Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Data: 2012-07-03 23:46:57
Autor: mateusz.kaczmarek
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

Data: 2012-07-04 02:27:48
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

A co w przypadku jak dawno temu zamkn±³em konto w mBanku? Mogê z³o¿yæ wniosek o sam± kartê bez wyrabiania na nowo eKonta? W regulaminie nic nie ma o tym, ¿e trzeba byæ klientem mBanku.

Data: 2012-07-04 08:19:32
Autor: mohonk
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
mateusz.kaczmarek@gmail.com napisa³(a):
Wydaje si=EA, =BFe bez powa=BFniejszych haczyk=F3w: wyda=E6 500 z=B3 przez
=
pierwszy miesi=B1c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?
n=
lp=3D&CID=3DPL_CRM_1_0_0_186&a=3D1661

¦wietny system, wyda³em 5 z³ na groupona ¿eby siê dowiedzieæ, ¿e nie mogê przenie¶æ karty m³odszej ni¿ 6 miesiêcy :(

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 13:12:57
Autor: £ukasz
W dniu 2012-07-04 10:19, mohonk pisze:
[...]

http://www.mbank.pl/download/promocje-kredyty/regulamin-promocja-grupon-world-mastercard.pdf

Rozdzia³ IV - Zasady Promocji pkt 13.

Niestety ja mam problem, bo stan±³em w miejscu i nie mam numeru wniosku :-(

Data: 2012-07-04 04:23:55
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 13:12:57 UTC+2 u¿ytkownik £ukasz napisa³:

Rozdzia³ IV - Zasady Promocji pkt 13.

Niestety ja mam problem, bo stan±³em w miejscu i nie mam numeru wniosku :-(

A te linki do wniosku s± w ogóle jako¶ personalizowane? Mo¿e daj mi swojego linka (bo siê spó¼ni³em) a ja Ci przeleje 5z³ ;). Nie wiem czy tak to mo¿e dzia³aæ?

Data: 2012-07-04 13:57:01
Autor: £ukasz
W dniu 2012-07-04 13:23, Imiglikos pisze:
[...]

Link nie jest spersonalizowany. Wys³a³em maila, zobaczymy czy odpowiedz±.

Data: 2012-07-04 05:09:56
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 13:57:01 UTC+2 u¿ytkownik £ukasz napisa³:
W dniu 2012-07-04 13:23, Imiglikos pisze:
> W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 13:12:57 UTC+2 u¿ytkownik £ukasz napisa³:

> Link nie jest spersonalizowany. Wys³a³em maila, zobaczymy czy odpowiedz±.

W takim razie, domy¶lam siê ¿e ka¿dy kto wype³ni wniosek z tego linka mo¿e wzi±æ udzia³ w promocji. Na pewno nie bêd± porównywaæ danych wklepywanych do wniosków z danymi u¿ytkowników groupona którzy kupili kupon.

Data: 2012-07-04 14:16:15
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 14:09, Imiglikos pisze:
Link nie jest spersonalizowany. Wys³a³em maila, zobaczymy czy odpowiedz±.

Na pewno nie bêd± porównywaæ danych wklepywanych do wniosków z danymi u¿ytkowników groupona którzy kupili kupon.

Myslisz? Z jakiegos powodu kupon kosztowal te 5 zl i ich liczba byla ograniczona. Wystarczy, ze z tego grouponowego linku zarejestruje sie wiecej niz 1006 osob i juz beda wiedziec, ze ktos kombinuje. Wtedy moze porownaja.

Data: 2012-07-04 13:36:04
Autor: mohonk
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
£ukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisa³(a):

[...]

Dziêki. Z³ó¿ wniosek jeszcze raz. Ja z³o¿y³em jeszcze raz tym razem nie jako przenosiny karty ale jako wyrobienie nowej i przeprocesowa³ siê do koñca bez problemów. Teraz czekam na decyzjê.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 19:53:38
Autor: mohonk
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
mohonk <mohonk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
Dziêki. Z³ó¿ wniosek jeszcze raz. Ja z³o¿y³em jeszcze raz tym razem nie jako przenosiny karty ale jako wyrobienie nowej i przeprocesowa³ siê do koñca bez problemów. Teraz czekam na decyzjê.

Uprzejmie informujê, ¿e mój wniosek o kartê zosta³ zaakceptowany i umowa zosta³a niezw³ocznie podpisana - karta z limitem 10 000 wydana bez ¿adnych za¶wiadczeñ, w mBanku od roku nie by³o obrotu na koncie... Chyba chc± siê pozbyæ Kindli z magazynu :)))

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 18:50:03
Autor: krzysztofsf
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
On 4 Lip, 21:53, "mohonk" <moh...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Chyba chc± siê
pozbyæ Kindli z magazynu :)))

Moze wchodza w jakis uklad z Amazonem przed wejsciem do Polski i
pokazuja preznosc swoich kanalow dystrybucyjnych?

Wtedy moze sie pojawic jakis produkt typu dedykowana KK "Amazon"  przy
ktorej sa znizki na zakup Kindli i ksiazek z Amazon.
Przy rejestracji czytnika trzeba podac numer karty platniczej, tak
wiec zaoferowanie znizkowej nie byloby glupie.

Data: 2012-07-05 07:42:36
Autor: neoniusz
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu 05.07.2012 03:50, krzysztofsf pisze
Przy rejestracji czytnika trzeba podac numer karty platniczej, tak
wiec zaoferowanie znizkowej nie byloby glupie.

No nie wydaje mi sie. Ja zadnego numeru karty nie podawalem.

Data: 2012-07-05 00:02:59
Autor: krzysztofsf
On 5 Lip, 07:42, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 05.07.2012 03:50, krzysztofsf pisze

> Przy rejestracji czytnika trzeba podac numer karty platniczej, tak
> wiec zaoferowanie znizkowej nie byloby glupie.

No nie wydaje mi sie. Ja zadnego numeru karty nie podawalem.

Przeprowadzalem przy pierwszym uruchomieniu pelna rejestracje - dane
personalne z adresem i mailem, zalozenie konta na amazonie i podanie
danych karty - zgodnie z kolejnymi etapami , ktore kolejno pojawialy
sie w tym procesie. na wszelki wypadek podalem dane karty
zastrzezonej, bo nie planuje zakupow z poziomu czytnika na ten moment.

Data: 2012-07-05 06:31:38
Autor: mohonk
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
neoniusz <neon@joemonster.org> napisa³(a):
W dniu 05.07.2012 03:50, krzysztofsf pisze
> Przy rejestracji czytnika trzeba podac numer karty platniczej, tak
> wiec zaoferowanie znizkowej nie byloby glupie.

No nie wydaje mi sie. Ja zadnego numeru karty nie podawalem.

Przy rejestracji urz±dzenia nie trzeba chyba podawaæ. Ale jak chcesz kupiæ ebooka to i owszem. Numer karty przechowywany jest w systemie Amazonu i potem mo¿na ju¿ kupowaæ ksi±¿ki bezpo¶rednio z Kindla.
Wym±drzam siê bo to bêdzie mój drugi kundelek.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-05 00:08:48
Autor: krzysztofsf
On 5 Lip, 08:31, "mohonk" <moh...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
neoniusz <n...@joemonster.org> napisa³(a):

> [...]

potem mo¿na ju¿ kupowaæ ksi±¿ki bezpo¶rednio z Kindla.
Wym±drzam siê bo to bêdzie mój drugi kundelek.

Ja mam z Allegro od importera, ktory wystawia po 200 sztuk.
Moze ustawienia startowe nieco sie roznia od serii dla mbanku, bo tam
nie bylo aktywnej opcji "next" w formularzu,  bez wypelnienia danych
karty.

Data: 2012-07-04 22:05:56
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-04 21:53, mohonk pisze:
[...]

Kartê kredytow± mo¿na mieæ. Niekoniecznie trzeba jej u¿ywaæ :>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-04 08:52:55
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 08:46, mateusz.kaczmarek@gmail.com pisze:
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co chwile...

Data: 2012-07-04 00:12:32
Autor: luc
On 4 Lip, 08:52, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 04.07.2012 08:46, mateusz.kaczma...@gmail.com pisze:

> [...]

Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co

Tu tez mo¿na zgarn±æ kindelka, ale wiêcej wysi³ku to wymaga:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1252,promuj-mbank-i-zgarnij-nagrody.html

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-04 09:35:39
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 09:12, luc pisze:
[...]

Wlasnie to widzialem wczoraj. Troche wtopa - zaprosic 10 klientow i dopiero kindelek. Tutaj na gruponie prosto, bo tylko KK zalozyc. Trzeba co prawda 500 zl zaplacic, ale mozna "na odleglosc" czyli chociazby skycash powinien przejsc. Wykluczyli tylko "quasi-cash", nie jestem pewien czy sky sie pod to nie lapie. Zawsze mozna tez po prostu zrobic przelew z KK, bo to tez sie lapie.

Data: 2012-07-04 09:59:34
Autor: radar
W dniu 2012-07-04 09:35, neoniusz pisze:
[...]

Czyta³ kto¶ regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5z³ za grupon i 10z³ za wydanie karty. Co z zamkniêciem?

