Kim my

Data: 2014-02-22 02:47:14
Autor: Lorn
Kim my
W dniu 2014-02-21 15:48, Trybun pisze:
Do jasnej i ciężkiej cholery - kpią oni sobie z nas Prawdziwych Polaków
czy co?

Tak kpią, bo jako prawdziwy Polak powinieneś kopać kartofla zamiast piłki :P Kurwa... śmieszny cebulak...

-- -

Data: 2014-02-22 03:09:14
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 02:47 Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:

[...]

Obaj jesteście durnie, choć Polacy.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 14:37:37
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbnuxodp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Lepiej byc durnym Polakiem niż przemądrzałym sowieciarzem.

Data: 2014-02-22 16:53:53
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 14:37 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Idiotyzm nie ma narodowości bo idiota to idiota.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 17:58:56
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbow33hc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dlaczego nie? W każdym narodzie sa mądrzy i głupi, a nawet ludzie niepełnosprawni umysłowo. I również takim należy się szacunek, czego nie mozna powiedzieć o sowieciarzach. Sowieciarstwo jest zdradą człowieczeństwa, dlatego niewiele ma wspólnego z jakąkolwiek narodowością.

Data: 2014-02-22 18:46:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kim my

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lealjr$sja$2node1.news.atman.pl...

[...]

I tacy niepełnosprawni piszą na PSP. Taki np. misiaczek.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-22 19:21:14
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5308e291$0$2372$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wolałbym być niepełnosprawnym umysłowo, niż czerwoną szmatą...
A teraz proszę sztandar wyprowadzić!

Data: 2014-02-23 13:46:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Kim my

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:leaqpq$30l$1node1.news.atman.pl...

[...]

Och biedny kutasiku, próbujesz obrażać tych, którzy nie zgadzają się z twoim zdaniem. Czynisz to tak nieporadnie, jak dzieciaczek w piaskownicy, gdy mu inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

rozbawiony

Data: 2014-02-23 09:29:06
Autor: Antenka
Kim my
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 13:46:35 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

Och biedny kutasiku, próbujesz obrażać tych, którzy nie zgadzają się z twoim zdaniem. Czynisz to tak nieporadnie, jak dzieciaczek w piaskownicy, gdy mu inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

Bo to Miś Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo małym rozumku, żeby nie powiedzieć o mózgu wielkości główki od szpilki. Miś, co tylko dupsko umie wystawiać w okienku i srać na wszystkich forumowiczów...feeeeee  :-/

Antenka - zniesmaczona

Data: 2014-02-23 23:19:47
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2b7ab8d4-9085-4eb9-87ea-fdada96b5f86googlegroups.com...
> [...]

inny dzieciaczek zabierze szpadelek.

rozbawiony

Bo to Miś Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo

    ...ooobstrukcji dostałaś przemiła Antenko?

Data: 2014-02-24 01:34:11
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:29 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

> [...]

Bo to Miś Puchatek o bardzoooooo, bardzooooo małym rozumku, żeby nie  powiedzieć o mózgu wielkości główki od szpilki. Miś, co tylko dupsko  umie wystawiać w okienku i srać na wszystkich forumowiczów...feeeeee  :-/

To znajdź mu na you tubie "wal konia misiu".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:55:37
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5309edb0$0$2152$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Naprawde obraziłeś się Idzikowski??

 tych, którzy nie zgadzają się z twoim
zdaniem.

Nie interesuje mnie zdanie czerwonych szmaciarzy...

Data: 2014-02-23 01:22:53
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:46 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ty też chwilami sprawiasz podobne wrażenie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:22:05
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 17:58 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To co chcesz przypisywać "ograniczonych umyslowo" do jakiejś narodowości?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 09:23:32
Autor: Antenka
Kim my
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 01:22:05 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
W dniu .02.2014 o 17:58 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

To co chcesz przypisywać "ograniczonych umyslowo" do jakiejś narodowości?<

Teeee, burczymucho! Nie zgrywaj mi tutaj jakiego intelektualisty i mędrca, bo nim nigdy  nie byłeś, nie jesteś i nie będziesz! Z takimi POpaprańcami jak ty nie ma co się cackać tylko kopa w dupsko i patrzeć jak się toczysz do rynsztoka! Antenka P.s. Odwal się od Trybubna :-E

Data: 2014-02-24 01:32:54
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 18:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

[...]

Zasłoń go własnym ciałem i przytul do obfitego łona.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 16:58:59
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbpkm3on50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W każdym narodzie są jacyć ludzie niepełnosprawni.

Data: 2014-02-22 11:06:58
Autor: Trybun
Kim my
W dniu 2014-02-22 02:47, Lorn pisze:
[...]

Szalona kobieto, Polak teraz to jest od czyszczenie butów kapitaliście, a do kopania szmacianki decydenci wynajmują murzynów, i innych zagraniczniaków. Pomyśl o tym i postaraj się nie wnosić na grupę wulgaryzmów.

Data: 2014-02-22 16:51:57
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 11:06 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

I u kogo robisz za pucybuta?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:20:25
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 17:59 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To nie jest odpowiedź na zadane pytanie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 01:31:25
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 16:47 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Możesz udawać głupiego, ale Szwejkiem nie będziesz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 14:25:54
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbrfqnf450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -

Pytałeś Trybuna Stefek...

Data: 2014-02-24 15:42:43
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 14:25 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Trybun to ostatnia osoba, którą bym pytał o cokolwiek, uważam go za  eksponat z dawno minionej epoki.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 01:20:03
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbsi5hco50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A jednak zapytałeś jego, u kogo robi za pucybuta (21 wierszy powyżej).

Data: 2014-02-25 02:27:12
Autor: stevep
Kim my
W dniu .02.2014 o 01:20 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

I jaka była odpowiedź?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-25 21:36:31
Autor: miś z okienka
Kim my

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbtczmlc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Trybun nie odpowiedział na twoje pytanie.

Kim my