Kim są Kaczyńscy...?

Data: 2010-01-26 22:48:22
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?
Płk Wilhelm Świątkowski, stalinowski zbrodniarz, prezes Najwyższego Sądu Wojskowego PRL z lat 1950 -54, ur. w 1919 r. w Grenówce, powiat Gruszów, woj. odeskiego, był bratem cioteczym do Rajmunda Kaczyńskiego. Ich rodzice mieszkali w tym samym "kibucu".

Lista 1706 osób, tajnych współpracowników służb PRL, oraz innnych osób związanych tymi organami.

Podatek koszerny w Polsce  Steblewicz i Gularowski razem chleją wódę...

Maciej Kaczka znieważa Katolików

Mołdawianie usuwają żydowską MENORE z miejsca publicznego

Delegalizacja "kłamstwa oświęcimskiego"

Roman Dmowski na stadionie LECHA Poznań

Kim są Kaczyńscy... fakty, mity i watpliwości.

"Rabin" Adam Szydłowski z Będzina rodziną do Kaczyńskich

Bełchatów - 5 parti żyd. w Radzie Miejskiej/ Żydzi i nazwisku Tusk

Ostatni "wyskok"  prezydenta RP - Lecha  Kaczyńskiego,  pokazujacy "miłość" do Izraela, tj. kultywowane chanukowej  tradycji w pomieszczeniach urzędu prezydenta,  poraz kolejny zmobilizował Raportnowaka.pl do zadania Panu Prezydentowi pytania o  jego narodowość.

Czekamy na odpowiedż.  Już  dziś w sposób  bardziej wiarygodny  pokazuje, kim był płk Wilhelm Świątkowski, stalinowski zbrodniarz sądowy, odpowiedzialny za wiele mordów, między innymi na bp Kaczmarku, gen. Fildorfie, Grocie - Roweckim, kolega prokurator Wolinskiej - Brus, sędziego Michnika, twórca  tzw. trójek sądowych, ur. w tym samym pododeskim "kibucu"- miejscowości Grenówka, powiatu Gruszowskiego.

Fotografia z akt osobowych Wilhelmna Świątkowskiego  i wyjasnienia pod linkiem

Chanuka A. D. 2009 w Pałacu Prezydenckim (foto)

Znamiennym jest  to, że prezes Świątkowski  w dniu nominacji  na Prezesa NSW miał  zaledwie 31 lat. Tu nasówa się porównanie do innej podobnej sytuacji. Jak wiemy - minister Zbigniew Ziobro przy powoływaniu go na urząd ministra miał niewiele wiecej.

Pierwszy garnitur - niby Polak, młody, za to drugi rząd Chejn lub Engelking.

Kolejnymi osobami, których  biografie przedstawie będą między:

Tusk, Zdrojewski, Klich, Sikorski, Gronkiewicz - Waltz wraz z rodziną, Cymański, Fotyga.

Zbigniew NOWAK info@raportnowaka.pl

P.S. Pare tygodni  temu niejaki Palikot otrzymując od raportnowaka.pl info dotyczące Wilhelma Świątkowskiego "spalił"  ten przekaz, twierdził  bowiem, iż na czarno - białej fotografi widzi piwne oczka. Oliwy do pieca Palikota dolał "przemądrzały"  jak zawsze mędrzec  z TVN - Tomasz Sianecki, który nie weryfikując informacji na stronie edukacjaprawnicza.pl pokazał  inną osobę, sugerując Nowakowi pomyłkę.  Załączona dziś do tego tekstu fotografia pochodzi z akt osobowych Wilhelma Świątkowskiego  i jest "uwieżytelniona" przez IPN. Dodatkowo do tekstu załączone są wyjasnienia  dotyczące  przyczyn dla których został on odwołany z funkcji Prezesa NSW.   Szwagier  był skazany na 10 lat za rzekomą przynależność do AK i KOP. Jak szybko został skazany tak szybko zmiejszono mu karę do "O", poczym zatrudnił się Kancelarii Rady Państwa.  Był Polakiem? Takim, jak Bielski, Morel i im podobni.

http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=news&id=427

boukun

Data: 2010-01-27 00:09:29
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?
Sa na tyle git ze nie ma zadnej sily abym na nich nie zaglosowal.
awe

Data: 2010-01-27 08:48:13
Autor: Jadrys
Kim są Kaczyńscy...?
W dniu 2010-01-27 00:09, awe pisze:
Sa na tyle git ze nie ma zadnej sily abym na nich nie zaglosowal.
awe

A dla mnie są tylko pustosłownymi gadułami.. Gdzie to obiecane rozbicie układu? Ani palcem nie ruszyli w tym kierunku.

