Kim jest ta Pani?

Data: 2016-08-18 09:38:05
Autor: Stachu Chebel
Kim jest ta Pani?
Wspierającą terroryzm, czy jak prawie 100% w/g frycowych mediów w odniesieniu do kubusiów rozpruwaczów, jedynie osobą z problemami psycho? Innymi słowy, czy fryce wybrały se na szefową osobę pierdolniętą? I ponoć w/g suddojczecajtung mającą w okolicach 50% poparcia społeczeństwa? No to albo cajtung pierdoli głupoty, albo fryce mają nasrane pod kopułą..

Data: 2016-08-18 18:50:14
Autor: A. Filip
Kim jest ta Pani (Merkel)?
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

,,Tonący brzydko się chwyta".

Ta pani zeszła na poziom typowego polityka "przeciętniaka" który
stara się rozpaczliwie uchronić przed odpowiedzialnością za własne
błędy.  Ta wypowiedź była "pod wybory" w którymś landzie.
Spodziewałem się po niej że będzie to robić _znacznie_ bardziej
profesjonalnie/przekonująco.

Nawet jest tylko 1/1_000 uchodźców będzie terrorystą to da to
1_000 terrorystów na każdy milion przyjętych uchodźców.
1/1_000 to i tak całkiem optymistyczne założenie dla Merkellandu.
Ta specjalistka od brukowania piekła dobrymi intencjami milion uchodźców
już przyjęła dawno - za szybko i o wiele za dużo.

Poparcie dla jej partii systematycznie choć dość powoli leci w dół w
tempie >10% na rok.  Do wyborów ogólnokrajowych w Niemczech jeszcze rok.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-18 10:01:22
Autor: Stachu Chebel
Kim jest ta Pani (Merkel)?
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 18:51:12 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

Poparcie dla jej partii systematycznie choć dość powoli leci w dół

Jeżeli powoli, to znaczy fryce mają nasrane pod kopułą... O ile to "powoli" jest prawdą. Noszsz qrva nie chce mi się wierzyć w te sondażownie.. Chyba fandzolą pierdulamenty... Ruchają im arabusy te szkarady na peronach, a ci nic?! Poniekąd nie ma się co dziwić :))

Data: 2016-08-18 19:11:58
Autor: A. Filip
Kim jest ta Pani (Merkel)?

https://en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_next_German_federal_election

Data: 2016-08-18 10:26:46
Autor: Stachu Chebel
Kim jest ta Pani (Merkel)?
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 19:12:01 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> sondażownie.. Chyba fandzolą pierdulamenty... Ruchają im arabusy te
> szkarady na peronach, a ci nic?! Poniekąd nie ma się co dziwić :))

Nie twierdzę, że to niemożliwe, ale kurka wódka powiem Ci że to do Pani Nędzy NIEMOŻLIWE !!:)) Ogólnie rzecz biorąc mam zdanie na temat fryców "takie sobie", można mieć we łbie trochę "nie hallo", ale nie aż do tego stopnia.. Ni Wuja w to nie wierzę.. Sondażownie to też firmy, trza trzepać kasiorę. I nieważne kto buli. Że aż tyle sondażowni jest podobnego zdania? Wielkie mi mecyje..., zleceniodawcą jest federalny. Proste jak 2x2=5 !!

Kim jest ta Pani?