Kim tak naprawdę jest Horacio Verbitsky

Data: 2013-03-21 15:17:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kim tak naprawdę jest Horacio Verbitsky

"SZEF psr" jMudnV_kdaCsl9rMnZ2dnUVZ_t6dnZ2d@westnet.com.au

A dla papieża Bóg istnieje?

Istnieje, istnieje -- papiez latał helikopterem, aby uprzyjemnić
sobie życie, za pieniądze nędzarzy, którym zabierano pieniadze,
aby je przekazać papieżowi. :)

-=-

Gdy wiele lat temu twierdziłem, że chlebem powszednim może być
także helikopter, uznano mnie za głupca. (oczywiście nie tylko
wtedy mnie uznano za głupca) Nie mieściło się ludziom w ich
głowach pogodzenie latania helikopterem dla hecy z łaską Boga,
gdyż i helikopter jest drogi, i jego utrzymanie jest drogie,
i samo latanie jest drogie, bo chociażby helikopter spala
dużo paliwa...

Co teraz? Nazwiecie mnie mędrcem czy unacie, że BXVI to rozpustnik?

Ani jedno, ani drugie -- uznacie, że BXVI miał prawo do latania
dla przyjemności, gdyż był papiezem. To zrozumiałe. :)

Ale Bóg nie ma względu na człowieka...
Dla Boga każdy człowiek jest równie ważny...

Dlaczego zatem BXVI mógł polatać (za pieniądze zabierane wiernym
rzekomo na ich potrzeby,  nie na przyjemność papieża) helikopterem,
a ja nie mogę? A ja -- nie mogłem nawet jeść tyle, ile Bóg mi
przeznaczył, to znaczy około 6000 kcal dziennie?...

Ja nie mogłem, bo nie miałem pieniędzy -- nie miałem, gdyż
Ozorowski nakazał gnębienie mnie, celem którego było budowanie
firmy popieranej przez prałata papieskiego, księdza Stanisława
Rabiczko... Firma miała drenować kieszenie podatników a mój
głód miał mnie nauczyć pokory wobec moich oprawców.

-=-

Wyszło inaczej? Oprawcy stracili władzę poprzez samobójcze rozwiązanie
parlamentu a następnie w wyniku masy błędów i wypaczeń, czyli katastrofy
smoleńskiej?... Jakoś tak. Co pozostało? BXVI latał helikopterem, JPII
fruwał po całym świecie, masy wiernych (chcąc lub nie chcąc) płaciły
na rozpustne życie papieży, ja mam uszkodzenia kręgosłupa, na świecie
jest kryzys gospodarczy...

-=-

Franek bije się w piersi i zapowiada poprawę, czyli kupuje pozłacany
pierścień... ;) Być może nawet ogłosi zbiórkę pieniędzy na kupno tanich
szat liturgicznych, może kupi nowe, tańsze samochody, biedniej wyposażone
i tańsze helikoptery... ;) (z trzema łopatami, zamiast z czterema?...)

-=-

IMO Bóg istnieje i interweniuje -- w Smoleńsku chociażby.
Szkoda jednak, że pozwala w ogóle na głupotę, jaką jest
żerowanie kapłanów na innych ludziach. Ale Bóg daje
ludziom wolną wolę, daje rozum i daje masakry (holokaust
chociażby) aby pokazać, że ,,cywilizacja życia'' nie ceni
życia ludzkiego zbyt wysoko, przez co na pewno nie jest
rzeczywistą cywilizacją życia. :)

Kim tak naprawdę jest Horacio Verbitsky