Data: 2010-01-27 16:09:26
Autor: cirrus
Kim są Kaczyńscy...?
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjor45$4r9$1news.onet.pl...
[...]

Eee, oni tylko gonili "Pędzącego Króliczka". ;)

--
stevep

Data: 2010-01-27 22:25:42
Autor: Jadrys
Kim są Kaczyńscy...?
W dniu 2010-01-27 16:09, cirrus pisze:
[...]

Tak, całą energię zużywali na prowokowaniu do przestępstwa swojego kolegi z koalicji p. A. Leppera.

Data: 2010-01-27 16:58:36
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

[...]

-- -- -- --
2 lata rzadzili i juz byliscie posrani, sraczka pernamentnado dzis.wyszlo jakie z was lumpy
awe

Data: 2010-01-27 17:38:05
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjpnge$v17$1news.onet.pl...

[...]

"Rządzili" nierządem...

Nigdy więcej takich nierządów...

boukun

Data: 2010-01-27 18:15:45
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjpqd4$9df$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
co juz boukun widzieliscie jak prawdziwa wladza wyglada...teraz to anarchia. Lumpy z lumpami na cmentarzach handluja ustawami...oj za malo dostalicie boukun po dupie. za dobrze wam
awe

Data: 2010-01-27 20:40:28
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjps05$fue$1news.onet.pl...

[...]

Na dupach... Gadki o cmentarzach dla idiotów...

Nigdy więcej talmudystów...

boukun

Data: 2010-01-27 22:56:05
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjq533$34a$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jak media markt zaloze sie ze tam kupujecie...
awe

Data: 2010-01-27 22:26:34
Autor: Jadrys
Kim są Kaczyńscy...?
W dniu 2010-01-27 16:58, awe pisze:
[...]

Cały sukces ich dwuletnich rządów to rozwalenie dwu partii z poza "Układu".. awe, przejrzyj wreszcie na oczy.

Data: 2010-01-27 22:57:54
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjqb28$7t1$2news.onet.pl...
[...]

niezle sie usmialem z tym otwarciem oczu. to nie kwestia otwartych oczu, jadrys wy po prostu macie polaczony nerw wzrokowy z dupa
awe

Data: 2010-01-28 12:25:43
Autor: Jadrys
Kim są Kaczyńscy...?
W dniu 2010-01-27 22:57, awe pisze:
[...]

A szkoda, powinieneś  raczej przemyśleć to co napisałem..

Data: 2010-01-28 23:09:14
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjrs7k$ku2$2news.onet.pl...
[...]

fakt, jak przemyslalem to usmialem sie jeszcze bardziej, widocznie moge ufac swojemu szybkiemu refleksowi
awe

Data: 2010-01-28 20:02:47
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

[...]

I to jedynych polskich...

boukun

Data: 2010-01-30 02:08:18
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjsnm7$rmd$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -
ja rozumiem ze jest ci blisko do lepera....gwalciciela sekretarek i czlonkin swojej partii...
awe

Data: 2010-01-30 13:30:51
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk00ed$lja$1news.onet.pl...

[...]

Ty psychopato pojebany, niewolniku pierdolony. Lepper to uczciwy Polak w przeciwieństwie do intrygantów syjonistów z PiSu jebany wyrobniku i szkodniku Polski!

boukun

Data: 2010-01-27 17:37:02
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjnsbg$ig8$1news.onet.pl...
Sa na tyle git ze nie ma zadnej sily abym na nich nie zaglosowal.
awe