--
radar

Data: 2012-07-04 10:04:52
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:

Czyta³ kto¶ regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5z³ za grupon i
10z³ za wydanie karty. Co z zamkniêciem?

te¿ siê zastanawiam nad zamkniêciem

Marcin

Data: 2012-07-04 11:00:20
Autor: Zyga
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:
Czyta³ kto¶ regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5z³ za grupon i
10z³ za wydanie karty. Co z zamkniêciem?

"Op³ata roczna za ka¿dy kolejny rok u¿ywania karty g³ównej 200 z³."
Kolejny czyli pierwszy rok jest za free?
Rok licz± od za³o¿enia czy kalendarzowy?

"Op³ata nie bêdzie pobrana je¿eli roczna warto¶æ lub ilo¶æ transakcji bezgotówkowych
za ostatnie 12 miesiêcy wyniesie minimum: 18 000 z³ lub 120 transakcji."

Przypu¶æmy ¿e kto¶ chcia³ by nie likwidowaæ tej karty. Czy te 120 transakcji mo¿na wyrobiæ przelewaj±c allegro za prowizjê po z³otówce?

pzdr
Zyga

Data: 2012-07-04 11:04:00
Autor: gregor
W dniu 2012-07-04 11:00, Zyga pisze:
[...]

Dzwoni³em do mBanku i wygl±da to obiecuj±co 1 rok jest za 10 PLN kolejny za 200 je¶li nie spe³nisz wymogów, a z karty bêdzie mo¿na zrezygnowaæ telefonicznie (ja to zrobie po otrzymaniu kindla)

- pamiêtajcie o 10% podatku za kindla tj 31,90
- dostajemy 35 brutto od mBanku dodatkowo

z reszt± wszystko jest w regulaminie

gregor

Data: 2012-07-14 20:30:13
Autor: lolekanabolek
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:

Czyta³ kto¶ regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5z³ za grupon i
10z³ za wydanie karty. Co z zamkniêciem?

a propo 10 zeta za wydanie karty
23 lipca zmieniaj± TOiP i nie ma ju¿ op³aty za wydanie karty

Marcin

Data: 2012-07-04 02:33:54
Autor: krzysztofsf
> [...]

Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co

Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart
glownych w okresie od 1-4 lipca :(

Data: 2012-07-04 03:32:37
Autor: krzysztofsf
On 4 Lip, 11:33, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> [...]

Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart

Ale zaszyli - to rok wstecz obowiazuje....
Wszystkie rezygnacje tegoroczne nie lapia

"W Promocji moga wziac udzia³ pe³noletnie osoby fizyczne, które od 1
lipca 2011 roku do 4
lipca 2012 roku nie by³y posiadaczami g³ównymi Dadnej karty kredytowej
w mBanku,"

Data: 2012-07-04 15:16:32
Autor: MK
W dniu 04.07.2012 o 11:33 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> pisze:

Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart
glownych w okresie od 1-4 lipca :(

A karta to zapis w systemie czy plastik? Dla mnie zapis w systemie nie  jest karta, bo nie mozna jej uzyc. Jest to co najwyzej przyznany limit  kredytowy...

MK

Data: 2012-07-04 11:43:04
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 08:52, neoniusz pisze:

Zostalo im ponad 800 z ostatniego konkursu to tak beda teraz dawac co
chwile...

chyba trochê wiêcej, bo 1005, tyle zosta³o ofert sprzedanych na gruoponie, ciekawe czy rzeczywi¶cie maj± nadwy¿kê czy te¿ kto pierwszy ten lepszy

z drugiej strony od momentu pojawienia siê topicu na pbb oferta z kindlem w mgnieniu oka siê rozesz³a ;-))

Marcin

Data: 2012-07-04 02:45:36
Autor: krzysztofsf
On 4 Lip, 11:43, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com> wrote:

chyba trochê wiêcej, bo 1005, tyle zosta³o ofert sprzedanych na
gruoponie, ciekawe czy rzeczywi¶cie maj± nadwy¿kê czy te¿ kto pierwszy
ten lepszy

Zapewne rownoczesnie zatwierdzono kilka wnioskow.
Sadze, ze czesc osob nie bedzie sie kwalifikowala - tak wiec "kindlow"
wystarczy.

Data: 2012-07-04 12:00:33
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 11:45, krzysztofsf pisze:
[...]

cze¶æ osób te¿ mo¿e siê nie kwalifikowaæ dochodowo pod KK

Marcin

Data: 2012-07-04 11:46:08
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 11:43, lolekanabolek pisze:
chyba trochê wiêcej, bo 1005, tyle zosta³o ofert sprzedanych na
gruoponie, ciekawe czy rzeczywi¶cie maj± nadwy¿kê czy te¿ kto pierwszy
ten lepszy

Kwestia tego jak beda rozpatrywac wnioski ;)

z drugiej strony od momentu pojawienia siê topicu na pbb oferta z
kindlem w mgnieniu oka siê rozesz³a ;-))

Ja zakladam calej rodzinie od rana ;) Jak zobaczyli mojego kindla z ostatniej promocji to nagle wszyscy chca. A 200 zl za jedna polecona osobe to cos jednak jest.

Data: 2012-07-04 10:00:04
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 08:46, mateusz.kaczmarek@gmail.com pisze:
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

zaintrygowa³ mnie IV rozdzia³ pkt 9:

"Uczestnik traci prawo do udzia³u w Promocji, w przypadku w którym nast±pi³o rozwi±zanie
umowy o kartê kredytow± o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a tak¿e w zwi±zku z
zastrze¿eniem lub rezygnacj±  z karty kredytowej World MasterCard. Uczestnik traci prawo do udzia³u w Promocji, w przypadku w którym nast±pi³o rozwi±zanie
umowy o kartê kredytow± o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a tak¿e w zwi±zku z
zastrze¿eniem lub rezygnacj±  z karty kredytowej World MasterCard. "

to jak dostanê ju¿ ten czytnik po spe³nieniu warunków promocji i oczywi¶cie nastêpnie bêdê chcia³ zrezygnowaæ z karty (200 zeta jest op³aty rocznej) to bêdê trzeba bêdzie zwracaæ czytnik czy te¿ nie??

Innych zapisów w tej kwestii nie zauwa¿y³em

Marcin

Data: 2012-07-04 10:05:12
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 10:00, lolekanabolek pisze:
[...]

Logiczne, ze po zakonczeniu promocji bedzie mozna zrezygnowac. Jakby to bylo? Musialbys miec te KK do konca swiata i bys nie mogl zrezygnowac? :) Pewnie chodzi o reyzgnacje przed koncem promocji czyli ktorymstam wrzesnia.

Zastanawia mnie to "Oferta nie ³±czy siê z innymi promocjami". Ciekawe czy to dotyczy "polecam mbank". Dzieki temu mozna by jeszcze wyciagnac 200 zl za jedna polecona osobe, ktora dostanie KK.

Data: 2012-07-04 10:08:01
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 10:05, neoniusz pisze:

[...]

te¿ tak mi siê wydaje, ale chcia³em siê upewniæ, czy grupa podobnie my¶li ;-)

Marcin

Data: 2012-07-04 10:55:06
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 10:05, neoniusz pisze:
Zastanawia mnie to "Oferta nie ³±czy siê z innymi promocjami". Ciekawe
czy to dotyczy "polecam mbank". Dzieki temu mozna by jeszcze wyciagnac
200 zl za jedna polecona osobe, ktora dostanie KK.

Wlasnie dostalem odpowiedz z 2 bardzo wiarygodnych zrodel w mBanku informacje, ze te promocje sie lacza. Czyli oprocz Kindla mozemy jeszcze dostac konkretne pieniazki :)

Data: 2012-07-04 10:56:31
Autor: radar
W dniu 2012-07-04 10:55, neoniusz pisze:
Wlasnie dostalem odpowiedz z 2 bardzo wiarygodnych zrodel w mBanku
informacje, ze te promocje sie lacza. Czyli oprocz Kindla mozemy jeszcze
dostac konkretne pieniazki :)

A ja nie mogê z³o¿yæ wniosku :) Nie mo¿na wybraæ wizerunku karty. Zarówno pod IE jak i FF.

--
radar

Data: 2012-07-05 12:41:17
Autor: radar
W dniu 2012-07-04 10:56, radar pisze:

A ja nie mogê z³o¿yæ wniosku :) Nie mo¿na wybraæ wizerunku karty.
Zarówno pod IE jak i FF.

....a problem okaza³ siê trywialny. Wpisywa³em za ma³y limit (na 30%). Przy wpisaniu 3000 mo¿na ju¿ zaznaczaæ kartê jak± siê chce (znaczy wybraæ promocyjn±).

--
radar

Data: 2012-07-04 11:08:40
Autor: wiatrak
[...]

 A jak by³o w poprzednim regulaminie? Ma kto¶ archiwalny z poprzedniej promocji kindelka?

Data: 2012-07-04 11:20:34
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Tue, 3 Jul 2012 23:46:57 -0700 (PDT), mateusz.kaczmarek@gmail.com
napisa³(a):

Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków:

A to?:
7.Prawa do nagrody nie mog± byæ przeniesione w drodze umowy przez
Uczestnika na rzecz osób trzecich przed i po odbiorze nagrody przez
Uczestnika. Czy to znaczy, ¿e nie wolno mi tego sprzedaæ?
--
marcin

Data: 2012-07-04 11:25:04
Autor: gregor
W dniu 2012-07-04 11:20, zly pisze:
[...]

