Kim są w końcu ci pedofile

Data: 2010-06-03 14:55:43
Autor: RedLite
Kim są w końcu ci pedofile
W dniu 2010-06-03 14:52, Klin > pisze:

Powtórzyłem dla tych co korzystają z OE im przeglądarka wyświetla
tylko całe wątki a nie bieżącą dyskusję mogli by nie zauważyć.

ROTFL! Daj tym niemotom jeszcze ze 4 razy. Śmiało.
:D

Data: 2010-06-03 15:01:11
Autor: Klin
Kim s± w końcu ci pedofile
Użytkownik RedLite napisał:
W dniu 2010-06-03 14:52, Klin > pisze:

Powtórzyłem dla tych co korzystaj± z OE im przegl±darka wy¶wietla
tylko całe w±tki a nie bież±c± dyskusję mogli by nie zauważyć.

ROTFL! Daj tym niemotom jeszcze ze 4 razy. ¦miało.
:D

   A sam nie mógłby¶ chociażby linki wkleić. Je¶li uważasz, że temat
   wart nagło¶nienia.

Kim są w końcu ci pedofile