No, no, też tam chadzasz http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

boukun

Data: 2010-01-27 23:02:47
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjpqrf$6vs$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ciemniak jakis jestes? a moze masz problemy z glowa...ile to juz razy puszczales te fotke. Chyba z 3 razy conajmniej....
powtarzaciesie boukun jak wyjacy z glodu kundel.
te czapeczke zaklada sie zwyczajowo, a odwiedzanie kosciolow, meczetow czy tez cerkwi lub zydowskich miejsc kultu lezy w dobrym tonie. Przyklad dal nam Wielki Jan Pawel II.
No i czego ta fotka ma dowodzic? Jak nosisz pilotke to nie znaczy ze jestes pilotem...jaja se robicie boukun. To bylo dobre na komunistycznych przyzakladowych posiadowkach.
wiecie te pierdolenie bez sensu na ktorym robotnicy gapili sie z przymrozeniem oka, a i tak oprzewaznie mieli oba zamkniete bo nudne to bylo jak flaki z olejem i spac sie chcialo....was to jeszcze po tylu latach podnieca. niezle jestescie jebnieci....lepiej juz tym misiem sie zajmijcie, zamiast 2 razy zgwalcie go 10x. Puscie na youtube bedziecie slawni.
awe
awe

Data: 2010-01-28 10:13:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim są Kaczyńscy...?

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

   To bardzo wymowne zdjecie i o co sie pieklicie awe?
   Boukuna na nim przeciez nie ma.

   AR

Data: 2010-01-28 23:10:09
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:b6baa$4b615559$54702a04$5111news.chello.at...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

-- -- --
tez mam takie, mam tez w turbanie i co .....?
awe

Data: 2010-01-28 23:15:28
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt1kj$u2b$1news.onet.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

I gówno, spadaj i się poskładaj...

boukun

Data: 2010-01-28 23:37:40
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt2f9$s4g$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

-- -- -- -- --
no i gowno, a wy boukun robicie z tego odgrzewany news dnia...a co do spierdalnia to pierwszy wam to zasugerowalem wiec nie papugujcie towarzyszu misiakogwalcicielu
awe

Data: 2010-01-28 23:40:48
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt37q$3ka$1news.onet.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

Przynudzasz jak kompletny przygłup...

boukun

Data: 2010-01-29 00:58:59
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt3uo$1uq$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

ale nie gwalce pluszowych misiow:-)
awe

Data: 2010-01-29 09:14:38
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt7v7$hja$1news.onet.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

Ty mi też wyglądasz na anonimowego obciągacza. "Misiu" sam się prosi , żeby go do laski zagonić...

boukun

Data: 2010-01-29 10:35:42
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju5is$bqa$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

nie zapomnij wsadzic se w dupe duzego ogorasa. moze byc kiszony
awe

Data: 2010-01-29 11:12:50
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju9qa$fdk$1news.onet.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

Ja wiem awe, że głodnemu chleb na myśli, głupi Piotruś tez takie podchody do mnie robił, a fe...

boukun

Data: 2010-01-29 16:58:33
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjud0q$oq7$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg&imgrefurl=http://marucha.wordpress.com/2008/12/&usg=__7l5T5SXyhBrVAu4ZPLbExHSSWV4=&h=443&w=625&sz=35&hl=pl&start=99&um=1&tbnid=7txi0SotIzeEFM:&tbnh=96&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%26ndsp%3D21%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26start%3D84%26um%3D1

-- -- -
[...]

tak tak ty tyle wiesz co zjesz, bajki to opowiadaj swoim dzieciom
awe

Data: 2010-01-28 19:51:48
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjqcr6$eh9$1news.onet.pl...

[...]

Ja, jak ja, ale ty to jesteś dopiero ciemniak. Zwyczajowo nie wystawia się w pałascu prezydenckim w oknie zapalonej menory..
Co ci się z tym kaczorami porobilo w mózgu?
--
boukun

Mówię wam, nie wiem czy byście wytrzymali. Ale ci ludzie chodzący do kościoła nieraz, przystępując do Komunii tak są głupi, że przechodzi ludzkie pojęcie. Tak zazdrośni, tak źli. - O. T. Rydzyk

Data: 2010-01-28 23:10:53
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjsn1k$r8p$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

wystawia sie wszystko byle robic dobry PR, a jak juz to nie biega sie z pistoletem i falusem po sejmie
awe

Data: 2010-01-28 23:16:24
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt1lu$u6i$1news.onet.pl...

[...]

