Kim pan jest panie Apfelbaum?

Data: 2009-04-05 13:29:42
Autor: Hans Kloss
Kim pan jest panie Apfelbaum?
.. czyli zarys  kariery kameleona politycznego,  "radka" "sikorskiego", obecnego ministra SZ w pełoskim rządzie palituska. Przypomnijmy jak to się zaczeło:
1992- na horyzoncie pojawia się nowa gwiazda polskiej polityki. Apfelbaum zostaje wiceministrem ON w rządzie Jana Olszewskiego, a następnie po dymisji rządu prominentnym działaczem utworzonego przez Olszewskiego Ruchu Odbudowy Polski.
1997- po porażce wyborczej ROP Apfelbaum poawia się znienacka w awuesowskim rządzie Buzka jak wiceminister SZ i jeden z najblizszych wspólpracowników niejakiego Geremka z UW, ugrupowania programowo wrogiego Olszewskiemu.
Po porażce AWS.....
2005- zostaje wybrany do Senatu RP z listy Prawa i Sprawiedliwości aby w
2007- kandydować z list konkurencyjnej peło do Sejmu po czym obejmuje w pełoskim rządzie tekę ministra SZ.

Równie imponująco przedstawiją się wolty poglądów Apfelbauma na rózne, istotne dla kraju problemy. Oddajmy glosk ekspertowi w tej sprawie, posłowi Girzyńskiemu, który tak oto komentuje szanse Apfelbauma na objęcie stanowiska szefa NATO:
"NATO to poważna organizacja, na dobrą sprawę jedyna, która lepiej lub gorzej, ale potrafi reagować w sytuacjach trudnych w inny sposób niż uchwalając jakieś rezolucje, które zaśmiecają tylko opasłe dyplomatyczne archiwa i nic nie wnoszą konstruktywnego do polityki bezpieczeństwa (w tym specjalizuje się np. ONZ, OBWE, Rada Europy, a także Unia Europejska). Takiej organizacji nie stać na eksperymenty z facetem, który raz twierdzi, że rurociąg północny (łączący Niemcy z Rosją) to nowy pakt Ribbentrop – Mołotow, a następnym razem ogłasza, że do NATO da się przyłączyć Rosję. NATO nie stać na eksperymenty z politykiem, który w chwili gdy nie ma dla niego pracy we własnym kraju (lata 2001 – 2005) idzie na amerykański garnuszek (tym de facto była praca w Nowej Inicjatywie Atlantyckiej w Waszyngtonie), by potem nieumiejętnie negocjować z amerykańską administracją umowę o rozmieszczeniu elementów tarczy antyrakietowej"

W świetle ww faktów przestaje chyba dziwić to co się w ostatnich dnaich za sprawa pana Apfelbauma u nas w kraju wyczynia. Wyrwanie tego chwasta stanie się jednym z priorytetów przyszłej ekipy, której przyjdze sprzątać po pełostwie już za dwa lata. J-23

Data: 2009-04-05 15:33:41
Autor: rAzor
Użytkownik Hans Kloss napisał:
[...]

Taka sama karierowiczowska łazęga jak Niesioł.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-05 16:44:36
Autor: Panslavista
Użytkownik "rAzor" <dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> napisał w wiadomości
> [...]
> pełoskim rządzie tekę ministra SZ.

Taka sama karierowiczowska łazęga jak Niesioł.

Przed Niesiołem był (i jest) jeszcze Czumak...
Qrwa, co za parchactwo!!!

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-04-05 17:48:20
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <dam.po.ryju.lewakowi@za.free.com> wrote in message news:grab2n$i1$1news.interia.pl...
[...]

Juz sie nie moge doczekac na powrot FOTYGI....

Kol

Data: 2009-04-05 11:45:00
Autor: Antenka
Kim pan jest panie Apfelbaum?
Tia... Facet niedosyć, że mroczna postać z niedobrej bajki, to na
dodatek zmieniająca się jak kameleon. Nie zapominajmy, że wywalony z
Oxfordu za ściąganie. Szczycie się rzekomo, że jest absolwentem tej
znakomitej uczelni. No a poza tym jest tylko mężem swojej żony hehe -
zapewne pracuje dla mosadu, swojego chlebodawcy :)))Antenka

Data: 2009-04-05 20:13:21
Autor: konserwator

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grabo6$311$1inews.gazeta.pl...
[...]

rurociąg północny (łączący Niemcy z Rosją) to nowy pakt Ribbentrop &#8211; Mołotow,
a następnym razem ogłasza, że do NATO da się przyłączyć Rosję. NATO nie stać
na eksperymenty z politykiem, który w chwili gdy nie ma dla niego pracy we
własnym kraju (lata 2001 &#8211; 2005) idzie na amerykański garnuszek (tym de facto

szybciej to sie stanie...

rym

Kim pan jest panie Apfelbaum?