Kim jest ta osoba?

Data: 2010-11-11 11:20:22
Autor: a mamon
Kim jest ta osoba?
Mam pytanie do grupy: czy ktoś kto się podpisuje nickiem "duch leszka"
to może być "crazy boss" lub "rc"?
Dziwnie zsynchronizowane są posty tych dwóch osobników ale mogę się
mylić.

a.m.

Data: 2010-11-11 20:10:51
Autor:
Kim jest ta osoba?
a mamon <a.mamoniowaty@gmail.com> napisał(a):
Mam pytanie do grupy: czy kto=B6 kto si=EA podpisuje nickiem "duch leszka"
to mo=BFe by=E6 "crazy boss" lub "rc"?
Dziwnie zsynchronizowane s=B1 posty tych dw=F3ch osobnik=F3w ale mog=EA si=
=EA
myli=E6.

a.m.

Uważaj stosujesz pomówienia.
Przedstawisz się, czy nie masz odwagi cywilnej ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 22:26:01
Autor: Tułmacz
Kim jest ta osoba?
Uważaj stosujesz pomówienia.

a ja, a ja????

jk

Data: 2010-11-11 21:30:11
Autor:
Kim jest ta osoba?
Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał(a):
> Uważaj stosujesz pomówienia.

a ja, a ja????

jk

Koliniątka poza internetem niema.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-11 23:23:12
Autor: Tułmacz
Kim jest ta osoba?
Koliniątka poza internetem niema.

lol, palantini, morzesz zmieniać niki co 5 min a i tak smrot się ciągnie

jk

Data: 2010-11-11 20:39:50
Autor: Tułmacz
Kim jest ta osoba?
Mam pytanie do grupy: czy ktoś kto się podpisuje nickiem "duch leszka"
to może być "crazy boss" lub "rc"?

rc to troll kolina, podejżewam że teszta ników też

jk

Kim jest ta osoba?