Dobry pr? Tylko komu taki na co? Polakom, napewno nie!
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-01-28 23:39:34
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt2h0$s8f$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego bardzo dobry gadzet na poprawe wizerunku zwlaszcza jesli prawie cale media na swiecie naleza do zydostwa. Zwlaszcza jesli odmawia sie zydom tego czego nie odmawiaja im inni. Najwazniejsze utrzymywac dobre stosunki z wieloma kobietami...wtedy wiesz ze zyjesz...marketing to nalepszy sposob na jelopstwo, wie o tym TUSK
awe

Data: 2010-01-28 23:42:54
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt3bb$3uc$1news.onet.pl...

[...]

Kiomu to i na co? Jeszcze raz pytam. Komu to i na co Polakom, takie włazidupsko? i bicie stale pokłonów w jednym kierunku? Polacy mają swoją godność i nie chcą takich włazidupsków...

boukun

Data: 2010-01-29 00:59:59
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt42m$26i$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ale ty nie polak, rowa lizesz wszystkim Pelowskim mendom...zalizesz sie a masz pretensje ze ktos jest uprzejmy i wystawi swiece za 5 zeta
awe

Data: 2010-01-29 09:21:42
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt812$hnj$1news.onet.pl...

[...]

Ja nie jestem idiotą i nie rozgraniczam między kiłą a rzeżączką... Takich "uprzejmości" to on robi na porządku dziennym masę i szkody idą w miliardy od kilku lat. Co nam dała pomarańczowa rewolucja i ataki na Rosję, Biaoruś, mieszanie się w wewntęrzne sprawy Gruzji? Co nam dają tajne więzienia CIA, wojna w Iraku, Afganistanie, patrioty obwoźne, włazidopsko z bazami dla amerykańskich rakiet, najbardziej zagorzale forsowane przez PiSdzielców i sprzedawczyków Polski...

boukun

Data: 2010-01-29 09:30:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim są Kaczyńscy...?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

amerykańskich
rakiet, najbardziej zagorzale forsowane przez PiSdzielców i sprzedawczyków

   USA moglyby okazac sie bardzo przydatne wobec marzen Rosji
   o ,odnowieniu sojuszy', czyt. restytucji zsrr pod zmieniona nazwa,
   do czego ze wszech sil daza zaledwie kit odpadl im od dupy.

   AR

Data: 2010-01-29 09:44:22
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Tak USA jak i Rosja wie, że jesteśmy od wieków stupid Pole. Gdyby Rosja miała takie marzenia, to by nie było pierestrojki, i wysrania się na Polskę, wycofując stąd swoje bazy, które chroniły nas przez dzisięciolecia przed rewizjonistami z Niemiec. Przypominam, że jeszcze do roku 1989 na Bayern 3 w TV, podczas prezentacji pogody, była pokazywana mapa z obecnymi terenami na Śląsku i Pomorzu, jako pod tymczasową protekcją Polski, a należącymi do Niemiec...

boukun

Data: 2010-01-29 09:56:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim są Kaczyńscy...?

> [...]

Pomorzu, jako pod tymczasową protekcją Polski, a należącymi do Niemiec...

   Temu agentowi Waszyngtonu Gorbaczowowi byla potrzebna ,pieriestrojka',
   baz z Polski nie zamierzali wycofywac w zadnych okolicznosciach, do konca
   probowali jeszcze jakichs rosyjsko-polskich spolek, czemu udalo sie
   zapobiec premierowi Olszewskiemu niemal w ostatnim momencie.

      Boukun, pisz lepiej o barach mlecznych, a TPPR zostaw madrzejszym.

   AR

Data: 2010-01-29 10:06:59
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

[...]

I gdyby to było prawdą, może byłoby lepiej i nie byłoby problemu, z tajnymi więzieniami CIA na terenie Polski, bazami USA w Polsce, wysyłaniem na zawołanie polskich gojów na eskapady syjonistów w świecie i innymi służalczo poddańczymi wybiegami w kierunku syjono-amerykanów..

boukun

Data: 2010-01-29 10:11:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim są Kaczyńscy...?

> [...]

polskich gojów na eskapady syjonistów w świecie i innymi służalczo
poddańczymi
wybiegami w kierunku syjono-amerykanów..

  Moze Niemcom te amerykanskie instalacje na terenie rzekomo
  niepodleglej Polski przeszkadzaja, bo mnie wcale.

  AR

Data: 2010-01-29 11:13:47
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8f8aa$4b62a64a$54702a04$22382news.chello.at...