Bêdziesz musia³ mieæ kindla do koñca swojego ¿ycia nawet Twoje dzieci go nie bêd± mog³y u¿ywaæ hehee

- a i jak zejdziesz na tamten ¶wiat nie zapomnij w testamencie wpisaæ by kindla wrzucili do kuferka

gregor

Data: 2012-07-04 11:26:34
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:25:04 +0200, gregor napisa³(a):

- a i jak zejdziesz na tamten ¶wiat nie zapomnij w testamencie wpisaæ by kindla wrzucili do kuferka

Dlatego w³a¶nie pytam o co w tym punkcie chodzi m±dralo.

--
marcin

Data: 2012-07-04 11:28:01
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 11:26, zly pisze:
- a i jak zejdziesz na tamten ¶wiat nie zapomnij w testamencie wpisaæ by
kindla wrzucili do kuferka

Dlatego w³a¶nie pytam o co w tym punkcie chodzi m±dralo.

O "prawo do nagrody".

Data: 2012-07-04 11:59:08
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:28:01 +0200, neoniusz napisa³(a):

O "prawo do nagrody".

Ale wy jeste¶cie m±drzy.  Ale ¿eby to udowodniæ to jako¶ ju¿ ciê¿ej.
--
marcin

Data: 2012-07-04 12:02:39
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 11:59, zly pisze:
Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:28:01 +0200, neoniusz napisa³(a):

O "prawo do nagrody".

Ale wy jeste¶cie m±drzy.  Ale ¿eby to udowodniæ to jako¶ ju¿ ciê¿ej.

Nie ciezej, tylko trudniej ;)

Nie mozesz przeniesc "prawa" a nie "nagrody".

Data: 2012-07-04 18:51:03
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:02:39 +0200, neoniusz napisa³(a):

Nie mozesz przeniesc "prawa" a nie "nagrody".

Wiêc co to jest 'prawo do nagrody' w momencie kiedy nagroda ju¿ trafi³a do
mnie?
--
marcin

Data: 2012-07-05 22:58:02
Autor: Marcin Wasilewski
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
U¿ytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:1uz3ml5sc9bji$.dlgpiki.fixed...
Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:02:39 +0200, neoniusz napisa³(a):
Nie mozesz przeniesc "prawa" a nie "nagrody".
Wiêc co to jest 'prawo do nagrody' w momencie kiedy nagroda ju¿ trafi³a do
mnie?

    A co ci maj± powiedzieæ? Poczytaj co to jest ekspektatywa i dlaczego czasami obracanie tym prawem jest utrudnione.

Data: 2012-07-04 11:29:57
Autor: Kamil Joñca
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> writes:

[...]

Prawa do nagrody, a nie sama nagroda. Innymi s³owy nie mo¿esz zrobiæ,
tak, ¿e spe³nisz warunki i  powiesz "nagrodê proszê wydaæ kochance"
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
If you don't know what game you're playing, don't ask what the score is.

Data: 2012-07-04 11:58:03
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 11:29:57 +0200, Kamil Joñca napisa³(a):

[...]

"po odbiorze nagrody przez Uczestnika" jak to siê ma?

--
marcin

Data: 2012-07-04 12:07:16
Autor: Kamil Joñca
[...]

Mo¿na sobie wyobraziæ sytuacjê, ¿e Ty umówi³e¶ siê z kochank±, ¿e
wygrany kindel jej przypadnie. Spisali¶cie umowê. Bank ci Kindla wys³a³,
a tu do banku zg³asza sie kochanka, ¿e przecie¿ wg podpisanej umowy
kundelek powinien do niej trafiæ. A Bank powie "wa³a"
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Don't be overly suspicious where it's not warranted.

Data: 2012-07-04 18:52:24
Autor: zly
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:07:16 +0200, Kamil Joñca napisa³(a):

[...]

Hmmm... No przyznam, ¿e sam bym sobie czego¶ takiego nie wyobrazi³ :)

--
marcin

Data: 2012-07-04 11:43:10
Autor: blast
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

U¿ytkownik <mateusz.kaczmarek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:39879c2c-a180-4684-af97-586c7aea5a14googlegroups.com...
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

"OFERTA ZOSTA£A WYPRZEDANA"
Kurwa

Data: 2012-07-04 02:43:54
Autor: krzysztofsf
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
On 4 Lip, 11:43, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:

"OFERTA ZOSTA A WYPRZEDANA"
Kurwa

Bylo jeszcze 80 jak "kupowalem", tyle, ze odpuscilem jak sprawdzilem
stara KK w systemie.

Data: 2012-07-04 11:48:06
Autor: neoniusz
Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku

Kto rano wstaje ten kindle dostaje :D

Data: 2012-07-04 12:34:12
Autor: Zbynek Ltd.
neoniusz napisał(a) :
[...]

Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-04 14:05:09
Autor: Borys Pogore³o
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 4 Jul 2012 11:43:10 +0200, blast napisa³(a):

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

"OFERTA ZOSTA£A WYPRZEDANA"
Kurwa

 Mo¿e wróci, jak po³owie odwal± wnioski, bo nie przeczytali zasad :)

 Przyda³by siê i drugi na koszt banku.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-07-04 12:16:03
Autor: Sinus
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Borys Pogore³o <borys@pl.edu.leszno> napisa³(a):
> "OFERTA ZOSTA£A WYPRZEDANA"
> Kurwa

 Mo¿e wróci, jak po³owie odwal± wnioski, bo nie przeczytali zasad :)

Pojawi³ siê znowu
http://www.groupon.pl/oferty/slask-extra/mBank/7752996/.rrWtnH
(link polecaj±cy, jak kto¶ nie chce klikaæ to niech usunie ostatni cz³on :))

--
Sinus

Data: 2012-07-04 14:48:22
Autor: gregor
W dniu 2012-07-04 14:16, Sinus pisze:
[...]

Znowu nie ma 50 sztuk tym razem chcia³em na ¿onkê wzi±æ

gregor

Data: 2012-07-04 14:57:35
Autor: wiatrak
[...]

Ja zd±¿y³em. Kupi³em w momencie sprzedanych 44

Data: 2012-07-04 06:03:41
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 14:57:35 UTC+2 u¿ytkownik wiatrak napisa³:

> Znowu nie ma 50 sztuk tym razem chcia³em na ¿onkê wzi±æ
>
> gregor

Ja zd±¿y³em. Kupi³em w momencie sprzedanych 44

Ja te¿ zd±¿y³em i wniosek wype³ni³em. Trzeba uwa¿aæ ¿eby siê nigdzie nie waln±æ w tym wniosku, bo s± te¿ inne karty kredytowe do wyboru. My¶la³em, ¿e bêdzie to jaki¶ dedykowany formularz dla promocji. Siê przeproszê z mbankiem (na krótk± chwilê ;) po 6 latach.

Data: 2012-07-04 15:05:45
Autor: a...mx
wiatrak wrote:

Pojawi³ siê znowu
http://www.groupon.pl/oferty/slask-extra/mBank/7752996/.rrWtnH
(link polecaj±cy, jak kto¶ nie chce klikaæ to niech usunie ostatni cz³on
:))

Znowu nie ma 50 sztuk tym razem chcia³em na ¿onkê wzi±æ

gregor

Ja zd±¿y³em. Kupi³em w momencie sprzedanych 44

W trakcie sk³adania ju¿ w mbanku czy potem w mailu, którego otrzyma³e¶ by³o cokolwiek o tym, ¿e to promocja z kindle?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-04 18:46:09
Autor: Ralf
W dniu 2012-07-04 11:43, blast pisze:
[...]

Info w necie by³o od paru dni. Na poprzedni± promocjê nie by³o wielu chêtnych wiêc nikt sie nie spieszy³ zeby napisac na pbb.

Data: 2012-07-04 09:24:16
Autor: osa
W dniu 2012-07-04 18:46, Ralf pisze:
Info w necie by³o od paru dni. Na poprzedni± promocjê nie by³o wielu
chêtnych wiêc nikt sie nie spieszy³ zeby napisac na pbb.

Chêtni byli tylko bank nie chcia³ nawi±zaæ wspó³pracy :P Gdyby kto¶ siê na pbb podzieli³ wiadomo¶ci± (co jest ¶wiêtym obowi±zkiem sta³ych czytelników :P ) to pewnie bym sprawdzi³ czy mbank siê na mnie odbrazi³ ;) a tak to nie mam powodu...

Data: 2012-07-04 12:36:44
Autor: gregor
[...]

OK pytanko mam czy ten Kidel4 bêdzie mia³ w sobie internet na ca³ym ¶wiecie czy tylko po WIFI ??

gregor

Data: 2012-07-04 12:46:57
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 12:36, gregor pisze:

OK pytanko mam czy ten Kidel4 bêdzie mia³ w sobie internet na ca³ym
¶wiecie czy tylko po WIFI ??

Tylko wifi. I tez pewnie bedzie to wersja z reklamami.

