Kim my

Data: 2014-02-21 15:48:25
Autor: Trybun
Kim my
jako naród jesteśmy.. Z jednej strony na wynosi się pod niebiosa najgorszą kanalię jaka może się zdarzyć wśród ludzkich zrzeszeń, co chwila przypomina się że bez pomiocy finansowej Unii bylibyśmy nikim i nic byśmy nie mieli, itditp. A z drugiej co chwilę prominentni politycy rzucają hasło - "Możemy być dumni z bycia Polakami"...
Do jasnej i ciężkiej cholery - kpiÄ… oni sobie z nas Prawdziwych Polaków  czy co?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Burzliwa-dyskusja-w-sejmie-ws-uchwaly-upamietniajacej-plk-Ryszarda-Kuklinskiego,wid,16424271,wiadomosc.html?ticaid=1123e8

Data: 2014-02-21 23:31:22
Autor: miÅ› z okienka
Kim my

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
jako naród jesteśmy..

Wy jesteście 'narodem' sowieciarzy, czyli czerwonych szmaciarzy (których
zdradzanie jest ludzkim obowiÄ…zkiem).

Data: 2014-02-22 02:46:49
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 23:31 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci
jako naród jeste¶my..

Wy jeste¶cie 'narodem' sowieciarzy, czyli czerwonych szmaciarzy (których
zdradzanie jest ludzkim obowi±zkiem).

Po co zaraz takie wysokie tony, przecie¿ to tylko zagubiony psychol?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 14:36:09
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbntwbcb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ten 'zagubiony psychol' propaguje zbrodnicze tre¶ci, sieje oskar¿eniami wyssanymi z chorego umys³u. Mnie na przyk³ad oskarzy³ o kradzie¿ sygnetu, kolaboracjê z MO i SB i parê innych rzeczy. Typowy czerwony szmaciarz pragn±cy w³asn± hañb± dzieliæ siê z innymi.

Data: 2014-02-22 16:53:00
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 14:36 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To prawda, ale to uciekinier z psychiatryka, czyli chory cz³owiek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:53:47
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbow2mw550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Niestety Stefan, uda³o im siê podzieliæ w³asn± hañb± z wieloma lud¼mi w Polsce.

Data: 2014-02-22 19:54:39
Autor: Trybun
Kim my
W dniu 2014-02-22 14:36, mi¶ z okienka pisze:

Mnie na przyk³ad oskarzy³ o kradzie¿ sygnetu, kolaboracjê z MO i SB i parê innych rzeczy. Typowy czerwony szmaciarz pragn±cy w³asn± hañb± dzieliæ siê z innymi.

Sam siê parobku oskar¿y³e¶. Wiêkszej hañby ni¿ tacy jak ty  nie znajdzie w ca³ym Uk³adzie S³onecznym, ty parobku wiecznie niena¿artych ryjów. Ty nie jeste¶ cz³owiekiem, ty jeste¶ tylko podgatunkiem cz³owieka, stworzonym do s³u¿by u wiecznie niena¿artej ¶wini w ludzkiej skórze.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2014-02-22 20:17:43
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:learph$47a$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-02-22 14:36, mi¶ z okienka pisze:

Mnie na przyk³ad oskarzy³ o kradzie¿ sygnetu, kolaboracjê z MO i SB i parê innych rzeczy. Typowy czerwony szmaciarz pragn±cy w³asn± hañb± dzieliæ siê z innymi.

Sam siê parobku oskar¿y³e¶.

Ty naprawdê w to wierzysz czerwona szmato?

Data: 2014-02-22 20:27:51
Autor: Trybun
Kim my
W dniu 2014-02-22 20:17, mi¶ z okienka pisze:

[...]