> [...]

boukun

 Moze Niemcom te amerykanskie instalacje na terenie rzekomo
 niepodleglej Polski przeszkadzaja, bo mnie wcale.

Ale mnie kurwa okupacja syjono-amerykanów Polski przeszkadza! I ich sługusy!

boukun

Data: 2010-01-29 11:23:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kim są Kaczyńscy...?

> [...]
>
>  AR

Ale mnie kurwa okupacja syjono-amerykanów Polski przeszkadza! I ich

   Zawsze masz wybor: Niemcow na zachodzie Polski i ruskich na jej wschodzie
   az po Wisle.

   AR

Data: 2010-01-29 11:44:02
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:304b9$4b62b723$54702a04$23659news.chello.at...

> [...]

boukun

  Zawsze masz wybor: Niemcow na zachodzie Polski i ruskich na jej wschodzie

I tak będzie, jak będziemy wiecznie stupid Pole i wierzyli, że podkładając się za wszelką cenę syjono-amerykanom, uzyskamy kiedykolwiek woloność...

boukun

Data: 2010-01-29 16:59:45
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjueav$1mp$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

I tak będzie, jak będziemy wiecznie stupid Pole i wierzyli, że podkładając się za wszelką cenę syjono-amerykanom, uzyskamy kiedykolwiek woloność...

boukun idz pogadaj sobie z misiem gdzies na boku, bo jesli chodzi o powyzsze sprawy to cie przerastaja
awe

Data: 2010-01-29 17:01:17
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

[...]

Aleś się uczepił, nie masz bliższego w rodzinie? I znów o "Misia" zazdrosny, zaraz cię zagonię do pały, bóg mi świadkiem..

Wnocha, albo zacznij w końcu gadać do rzeczy idioto osmarkany...

boukun

Data: 2010-01-29 19:19:35
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjv0tv$e0g$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ty czerwony  glabie zabierz sie za misia....moze w koncu zainteresuje sie toba jakis sad, bo to nie do pomyslenia zeby psychicznie chory zajmowal sie wychowywaniem niepelnoletnich dzieci
awe

Data: 2010-01-29 19:54:09
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjv8go$n64$1news.onet.pl...

[...]

Do pały chuju!

boukun

Data: 2010-01-29 22:24:14
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjvb24$6gf$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

kto by tam twoja pale...przeciez nawet zona od ciebie uciekla
awe

Data: 2010-01-30 13:31:47
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjvjas$ntg$1news.onet.pl...

[...]

Już jesteś totalnie obłąkany, całkiem jak głupi Piotruś, przetałeś się debilu kontrolować.

boukun

Data: 2010-01-29 10:33:33
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju604$cmm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -
boukun nie musisz wszystkiego rozumiec i ja tego od ciebie nie wymagam. od kiedy zobaczylem cie z misiem w akcji nie mam zadnych uwag...;-)
awe

Data: 2010-01-29 11:15:05
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju9ma$erc$1news.onet.pl...

[...]

A ten jak jakiś zboczony, tylko jedno w kółko. Nie krępuj się, wyobraź sobie siebie, na "Misia" miejscu...

boukun

Data: 2010-01-29 19:21:12
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjuckm$r6p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

kuzwa sam sie wyobraz i realizuj z misiem, co ty myslisz ze wszystkich kreci gwalcenie pluszowego misia i puszczanie tego na youtube. Ciekwe co mowia koledzy twoich dzieci, albo nauczyciele w szkole. Ojciec cos ma wyraznie z glowa i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Wariat

Data: 2010-01-29 22:24:45
Autor: awe
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjvbit$dkn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

o kultura - wysoka, podskocz wyzej moze dosiegniesz
awe

Data: 2010-01-30 13:34:23
Autor: u2
Kim są Kaczyńscy...?
W dniu 2010-01-30 13:32, boukun pisze:

[...]

Panowie, przenieście swoje prywatne dyskusje na priva.

Data: 2010-01-30 14:27:17
Autor: boukun
Kim są Kaczyńscy...?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hk195b$eiv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego każdy ma odwagę tylko pod moim wątkiem zwrócić ogólną uwagę? Dlaczego każdy boi się głupków zaczepić?

boukun

Kim są Kaczyńscy...?