Ja mam jeszcze pytanie. Wyczytalem, ze:

"W dniu uruchomiania produktu kredytowego otwarty zostaje tak¿e rachunek eKONTO, który traktowany jest jako rachunek z polecenia. Masz wiêc szansê zarówno na premiê 200 z³ za produkt kredytowy, jak i 50 z³ za rachunek."

Czy to prawda, ze razem z KK automatycznie zaklada sie eKonto? Bez karty debetowej mam nadzieje... Wniosek wypelnial klient, ktory nie mial do tej pory zadnych innych produktow w mBanku. Wlasnie przyslali potwierdzenie, ze wniosek przeszedl (zadnych zaswiadczen, telefonow, dziwne...).

Data: 2012-07-04 04:10:50
Autor: assembea
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 12:46:57 UTC+2 u¿ytkownik neoniusz napisa³:
Wniosek wypelnial klient, ktory nie mial do tej pory zadnych innych produktow w mBanku. Wlasnie przyslali potwierdzenie, ze wniosek przeszedl (zadnych zaswiadczen, telefonow, dziwne...).

Zazdroszczê - bêdzie kindelek ;-)

A co powiedzieliby¶cie o przypadku klienta-emeryta, który ma wprawdzie konto w mBanku od kilku lat, ale nie mia³ nigdy karty kredytowej w nich. A emerytura jest przelewana gdzie indziej. Co wiêcej, ma w tej chwili pierwsz± kartê kredytow±, wydan±... miesi±c temu. Jego wniosek ma teraz status "Oczekiwanie na dokumenty". Opis statusu: "Oczekiwanie na dokumenty wymagane do dalszego procesowania wniosku", Stopieñ rozpatrzenia wniosku 30%.

Data: 2012-07-04 13:15:58
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 13:10, assembea pisze:
[...]

Ja juz mam od bodaj 2 tygodni i bardzo sobie chwale, kilka ksiazek juz poszlo. Ekspresowo sie czyta i milutko :)

A co powiedzieliby¶cie o przypadku klienta-emeryta

Z MC World moze byc ten problem, ze to jest niby gold i wymagaja bodajze 3000 netto dochodu...

Data: 2012-07-04 13:32:31
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 13:15, neoniusz pisze:
W dniu 04.07.2012 13:10, assembea pisze:

A co powiedzieliby¶cie o przypadku klienta-emeryta

Z MC World moze byc ten problem, ze to jest niby gold i wymagaja bodajze
3000 netto dochodu...

ja bêdê zak³adaæ kk na emeryta, ale dochód tutaj jest >3000
emerytura te¿ wp³ywa do innego banku , ale za to jest ju¿ konto w mbanku
ciekawe czy trzeba bêdzie jakie¶ dokumentu donosiæ

Marcin

Data: 2012-07-10 07:57:14
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-04 13:32, lolekanabolek pisze:
[...]

no i dzisiaj dosta³em pierwszy wyci±g z KK na maila, naliczyli 10 zeta za wydanie karty,
ale co ¶mieszne, wyci±g ju¿ jest, karty natomiast dopiero w drodze jest,
jak my¶licie jest szansa aby dotar³a do ¶rody? Rodzice wyje¿d¿aj± w czwartek do rodziny i jak znalaz³ by zrobili 500 zeta obrotu gdzie¶ na stacjach pkn.

Marcin

Data: 2012-07-04 12:54:59
Autor: gregor
W dniu 2012-07-04 12:46, neoniusz pisze:
W dniu 04.07.2012 12:36, gregor pisze:

OK pytanko mam czy ten Kidel4 bêdzie mia³ w sobie internet na ca³ym
¶wiecie czy tylko po WIFI ??

Tylko wifi. I tez pewnie bedzie to wersja z reklamami.

A mo¿na jako¶ w amazonie dokupiæ pakiet internetu na sta³e za np. 39USD ?

gregor

Data: 2012-07-04 13:01:31
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 12:54, gregor pisze:
[...]

Jak sobie w jakis sposob dolutujesz modul 3G do Kindla to spoko :)

Data: 2012-07-04 13:05:49
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 13:01, neoniusz pisze:
[...]

A tak na serio to 3G jest srednio przydatne. Przegladarka dziala "tak se" i juz 100x wole na telefonie net przegladac. Kindel jest swietny, ale o czytania ksiazek, gazet, zapisanych artykulow itp. - nie do przegladania neta ;)

Data: 2012-07-04 12:03:39
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 04 Jul 2012 13:05:49 +0200, neoniusz wrote:
 A tak na serio to 3G jest srednio przydatne. Przegladarka dziala "tak  se" i juz 100x wole na telefonie net przegladac.

W roamingu tez?

BTW, na takim Woodstocku polskie sieci zatkane na amen, za to kindlowy
net po zalogowaniu do niemieckich sieci smiga az milo :-)
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-04 14:17:48
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 14:03, Michal Tyrala pisze:
[...]

Oho, znow sie pojawia argument roamingu ;) Tak samo jak z tymi haslami sms. Juz byla dyskusja na ten temat i zaraz sie okaze, ze cala grupa siedzi wiekszosc roku za granica. Jak gdzies jade i koniecznie bym musial miec interent w telefonie to bym sobie kupil lokalnego prepaida i korzystal, albo znalazl wifi ;) I tak bym wolal zrobic niz meczyc sie z internetem na kindlu, bo jak dla mnie to jest mega niewygodne - szczegolnie brak ekranu dotykowego czy sprzetowej klawiatury. Napisanie maila to by juz byla calkowita porazka.

Data: 2012-07-04 14:33:04
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 04 Jul 2012 14:17:48 +0200, neoniusz wrote:
> [...]

 Oho, znow sie pojawia argument roamingu ;) Tak samo jak z tymi haslami  sms. Juz byla dyskusja na ten temat i zaraz sie okaze, ze cala grupa  siedzi wiekszosc roku za granica. Jak gdzies jade i koniecznie bym  musial miec interent w telefonie to bym sobie kupil lokalnego prepaida i  korzystal, albo znalazl wifi ;) I tak bym wolal zrobic niz meczyc sie z  internetem na kindlu, bo jak dla mnie to jest mega niewygodne -  szczegolnie brak ekranu dotykowego czy sprzetowej klawiatury. Napisanie  maila to by juz byla calkowita porazka.

Nawet nie wyciales -- napisalem w jakich warunkach jest: net w Kindle vs
nie ma netu. Wiem, ¿e to 3-4 dni w roku (co roku ;)), ale wtedy 3G Kindle
*w Polsce* pokazuje pazury.

PS. Tak, przegladarka jest wolna i niewygodna. PPS. Kindle z Free3G ma fizyczna klawiature. Chyba ze o czyms nie wiem?

Data: 2012-07-04 13:08:33
Autor: gregor
W dniu 2012-07-04 13:05, neoniusz pisze:

[...]

No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagl±da siê w zêby :)

gregor

Data: 2012-07-04 09:37:36
Autor: Krzysiek
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 13:08:33 UTC+2 u¿ytkownik gregor napisa³:

No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagl±da siê w zêby :)

Zwlaszcza ze ze ta przegladarka nie taka tragiczna, ostatnio nawet cos sie poprawilo i na facebooku da sie odpisywac na wiadomosci ;)

Data: 2012-07-04 13:44:50
Autor: Zbynek Ltd.
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
gregor napisa³(a) :

No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagl±da siê w zêby :)

Lepiej uwa¿aj na zêby, jak dorwany koñ zacznie siê broniæ ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2012-07-04 13:26:52
Autor: xbartx
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:36:44 +0200, gregor napisał(a):

OK pytanko mam czy ten Kidel4 będzie miał w sobie internet na całym
świecie czy tylko po WIFI ??
 Z tego co czytaÅ‚em Amazon odchodzi od tego 3G znaczy ma być ale tylko po to abyÅ› mógÅ‚ siÄ™ poÅ‚Ä…czyć z Amazon Å›ciÄ…gnąć nowe książki or sth. Ludzie korzystali dosyć intensywnie i ceny szczególnie w roamingu pewnie ich biÅ‚y po kieszeni.

--
xbartx

Data: 2012-07-04 18:10:17
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-04 15:26, xbartx pisze:
Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:36:44 +0200, gregor napisał(a):

OK pytanko mam czy ten Kidel4 będzie miał w sobie internet na całym
świecie czy tylko po WIFI ??

Z tego co czytałem Amazon odchodzi od tego 3G znaczy ma być ale tylko po
to abyś mógł się połączyć z Amazon ściągnąć nowe książki or sth. Ludzie
korzystali dosyć intensywnie i ceny szczególnie w roamingu pewnie ich
biły po kieszeni.

Ach, to jak z ofertą Playa - kupiłem smartfona i dziwne, że mi wysokie rachunki nabiło. Ja tylko korzystałem z Internetu w telefonie... Nie da(ło) się wyłączyć, czy co?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-04 13:24:39
Autor: xbartx
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Hmmm ostatnio promocja była o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdę mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)
Ja tam drugi raz się zrobić nie dam, żeby spełnić wszystkie warunki i zapomnieć wysłać sms hi hi.

--
xbartx

Data: 2012-07-04 17:12:32
Autor: xbartx
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:26:53 +0200, gregor napisał(a):

Jaki sms ?