Ja to wiem. Nawet te twoi "³askawce" - wiecznie niena¿arte ryje nie bêd± broniæ swoich interesów ni¿ ich og³upieni niewolnicy w twoim typie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2014-02-22 11:06:51
Autor: Trybun
Kim my
W dniu 2014-02-21 23:31, miÅ› z okienka pisze:

Pocałuj mnie w d.., parobku.

Data: 2014-02-22 16:51:06
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 11:06 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

W dniu 2014-02-21 23:31, mi¶ z okienka pisze:

Poca³uj mnie w d.., parobku.

Dajcie sobie buzi lokaje.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 02:47:14
Autor: Lorn
Kim my
W dniu 2014-02-21 15:48, Trybun pisze:
Do jasnej i ciężkiej cholery - kpią oni sobie z nas Prawdziwych Polaków
czy co?

Tak kpią, bo jako prawdziwy Polak powinieneś kopać kartofla zamiast piłki :P Kurwa... śmieszny cebulak...

-- -

Data: 2014-02-22 03:09:14
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 02:47 Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:

W dniu 2014-02-21 15:48, Trybun pisze:
Do jasnej i ciê¿kiej cholery - kpi± oni sobie z nas Prawdziwych Polaków
czy co?

Tak kpi±, bo jako prawdziwy Polak powiniene¶ kopaæ kartofla zamiast  pi³ki :P Kurwa... ¶mieszny cebulak...

Obaj jeste¶cie durnie, choæ Polacy.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 14:37:37
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbnuxodp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Lepiej byc durnym Polakiem ni¿ przem±drza³ym sowieciarzem.

Data: 2014-02-22 16:53:53
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 14:37 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Idiotyzm nie ma narodowo¶ci bo idiota to idiota.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:58:56
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbow33hc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Idiotyzm nie ma narodowo¶ci

Dlaczego nie? W ka¿dym narodzie sa m±drzy i g³upi, a nawet ludzie niepe³nosprawni umys³owo. I równie¿ takim nale¿y siê szacunek, czego nie mozna powiedzieæ o sowieciarzach. Sowieciarstwo jest zdrad± cz³owieczeñstwa, dlatego niewiele ma wspólnego z jak±kolwiek narodowo¶ci±.

Data: 2014-02-22 18:46:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kim my

U¿ytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lealjr$sja$2node1.news.atman.pl...

[...]

I tacy niepe³nosprawni pisz± na PSP. Taki np. misiaczek.

rozbawiony

--
K³ótnia z idiot± jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-22 19:21:14
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5308e291$0$2372$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wola³bym byæ niepe³nosprawnym umys³owo, ni¿ czerwon± szmat±...
A teraz proszê sztandar wyprowadziæ!

Data: 2014-02-23 13:46:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Kim my

U¿ytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:leaqpq$30l$1node1.news.atman.pl...

[...]

Och biedny kutasiku, próbujesz obra¿aæ tych, którzy nie zgadzaj± siê z twoim zdaniem. Czynisz to tak nieporadnie, jak dzieciaczek w piaskownicy, gdy mu inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

rozbawiony

Data: 2014-02-23 09:29:06
Autor: Antenka
Kim my
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 13:46:35 UTC+1 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
> [...]

Och biedny kutasiku, próbujesz obra¿aæ tych, którzy nie zgadzaj± siê z twoim zdaniem. Czynisz to tak nieporadnie, jak dzieciaczek w piaskownicy, gdy mu inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

Bo to Mi¶ Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo ma³ym rozumku, ¿eby nie powiedzieæ o mózgu wielko¶ci g³ówki od szpilki. Mi¶, co tylko dupsko umie wystawiaæ w okienku i sraæ na wszystkich forumowiczów...feeeeee  :-/

Antenka - zniesmaczona

Data: 2014-02-23 23:19:47
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:2b7ab8d4-9085-4eb9-87ea-fdada96b5f86googlegroups.com...
> [...]

inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

rozbawiony

Bo to Mi¶ Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo

    ...ooobstrukcji dosta³a¶ przemi³a Antenko?

