Kim jest z pochodzenia Kulczyk?

Data: 2012-07-03 13:25:46
Autor: Andy Niwinski
Kim jest z pochodzenia Kulczyk?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jsufmv$qip$1mx1.internetia.pl...
Kulczyk przekazał 20 mln zł na Muzeum Historii Żydów Polskich

A ty boczek co przekazałeś i na kogo z pieniędzy zajumanych w niemczech?

Nas nie musi Kulczyk uświadamiać, że dzisiaj w globalnym świecie musi współdziałać z Żydami. Gdyby nie rządzący Polską Żydzi, z pewnością nie byłby >on okrzyczany najbogatszym Polakiem w Polsce...

Ty byś pewnie został najbogatszym w Świdnicy, gdybyś dalej mógł kraść z rzeźni?

Data: 2012-07-03 13:34:58
Autor: boukun

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:jsukrr$lfc$1news01.versatel.de...

[...]

Mój dom, to moja mała ojczyzna, to moje królestwo...

[...]

Gdybym wynosił, miałbym już dom w PRLu... Co prawda bungalow, ale zawsze...

boukun

Kim jest z pochodzenia Kulczyk?