W pierwszej transzy wydawania Kindle z mBanku/Multi trzeba było spełnić warunki czyli dostać kk i zrobić obrót 300 zł i określonego dnia wysłać sms który kwalifikuje do konkursu. Wszystko zrobiłem i zapomniełem esa wysłać także teraz już się nie dam zrobić ;) zresztą i tak się nie łapię.

--
xbartx

Data: 2012-07-04 15:27:17
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 15:24, xbartx pisze:

Hmmm ostatnio promocja była o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdę
mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)

IMHO to efekt groupona. Wczesniej malo ludzi moglo o tym wiedziec.

Data: 2012-07-04 17:10:58
Autor: xbartx
Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:27:17 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Ja wiem czy mało? Było info tutaj na grupie i był też posta na swiatczytnikow.pl a tam to raczej sami zainteresowani temate stąd moje zdziwienie tym bardziej że dużo stałych grupowiczów grupona za 5 zł pakupiło.

--
xbartx

Data: 2012-07-04 19:16:02
Autor: Wemif
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Hmmm ostatnio promocja by³a o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdê mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie sza³ pa³ siê zrobi³ ;)
Ja tam drugi raz siê zrobiæ nie dam, ¿eby spe³niæ wszystkie warunki i zapomnieæ wys³aæ sms hi hi.

Wtedy trzeba by³o mieæ kartê, teraz na gruponie móg³ kupiæ ka¿dy, a pewnie
tylko ze 100 osób dostanie kartê ;) wiêc zrobi± kolejn± promocjê ;)

a.

Data: 2012-07-04 22:09:21
Autor: osa
W dniu 2012-07-04 21:16, Wemif pisze:
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Wtedy trzeba by³o mieæ kartê, teraz na gruponie móg³ kupiæ ka¿dy, a pewnie
tylko ze 100 osób dostanie kartê ;) wiêc zrobi± kolejn± promocjê ;)

A 900 x 5 sfinansuje czê¶æ kundelków dla szczê¶liwców ;) Czekam teraz na falê postów na ich forum (i oby nie na pbb) ¿e mbank to z³odzieje bo wziêli 5z³ i karty nie dali... ;)

Data: 2012-07-04 22:16:46
Autor: gral
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
osa napisa³(a):
[...]

to taka nowa moda jest. w synku jak wnioskujesz o karte czy limit to tez ci kradn± 1 z³ tytu³em "weryfikacji". i nie oddaj± przy odrzuceniu wniosku (przy akceptacji pewnie te¿ nie)

Data: 2012-07-04 23:01:04
Autor: osa
W dniu 2012-07-04 22:16, gral pisze:

to taka nowa moda jest. w synku jak wnioskujesz o karte czy limit to tez
ci kradn± 1 z³ tytu³em "weryfikacji". i nie oddaj± przy odrzuceniu
wniosku (przy akceptacji pewnie te¿ nie)

No ale chyba nie weryfikuj± tak klientów posiadaj±cych ROR? A je¶li tak co to niby weryfikuj±?

Data: 2012-07-04 23:15:36
Autor: gral
[...]

niestety posiadaj±cych ror. nie wiem co weryfikuj±. raczej po prostu pobieraj± ukryt± op³atê 1 z³ (poprzez onlinowe "p³acê z" innego konta).

Data: 2012-07-04 22:18:27
Autor: neoniusz
W dniu 04.07.2012 22:09, osa pisze:
[...]

"W przypadku osób, które z³o¿y³y wniosek o kartê kredytow± World MasterCard ale nie zosta³a im przyznana przez mBank karta kredytowa World MasterCard maj± prawo o ubiegaæ siê od Grupon.pl zwrotu op³aty za kupon. Warunkiem koniecznym by domagaæ siê zwrotu op³aty za kupon jest podanie numeru wniosku o kartê kredytow± World MasterCard. Za wszelkie b³êdnie podane numery wniosków mBank nie ponosi odpowiedzialno¶ci."

Data: 2012-07-04 22:59:09
Autor: osa
W dniu 2012-07-04 22:18, neoniusz pisze:
[...]

WOW... takiego ruchu po mb±ku siê nie spodziewa³em... naprawdê!

Data: 2012-07-09 10:58:55
Autor: £ukasz
[...]

Wys³a³em maila w tej sprawie do Grupona i jak na razie cisza....

mB±k odpisa³, ¿e ich to nie interesuje i mam siê t³uc z Gruponem.

L.

Data: 2012-07-09 11:42:07
Autor: pI
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Mon, 09 Jul 2012 10:58:55 +0200, na pl.biznes.banki, £ukasz napisa³(a):

[...]

Mi ostatnio za Citkowego, po odmowie, zwrócili bez problemów. Trwa³o
kilka dni nim odpowiedzieli. --
pI

Data: 2012-07-09 14:09:40
Autor: £ukasz
W dniu 2012-07-09 11:42, pI pisze:

[...]

Ok, dziêki za informacje. Poczekam jeszcze kilka dni i najwy¿ej bêdê
dalej atakowa³.

--
L.

Data: 2012-07-05 07:40:14
Autor: Jakub Jewu³a
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,
czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

Data: 2012-07-05 06:36:10
Autor: mohonk
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Jakub Jewu³a <biuro@skanowanie.com.pl> napisa³(a):
Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,
czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

Na Amazonie pewnie kupowaæ na razie nie bêdziemy bo amazon.pl jeszcze nie wystartowa³ (chyba, ¿e ksi±¿ki w obcych jêzykach na obcych amazonach). Ale jest ju¿ wiele polskich ksiêgarni, które sprzedaj± ksi±¿ki w formacie *.mobi np. Woblink, Publio, Nexto itd.

Jak kto¶ du¿o czyta to siê na prawdê op³aca, jest du¿o promocji, mo¿na kupiæ ksi±¿ki za grosze a czêsto dostaæ za darmo.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-05 09:27:38
Autor: Marx
On 05.07.2012 08:36, mohonk wrote:
[...]

na Amazonie te¿ mo¿na kupiæ tylko sobie trzeba za³o¿yæ konto "amerykañskie". A Amazon w Polsce ponoæ te¿ ma siê pojawiæ.
Marx

Data: 2012-07-05 09:46:41
Autor: Krzysiek
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu czwartek, 5 lipca 2012 09:27:38 UTC+2 u¿ytkownik Marx napisa³:

na Amazonie te¿ mo¿na kupiæ tylko sobie trzeba za³o¿yæ konto "amerykañskie". A Amazon w Polsce ponoæ te¿ ma siê pojawiæ.

kupuje sie bez problemow, wszystko angielskojezyczne, kiedys byly podobno tez polskie ale pousuwali, zostalo kilka jakis marnych. Jest troche np. darmowej klasyki, dobre do nauki jezyka bo Kindle ma wbudowany slownik angielsko-angielski i mozna wskazac slowo ktorego nie znamy, w "dymku" od razu pojawia sie jego definicja.

z polskiej prasy to jest tylko Wyborcza. $9 za miesiac. Nie tesowalem (niby jest 14 dni gratis) ale testowalem jakas amerykanska i calkiem dobrze to wygladalo (wygodne menu z podzialem na kategorie daje szybki przeglad zawartosci i dostep do tego co chcemy przeczytac).

Przy wersji 3G, jesli net wlaczony, wszystko przychodzi natychmiast po kliknieciu "kup" albo "zasubskrybuj" niezaleznie czy kupuje sie przez net czy w kindlu.

Jeszcze Polityke widzialem, $4 za miesiac

Data: 2012-07-09 13:11:58
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 5 Jul 2012 09:46:41 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:
 z polskiej prasy to jest tylko Wyborcza. $9 za miesiac.

Plus Polityka i Tygodnik powszechny. AFAIR po $4.

Data: 2012-07-05 10:33:03
Autor: PiotrF
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Mo¿e by kto¶ podeslal linka z groupona do zalozenia wniosku o t± karte?
Nie zd±¿y³em na grouponie zakupiæ
Oczywi¶cie je¶li kto¶ dostanie odmowe wniosku z mbanku
z gory dziekujê.

Piotr

Data: 2012-07-05 09:56:54
Autor: bob.jusel
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu czwartek, 5 lipca 2012 10:33:03 UTC+2 u¿ytkownik PiotrF napisa³:
[...]

te¿ bym chêtnie przygarn± link do wniosku,
podobno link rozsy³any do kupuj±cych nie by³ spersonalizowany, wszyscy otrzymali taki sam

Data: 2012-07-05 07:42:43
Autor: Kamil Joñca
Jakub Jewu³a <biuro@skanowanie.com.pl> writes:

Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,

Dlaczego uwa¿asz, ¿e do kindla trzeba kupowaæ ksi±¿ki w Amazonie (a nie
np. gdzie¶ indziej)

czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

Ja mam swój czytnik (inny akurat), a kundelek by³ dla ¿ony.

KJ

A man of genius makes no mistakes.
His errors are volitional and are the portals of discovery.
-- James Joyce, "Ulysses"

Data: 2012-07-05 07:46:08
Autor: gregor
W dniu 2012-07-05 07:40, Jakub Jewu³a pisze:
Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,
czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

Mo¿na opyliæ na allegro za np. 430 PLN

huehhue

gregor

Data: 2012-07-05 07:47:37
Autor: neoniusz
W dniu 05.07.2012 07:40, Jakub Jewu³a pisze:
Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?