Data: 2014-02-24 01:34:11
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:29 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

> [...]

Bo to Mi¶ Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo ma³ym rozumku, ¿eby nie  powiedzieæ o mózgu wielko¶ci g³ówki od szpilki. Mi¶, co tylko dupsko  umie wystawiaæ w okienku i sraæ na wszystkich forumowiczów...feeeeee  :-/

To znajd¼ mu na you tubie "wal konia misiu".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:55:37
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5309edb0$0$2152$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Naprawde obrazi³e¶ siê Idzikowski??

 tych, którzy nie zgadzaj± siê z twoim
zdaniem.

Nie interesuje mnie zdanie czerwonych szmaciarzy...

Data: 2014-02-23 01:22:53
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:46 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ty te¿ chwilami sprawiasz podobne wra¿enie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:22:05
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 17:58 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To co chcesz przypisywaæ "ograniczonych umyslowo" do jakiej¶ narodowo¶ci?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 09:23:32
Autor: Antenka
Kim my
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 01:22:05 UTC+1 u¿ytkownik stevep napisa³:
W dniu .02.2014 o 17:58 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

To co chcesz przypisywaæ "ograniczonych umyslowo" do jakiej¶ narodowo¶ci?<

Teeee, burczymucho! Nie zgrywaj mi tutaj jakiego intelektualisty i mêdrca, bo nim nigdy  nie by³e¶, nie jeste¶ i nie bêdziesz! Z takimi POpaprañcami jak ty nie ma co siê cackaæ tylko kopa w dupsko i patrzeæ jak siê toczysz do rynsztoka! Antenka P.s. Odwal siê od Trybubna :-E

Data: 2014-02-24 01:32:54
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

[...]

Zas³oñ go w³asnym cia³em i przytul do obfitego ³ona.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:58:59
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbpkm3on50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W ka¿dym narodzie s± jacyæ ludzie niepe³nosprawni.

Data: 2014-02-22 11:06:58
Autor: Trybun
Kim my
W dniu 2014-02-22 02:47, Lorn pisze:
[...]

Szalona kobieto, Polak teraz to jest od czyszczenie butów kapitaliście, a do kopania szmacianki decydenci wynajmują murzynów, i innych zagraniczniaków. Pomyśl o tym i postaraj się nie wnosić na grupę wulgaryzmów.

Data: 2014-02-22 16:51:57
Autor: stevep
Kim my
[...]

Szalona kobieto, Polak teraz to jest od czyszczenie butów kapitali¶cie,  a do kopania szmacianki decydenci wynajmuj± murzynów, i innych  zagraniczniaków. Pomy¶l o tym i postaraj siê nie wnosiæ na grupê  wulgaryzmów.

I u kogo robisz za pucybuta?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:59:50
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbow0vyh50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A mo¿e ma w³asnych?

Data: 2014-02-23 01:20:25
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 17:59 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To nie jest odpowied¼ na zadane pytanie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:47:44
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbpkkb1950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A to mnie pyta³e¶??

Data: 2014-02-24 01:31:25
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 16:47 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Mo¿esz udawaæ g³upiego, ale Szwejkiem nie bêdziesz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 14:25:54
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbrfqnf450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -

Pyta³e¶ Trybuna Stefek...

Data: 2014-02-24 15:42:43
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 14:25 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Trybun to ostatnia osoba, któr± bym pyta³ o cokolwiek, uwa¿am go za  eksponat z dawno minionej epoki.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 01:20:03
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbsi5hco50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A jednak zapyta³e¶ jego, u kogo robi za pucybuta (21 wierszy powy¿ej).

Data: 2014-02-25 02:27:12
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 01:20 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

I jaka by³a odpowied¼?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 21:36:31
Autor: mi¶ z okienka
Kim my

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xbtczmlc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Trybun nie odpowiedzia³ na twoje pytanie.

Kim my