05-27 07:32:35
Autor: Kazik P
Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"
ksywka mkarwan to Marek Maciej Ziemba, zamieszkały w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II  nr.15/135, Wystepuje rowniez na liscie Wildsteina

TW. SB "IPN BU 00191/350 , ZIEMBA Marek Donos Ziemby na dr Kruka do rektora uczelni

 "Wysyła Pan listy Pan listy ze Śląska, podobnie jak Pan Kruk,. więc  albo jest Pan jego znajomym albo jest Pan Krukiem, który zmienił nicka.  Pan Kruk używał względem mnie słów obraźliwych (moge podać  przykłady).  Przeanalizowałem archiwum google i znalazłem w nim wiele ciekawych  informacji.  Wymieniłem kilka listów z Panem Krukiem, nie zmieniło to jego postawy.  Nie pozostawił mi innego wyjścia jak przekazanie informacji o tym co  robi.  Jak widać pomogło ponieważ Pan Kruk na razie nie pisuje.  Ponieważ przysłał mi obraźliwy list więc zmusił mnie do przekazania  informacji o jego obraźliwym liście.  Moje listy tylko informowały o tym co Pan Kruk pisze, fakty mówiły  same za siebie.  To jeszcze nie była interwencja.  Z interwencją mogę zwrócić się do TP SA podając konkretne przykłady  jego listów.

Data: 2016-05-27 08:55:46
Autor: Zenek Kapelinder
Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"
Nojapierdole ale rewelacja. Wszyscy tutaj o tym wiedza bo nie jestes pierwszy tylko n-ty. Jak bys napisal ze mu w majty popatrzyles a tam ..... . To by byla rewelacja.

Data: 2016-05-27 13:16:45
Autor: Kazik P
On Friday, May 27, 2016 at 9:55:47 AM UTC-6, Zenek Kapelinder wrote:
Nojapierdole ale rewelacja. Wszyscy tutaj o tym wiedza bo nie jestes pierwszy tylko n-ty. Jak bys napisal ze mu w majty popatrzyles a tam ..... . To by byla rewelacja.

:-)

Zlapalem Ziembe na zydowskiej grupie genealogicznej, gdzie szukal swoich korzeni. Stad mam dowod, ze on to socjolog z Rozwadowa (byla to oryginalna dzielnica zydowska Stalowej Woli). Stad mam rowniez jego adres.

Spytaj sie wiec u mkurwany dlaczego kutas lazi po zydowskich grupach ?

Posiadam nawet zdjecie Marka Macieja Ziemby nim wycofal je ze swojej strony socjologa :-).

Data: 2016-05-27 22:19:34
Autor: u2
W dniu 2016-05-27 o 22:16, Kazik P pisze:
Zlapalem Ziembe na zydowskiej grupie genealogicznej, gdzie szukal swoich korzeni.

e tam Olek, ty te korzenie generowałeś, aby złapać w sidła mkarwana:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-27 17:01:30
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-05-27 o 16:32, Kazik P pisze:
[...]

    Może byś się sam przedstawił donosicielu?

Data: 2016-05-27 12:50:07
Autor: Kazik P.
On Friday, May 27, 2016 at 9:01:32 AM UTC-6, Klin................................................... wrote:
> [...]
>   Z interwencją mogę zwrócić się do TP SA podając konkretne przykłady
>   jego listów.

    Może byś się sam przedstawił donosicielu?

Howdy, Polish assholes - jubaniec z Suwalek, anal z North Battleford, Sask., I klin co sie klinem wybija.

I ty ksiezulo co kutasa zawiazanego masz na supel ............:-)))))))))

Fuck you all cuzamen

Data: 2016-05-27 21:53:13
Autor: u2
W dniu 2016-05-27 o 21:50, Kazik P. pisze:
Howdy, Polish assholes - jubaniec z Suwalek, anal z North Battleford, Sask., I klin co sie klinem wybija.

nie pierdol Olek, zdemaskowałeś się po raz kolejny:)

Data: 2016-05-27 19:07:41
Autor: andal
Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"
On Fri, 27 May 2016 17:01:30 +0200,
"Klin.................................................." <klin wrote:

[...]

to jest Katz z Calgary,CA

syn Davida, pospolity szubrawiec posiadajacy(?) prawo swojszczyzny

tzn. swoj zydek

Data: 2016-05-27 21:14:55
Autor: u2
W dniu 2016-05-27 o 21:07, andal pisze:
Może byś się sam przedstawił donosicielu?
to jest Katz z Calgary,CA

syn Davida, pospolity szubrawiec posiadajacy(?) prawo swojszczyzny

tzn. swoj zydek

aka Kurt Knoll, podstarzały donosiciel z Calgary:)

Data: 2016-05-28 03:40:05
Autor: stevep

"Klin.................................................." <klin wrote:

[...]

Aleś kretyn.

--
stevep

Data: 2016-05-28 09:27:45
Autor: u2
Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"
W dniu 2016-05-28 o 03:40, steviepieprzykoski pisze:
Aleś kretyn.

te cyrkus na drugie imię masz Aleś ?:)))

Data: 2016-05-28 03:39:37
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 17:01  Klin.................................................. <klin@wp.p> pisze:

[...]

A ty się kiedyś przedstawiłeś kretynie?

--
stevep

Data: 2016-05-28 09:28:27
Autor: u2
W dniu 2016-05-28 o 03:39, steviepiepszykoski pisze:
A ty się kiedyś przedstawiłeś kretynie?

te cyrkus nie przedstawiaj się tak nachalnie, i tak wszyscy wiedzą kim jesteś:)))

Data: 2016-05-29 13:05:28
Autor: Mark VVoydak
Dnia Fri, 27 May 2016 07:32:35 -0700 (PDT), Kazik P napisał(a):

ksywka mkarwan to Marek Maciej Ziemba, zamieszkały w Stalowej Woli, Aleje Jana Pawła II  nr.15/135, Wystepuje rowniez na liscie Wildsteina

TW. SB "IPN BU 00191/350 , ZIEMBA Marek

Co ciekawe informacje w Internecie są w tym temacie podobne od wielu lat.

--
Mark VVoydak

Kim jest osobnik o ksywce "mkarwan"