Niektorzy czytaja, po prostu.

Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,

A kto powiedzial, ze trzeba kupowac ksiazki w Amazonie? Kto powiedzial, ze w ogole trzeba kupowac? :) Poza tym nie tylko ksiazki sie czyta. Wyguglaj sobie instapaper.

czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

No paaaanie, to taki lans jest, ze szok! Wszystkie laski klekaja na widok kindla!

Data: 2012-07-05 07:50:17
Autor: SQLwiel
[...]

Nie, to taki odruch - jechaæ samochodem na drugi koniec miasta, ¿eby kupiæ paczkê papieru toaletowego o po³owê taniej.
:)

Chopie, tutaj ludzie pisz±c na temat pó³groszówek spowodowali znacz±cy skok obci±¿enia sieci ;)

--

Dziêkujê i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-05 12:42:58
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 5 Jul 2012 07:40:14 +0200, Jakub Jewu³a wrote:
 Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
 Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,

W amazonie, Oreilly, virtualo, nexto, publio, woblinku.
A nieprzeczytane, ale kupione wczesniej na papierze, czasem z chomika.

 czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

W kieszeni plecaka na buk³ak.

Masz wiecej takich m±drych pytañ?

Data: 2012-07-05 22:34:20
Autor: Marx
[...]

w koncu uaktualnilem adres w mbanku, i czekam az mBank ³askawie go zweryfikuje - do tej pory nie moge zlozyc wniosku, bo pojawia sie stary adres. Ile trzeba czekac na ta weryfikacje?
Mar

Data: 2012-07-06 08:28:12
Autor: gregor
W dniu 2012-07-05 22:34, Marx pisze:
[...]

U mnie to trwa³o max 2h
teraz czekam na kartê

gregor

Data: 2012-07-06 14:03:05
Autor: Marx
On 06.07.2012 08:28, gregor wrote:
[...]

No zareagowali wreszcie.
Niestety maj± skopany system wnioskowy, nie da siê kontynuowaæ z³o¿onego wniosku, proces wnioskowania istniej±cego wniosku startuje od nowa a i tak nie da siê przej¶æ pierwszego kroku. Nie wiem kto im ten system pisa³, ale dzia³a fatalnie.

"Jeste¶ w trakcie sk³adania wniosku numer BCS013853866
B³êdnie wype³nione pola:
Pole Data rozpoczêcia sk³adnia wniosku jest niepoprawnie wype³nione"

Marx

Data: 2012-07-06 00:03:16
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Jak szybko rozpatruj± te wnioski? Z³o¿y³em od razu po kupnie groupona jako nowy klient (chocia¿ kiedy¶ mia³em u nich konto - nawet kilka kk - ale zamkn±³em gdzie¶ ok. 2010). Na razie oprócz maila rejestracyjnego dosta³em tylko: "Przy podpisaniu umowy pracownik mBanku przekaza³ Ci pakiet aktywacyjny do serwisu transakcyjnego. Uprzejmie prosimy, aby¶ nie korzysta³ z tego pakietu do czasu otrzymania przesy³ki z wnioskowan± kart± kredytow±..

Dziêkujemy za skorzystanie z oferty kredytowej mBanku."

Czy to jest potwierdzenie akceptacji wniosku? Bo ju¿ sam nie wiem o co chodzi.

Widzê ¿e przez te kilka lat niewiele siê zmieni³o i dalej u¿ywanie tego banku do czego¶ wiêcej ni¿ allegro rodzi pewne w±tpliwo¶ci ;).

Data: 2012-07-06 09:12:40
Autor: neoniusz
W dniu 06.07.2012 09:03, Imiglikos pisze:
[...]

U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko. Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

Data: 2012-07-06 00:36:11
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu pi±tek, 6 lipca 2012 09:12:40 UTC+2 u¿ytkownik neoniusz napisa³:

U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko. Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

Dzwoni³em do nich, mail zosta³ wys³any przedwcze¶nie ;) i wniosek jest w trakcie rozpatrywania. Wnioski rozpatruj± lokalnie oddzia³y, które zosta³y wskazane w formularzu i dosta³em bezpo¶redni nr telefonu do nich. Na wstêpn± decyzj± maj± podobno ok. 48h wiêc siê jeszcze wstrzymam z nêkaniem ich.

Data: 2012-07-06 09:55:36
Autor: neoniusz
W dniu 06.07.2012 09:36, Imiglikos pisze:
Wnioski rozpatruj± lokalnie oddzia³y, które zosta³y wskazane w formularzu i dosta³em bezpo¶redni nr telefonu do nich. Na wstêpn± decyzj± maj± podobno ok. 48h wiêc siê jeszcze wstrzymam z nêkaniem ich.

A to ciekawostka... Nigdy bym nie wpadl na pomysl, ze to Aspiro bedzie rozpratrywac wnioski. Moze sie spodziewaja takiego nalotu w zwiazku z promocja, ze sie boja niepodo³ania ;)

Data: 2012-07-07 00:14:33
Autor: xbartx
Dnia Fri, 06 Jul 2012 09:55:36 +0200, neoniusz napisał(a):

A to ciekawostka... Nigdy bym nie wpadl na pomysl, ze to Aspiro bedzie
rozpratrywac wnioski. Moze sie spodziewaja takiego nalotu w zwiazku z
promocja, ze sie boja niepodołania ;)

Raczej nie, bo mi w pierwszym sezonie kundelkowym też rozpatrywali.

--
xbartx

Data: 2012-07-07 10:30:44
Autor: neoniusz
[...]

Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal 0 kontaktu.

Data: 2012-07-07 01:39:56
Autor: assembea
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal 0 kontaktu.

Do znajomej, która za³apa³a siê na kupon, zadzwonili w pi±tek, i umówi³a siê na spotkanie w Aspiro na poniedzia³ek - a wiêc idzie to bardzo sprawnie. :-) Ale mo¿e dlatego tak szybko, bo zrobi³a raban na forum mBanku, ¿e brak kontaktu. ;-)

Data: 2012-07-07 10:49:29
Autor: neoniusz
W dniu 07.07.2012 10:39, assembea pisze:

[...]

Ciekawe co wymysla jak ktos nie ma Aspiro w miescie.

Data: 2012-07-07 04:12:12
Autor: krzysztofsf
On 7 Lip, 10:49, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Ciekawe co wymysla jak ktos nie ma Aspiro w miescie.

Zdaje sie, ze w regulaminie zaznaczyli, ze nie musza podawac przyczyny
odrzucenia wniosku :)

Data: 2012-07-07 06:30:07
Autor: jarodhatt
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu sobota, 7 lipca 2012 13:12:12 UTC+2 u¿ytkownik krzysztofsf napisa³:
On 7 Lip, 10:49, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Ciekawe co wymysla jak ktos nie ma Aspiro w miescie.

Zdaje sie, ze w regulaminie zaznaczyli, ze nie musza podawac przyczyny
odrzucenia wniosku :)

Je¿eli kto¶ z was nie skorzysta z oferty to z chêcia j± przyjmê:)

Data: 2012-07-07 18:13:45
Autor: osa
W dniu 2012-07-07 15:30, jarodhatt@gmail.com pisze:
[...]

Ale to siê chyba tak nie da, bo zdaje siê, ¿e siê wybiera czy kupon kupuje siê dla siebie, czy dla kogo¶...

no ale jakby by³a jednak taka mo¿liwo¶æ to ja te¿ przygarnê kupon ;)

Data: 2012-07-07 09:26:56
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu sobota, 7 lipca 2012 10:30:44 UTC+2 u¿ytkownik neoniusz napisa³:

> [...]

Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal 0 kontaktu.

Dzwoni³em do nich wczoraj i siê okaza³o ¿e osoba która rozpatruje wnioski w moim mie¶cie jest na szkoleniu, wraca w poniedzia³ek wiêc pewnie wtedy bêdzie decyzja ;P. Bardzo profesjonalne z ich strony.

Data: 2012-07-08 13:32:10
Autor: PiotrF
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Widze ze nikt nie podzieli sie linkiem do zalozenia karty pomimo ze nie jest on spersonalizowany :(
szkoda
a moze jednak znajdzie sie dobra dusza

moze byc na priv
w zamian podesle kilka ciekawych wartych przeczytania ebooków ;)

Piotr

Data: 2012-07-08 12:11:22
Autor: TrzyLinie

Proszê bardzo: http://gr.pn/mbank-kindle

Data: 2012-07-08 16:17:48
Autor: osa
W dniu 2012-07-08 13:32, PiotrF pisze:
Widze ze nikt nie podzieli sie linkiem do zalozenia karty pomimo ze nie
jest on spersonalizowany :(

Ale warunkiem otrzymania nagrody jest zakup kuponu, a nie tylko skorzystanie z linka. W regulaminie nie znalaz³em zapisu umo¿liwiaj±cego podarowanie kuponu.

szkoda

Szkoda, ¿e chcesz wy³udziæ nagrodê,  mimo i¿ nie spe³niasz warunków

a moze jednak znajdzie sie dobra dusza

i pomo¿e w tym procederze...

Data: 2012-07-06 07:21:06
Autor: mohonk
.

U jednej z osob, ktorej zalozylem, te same maile przyszly tylko. Przedwczoraj konsultant mowil, ze "jutro ktos zadzwoni". Nie zadzwonil.

Mnie ciekawi w jaki sposób oni obliczaj± zdolno¶æ kredytow±. Dosta³em od rêki kartê z limitem 10 000 PLN (a propozycja mBanku by³a na 20k) bez ¿adnych za¶wiadczeñ, a od grudnia 2010 r. konto w mBanku by³o nieu¿ywane (¿adnych operacji). Co ciekawe mam inn± kartê kredytow± na 14k i 2 kredyty (w tym jeden hipoteczny w CHF) wiêc spodziewa³em siê wiêkszych korowodów a nawet odmowy.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-09 11:26:38
Autor: Imiglikos
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Jak podpisywali¶cie umowê w Aspiro (nowi klienci) to dostawali¶cie pakiet aktywacyjny czy przychodzi³ poczt± razem z kart±?

Data: 2012-07-10 10:50:58
Autor: LiveSmarter.pl
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy miesi±c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/7623343?nlp=&amp;CID=PL_CRM_1_0_0_186&amp;a=1661

dziewczyna dosta³a dzis kk, którz± za³o¿y³a z linka od grupona. Proflem w tym, ¿e... dosta³a vise. Twierdzi, ¿e nie mia³a do wyrobu w ogole karty :|

dodam tylko, ¿e kiedy¶ rozpoczyna³a sk³adanie wniosku (przy mnie) i wybra³a vise, ale ostatecznie go nie potwierdzia³a. Czy¿by system sam sobie dopasowa³?!

Szczerze mówi±c wydaje mi siê to dziwne, zw³aszcza, ¿e z webaplikacjami mam sporo wspólnego i najzwyczajniej w ¶wiecie nie pasuje mi takie "dopasowanie"...

co teraz? sp³aciæ (zrobi³a juz dzis zakupy..), zamnk±æ i spróbowaæ zamówiæ jeszcze raz?... boje siê, ¿e inaczej nie przyznaj± limitu, nawet tych 500-600 PLN...

Data: 2012-07-10 21:04:57
Autor: a...mx
LiveSmarter.pl wrote:

[...]

Wybór kart by³. Z tym, ¿e im mniejszy limit siê wpisa³o tym wybór by³ mniejszy. mastercard wolrd pojawia³ siê chyba od 3kz³ w górê.

Jaki limit wybra³a?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-10 12:54:55
Autor: LiveSmarter.pl
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu wtorek, 10 lipca 2012 21:04:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
LiveSmarter.pl wrote:

&gt; W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
&gt;&gt; Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy
&gt;&gt; miesi±c.
&gt;&gt; http://www.groupon.pl/deals/cala-
polska/mBank/7623343?nlp=&amp;amp;CID=PL_CRM_1_0_0_186&amp;amp;a=1661
&gt; &gt; dziewczyna dosta³a dzis kk, którz± za³o¿y³a z linka od grupona. Proflem w
&gt; tym, ¿e... dosta³a vise. Twierdzi, ¿e nie mia³a do wyrobu w ogole karty :|

Wybór kart by³. Z tym, ¿e im mniejszy limit siê wpisa³o tym wybór by³ mniejszy. mastercard wolrd pojawia³ siê chyba od 3kz³ w górê.

Jaki limit wybra³a?

-- Arek, arekmx|gazeta.pl

generalnie mBank w ofercie "dla ciebie" sam jej proponowa³ na podstawie obrotów nieca³e 3 tysi±ce... wiec boje sie, ze to moze byc rozwiazanie :/
wybra³a wiêc te "2-z-hakiem", nie wiem dok³adnie ile. Wygl±da na to, ¿e przez to nie by³o wyboru.

No to wygl±da na to, ¿e ani zwrotu z grupona, ani kindla, choæ spróbujemy powalczyæ z reklamacj± - skoro nie mo¿e dostac MC World to ten link nie powinien jej w ogole wpuszczaæ do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to wysz³o, tak jakby mbank chcia³ naci±gn±æ nie¶wiadomych klientów.. przecie¿ jesli kupi³em groupona na MC World to chce j± dostaæ. Nie moge - dostaje komunikat, a nie inn± kartê!

Data: 2012-07-10 22:01:24
Autor: osa
LiveSmarter.pl wrote:

[...]

Problem w tym, ¿e kole¿anka wybra³a ¶cie¿kê uproszczon± ("reklama dla ciebie") gdzie bank wyduma³ limit <3k wiêc nie mog³a wnioskowaæ o MC World. Gdyby wybra³a inn± ¶cie¿kê (d³u¿sz±, z badaniem zdolno¶ci / przedstawianiem dokumentów) to mog³aby wnioskowaæ o dowolny limit i kartê... i mia³aby szansê na kindla. A problem wynika z faktu, ¿e link z groupona to standardowy wniosek,  jedynie dodatkowo jest przekazany parametr dot. kuponu.

Data: 2012-07-11 03:44:24
Autor: LiveSmarter.pl
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu wtorek, 10 lipca 2012 22:01:24 UTC+2 u¿ytkownik osa napisa³:
W dniu 2012-07-10 21:54, LiveSmarter.pl pisze:
&gt; W dniu wtorek, 10 lipca 2012 21:04:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
&gt;&gt; LiveSmarter.pl wrote:
&gt;&gt;
&gt;&gt; &amp;gt; W dniu ¶roda, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 u¿ytkownik (Nieznane) napisa³:
&gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; Wydaje siê, ¿e bez powa¿niejszych haczyków: wydaæ 500 z³ przez pierwszy
&gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; miesi±c.
&gt;&gt; &amp;gt;&amp;gt; http://www.groupon.pl/deals/cala-
&gt;&gt; polska/mBank/7623343?nlp=&amp;amp;amp;CID=PL_CRM_1_0_0_186&amp;amp;amp;a=1661
&gt;&gt; &amp;gt;
&gt;&gt; &amp;gt; dziewczyna dosta³a dzis kk, którz± za³o¿y³a z linka od grupona. Proflem w
&gt;&gt; &amp;gt; tym, ¿e... dosta³a vise. Twierdzi, ¿e nie mia³a do wyrobu w ogole karty :|
&gt;&gt;
&gt;&gt; Wybór kart by³. Z tym, ¿e im mniejszy limit siê wpisa³o tym wybór by³
&gt;&gt; mniejszy.
&gt;&gt;
&gt;&gt; mastercard wolrd pojawia³ siê chyba od 3kz³ w górê.
&gt;&gt;
&gt;&gt; Jaki limit wybra³a?
&gt;&gt;
&gt;&gt; --
&gt;&gt; Arek, arekmx|gazeta.pl
&gt;
&gt; generalnie mBank w ofercie &quot;dla ciebie&quot; sam jej proponowa³ na podstawie obrotów nieca³e 3 tysi±ce... wiec boje sie, ze to moze byc rozwiazanie :/
&gt; wybra³a wiêc te &quot;2-z-hakiem&quot;, nie wiem dok³adnie ile.. Wygl±da na to, ¿e przez to nie by³o wyboru.
&gt;
&gt; No to wygl±da na to, ¿e ani zwrotu z grupona, ani kindla, choæ spróbujemy powalczyæ z reklamacj± - skoro nie mo¿e dostac MC World to ten link nie powinien jej w ogole wpuszczaæ do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to wysz³o, tak jakby mbank chcia³ naci±gn±æ nie¶wiadomych klientów.. przecie¿ jesli kupi³em groupona na MC World to chce j± dostaæ. Nie moge - dostaje komunikat, a nie inn± kartê!

Problem w tym, ¿e kole¿anka wybra³a ¶cie¿kê uproszczon± (&quot;reklama dla ciebie&quot;) gdzie bank wyduma³ limit &lt;3k wiêc nie mog³a wnioskowaæ o MC World. Gdyby wybra³a inn± ¶cie¿kê (d³u¿sz±, z badaniem zdolno¶ci / przedstawianiem dokumentów) to mog³aby wnioskowaæ o dowolny limit i kartê... i mia³aby szansê na kindla. A problem wynika z faktu, ¿e link z groupona to standardowy wniosek,  jedynie dodatkowo jest przekazany parametr dot. kuponu.

co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo dostanie inn± kartê! Tak sie nie robi IMO...

Data: 2012-07-11 05:27:27
Autor: Kris
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 12:44:24 UTC+2 u¿ytkownik LiveSmarter.pl napisa³:
&gt; &amp;gt; No to wygl±da na to, ¿e ani zwrotu z grupona, ani kindla, choæ spróbujemy powalczyæ z reklamacj± - skoro nie mo¿e dostac MC World to ten link nie powinien jej w ogole wpuszczaæ do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to wysz³o, tak jakby mbank chcia³ naci±gn±æ nie¶wiadomych klientów

To bank jest winien ¿e klient nie¶wiadomy?
Widac nie potrzebowa³e¶ karty kredytowej MC z limitem ponad 3tys skoro wybra³e¶ inna;)
No chyba ¿e potrzebowa³es Kindla ale to wtedy nie sk³±da siê wniosku w Banku o KK tylko kupuje Kindla w sklepie np;)

... przecie¿ jesli kupi³em groupona na MC World to chce j± dostaæ. Nie moge - dostaje komunikat, a nie inn± kartê!

Chwila-jak kupowa³es grupona to jasno by³o napisane ¿e aby go otrzymac musisz z³o¿yc wniosek o taki i taki produkt.
Bank nie jest jasnowidzem i skoro z³o¿y³e¶ wniosek o Vise to go ropatrzy³ a ¿e do Visy Kindla niet to niet.

&gt; Problem w tym, ¿e kole¿anka wybra³a ¶cie¿kê uproszczon± (&amp;quot;reklama dla &gt; ciebie&amp;quot;) gdzie bank wyduma³ limit &amp;lt;3k wiêc nie mog³a wnioskowaæ o MC

Ciekawe jest to ¿e w wiekszo¶ci na forach i grupach z³e rzeczy spotykaj± kolezanki, kolegów znajomych itp. Ma³o kto ma odwage siê przyznac ¿e sam "da³ cia³a" w tej czy innej sprawie.

co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo dostanie inn± kartê! Tak sie nie robi IMO...

Ty tak powaznie? Uwazasz ze przy kazdym wniosku powinien byc komunikat ¿e nie dostanie Kindla? Przeciez to promocja dla osób korzystaj±cych z Grupona a mnóstwo innych sk³±daj±c wnioski nie wie nawet ¿e na gruponie jakas promocja by³a i informacja o jakims kindlu by tylko zamieszanie spowodowa³a.
Ja np dopiero na tej grupie dowiedzia³em sie co to Kindel- wczesniej nie mia³em potrzeby go posiadac teraz zreszt± równie¿;)

Data: 2012-07-11 08:57:25
Autor: blackall
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:

[...]

No w³asnie chwila - jak kupowa³em grupona, kupowa³em pod KONKRETN¡ KARTÊ. Moja wina ze bank przekierowa³ mnie na ogolna strone wnioskow± gdzie nie zosta³em nawet spytany o to jak± karte chce i wcisneli mi co innego bo nie spelniam jakichs warunkow?! (A w zasadzie moja dziewczyna, sam nie skorzysta³em (a skorzysta³bym) bo mam juz w mbanku KK do oscylatora)

Rozumiem ¿e wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym ¿e kupuj±cy piwo dostaj± otwieracz gratis to ka¿dy kto kupuje chleb czy papierosy powinien byæ informowany ¿e nie dostanie otwieracza?

Co do twojego przykladu z piwem  - jest b³edny. Prawdziwy to raczej chec kupna piwa, do którego jest gratis, a podanie przez sprzedawce INNEGO, podobnego, ale bez gratisa. Co wiecej w sklepie moge sprawdzic co kupuje i zwrocic sprzedawcy uwage - w mbanku nie, bo wciskaj± mi cos bez mojej wiedzy. Dopiero po otwarciu koperty widze, ze zosta³em oszukany.

W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 u¿ytkownik Kris napisa³:
W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 12:44:24 UTC+2 u¿ytkownik LiveSmarter.pl napisa³:
&gt; &amp;gt; &amp;amp;gt; No to wygl±da na to, ¿e ani zwrotu z grupona, ani kindla, choæ spróbujemy powalczyæ z reklamacj± - skoro nie mo¿e dostac MC World to ten link nie powinien jej w ogole wpuszczaæ do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to wysz³o, tak jakby mbank chcia³ naci±gn±æ nie¶wiadomych klientów

[...]

&gt; &amp;gt; Problem w tym, ¿e kole¿anka wybra³a ¶cie¿kê uproszczon± (&amp;amp;quot;reklama dla &gt; &amp;gt; ciebie&amp;amp;quot;) gdzie bank wyduma³ limit &amp;amp;lt;3k wiêc nie mog³a wnioskowaæ o MC Ciekawe jest to ¿e w wiekszo¶ci na forach i grupach z³e rzeczy spotykaj± kolezanki, kolegów znajomych itp. Ma³o kto ma odwage siê przyznac ¿e sam &quot;da³ cia³a&quot; w tej czy innej sprawie.

&gt; &gt; co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo dostanie inn± kartê! Tak sie nie robi IMO...

Data: 2012-07-11 13:12:53
Autor: krzysztofsf
On 11 Lip, 17:57, black...@wp.pl wrote:
> [...]

No w³asnie chwila - jak kupowa³em grupona, kupowa³em pod KONKRETN¡ KARTÊ. Moja wina ze bank przekierowa³ mnie na ogolna strone wnioskow± gdzie nie zosta³em nawet spytany o to jak± karte chce i wcisneli mi co innego bo nie spelniam jakichs warunkow?! (A w zasadzie moja dziewczyna, sam nie skorzysta³em (a skorzysta³bym) bo mam juz w mbanku KK do oscylatora)

W zasadzie masz racje - wiekszosc ofert typu Grupon czy inny Citeam,
przekierowoje na konkretna aferte, formularz zwiazany wylacznie z dana
promocja.
Tak wiec jest to niechlujstwo ( o ile nie celowe oszustwo) ze strony
mbanku, ze nie przygotowali osobnego formularza wnioskowego, z
nieaktywnymi polami kart nie powiazanych z promocja.

Data: 2012-07-11 13:27:07
Autor: TrzyLinie
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Rozumiem =BFe wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym =BFe =
kupuj=B1cy piwo dostaj=B1 otwieracz gratis to ka=BFdy kto kupuje chleb czy =
papierosy powinien by=E6 informowany =BFe nie dostanie otwieracza?

Ni przypi±³, ni przy³ata³. Wystarczy³oby gdyby bank raczy³ spersonalizowaæ
i dostosowaæ linki do konkretnej promocji, pozwalaj±c lub uniemo¿liwiaj±c
wybór wy³±cznie promowanego "produktu".

Data: 2012-07-11 06:32:45
Autor: disnej
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

Data: 2012-07-11 08:53:30
Autor: LiveSmarter.pl
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 15:32:45 UTC+2 u¿ytkownik disnej napisa³:
Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

na podstawie parametru wysy³anego w zmiennej request, np. post lub bardziej prawdopodobne get. O refererze, który informuje sk±d pochodzi user czyli jaki URL go przekierowa³ na strone wnioskow± mBanku nie wspominaj±c.

Serio, nie róbcie z tego problemow, to jest mozliwe do wykrycia (i zaimplementowania) nawet przez gimnazjaliste, ktory wlasnie przeczytal tutorial w internecie. Jesli bank by chcia³, to by po tym identyfikowa³...

Data: 2012-07-11 17:46:45
Autor: TrzyLinie
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Serio, nie r=F3bcie z tego problemow, to jest mozliwe do wykrycia (i zaimpl=
ementowania) nawet przez gimnazjaliste, ktory wlasnie przeczytal tutorial w=
 internecie. Jesli bank by chcia=B3, to by po tym identyfikowa=B3...

Pytanie brzmi, czy bank chcia³ i czy to zrobi³ :) Bo mam wra¿enie, ¿e nie.
A jazda zacznie siê gdy bêdzie wiêcej wniosków na kindle ni¿ kindli :) A
mo¿e byæ, bo np. ja upubliczni³em niespersonalizowany link do wniosku
z grupona :p

Data: 2012-07-11 21:57:23
Autor: neoniusz
W dniu 11.07.2012 19:46, TrzyLinie pisze:
[...]

Uwazaj, bo zrobia jak Synek i zaczna zglaszac do prokuratury :D Tych, ktorzy udostepnili link i tych, ktorzy bezprawnie skorzystali :D

Data: 2012-07-11 22:17:17
Autor: gral
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
neoniusz napisa³(a):
[...]

i tych co wy³udzaj± cashbackiem z dobrego konta! :D

Data: 2012-07-11 13:44:34
Autor: TrzyLinie
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

O! I to jest pytanie. Mo¿e link z grupona, prowadz±c przez obcy serwer
wprowadza jaki¶ parametr do systemu wnioskowego i to jest zaszyte w samym
banku, ale to tylko spekulacja.

Data: 2012-07-11 17:13:42
Autor: osa
W dniu 2012-07-11 15:32, disnej pisze:
Skad mbank wie ze wypelniam wniosek z grupona?

Bo w linku jest magiczne słowo groupon ;) ale poza tym wniosek standardowy.

Data: 2012-07-11 15:25:41
Autor: wiatrak
[...]

Ja uwa¿am , ze link z groupona powinien byc do konkretnej karty gwarantuj±cej promocjê. ¯e tak nie by³o, to nie w porz±dku.  Zaznaczam,ze ja nie mia³em problemów, ale  z tego linku powinno byæ mo¿liwe jedynie za³o¿enie karty promocyjnej.

Data: 2012-07-11 06:47:25
Autor: Kris
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu ¶roda, 11 lipca 2012 15:25:41 UTC+2 u¿ytkownik wiatrak napisa³:

[...]

Link by³ nispersonalizowany z tego co tu pisali.

Data: 2012-07-12 14:57:13
Autor: Budzik
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Osobnik posiadaj±cy mail kszysztofc@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

nie, on uwa¿a, ¿e jak pani przy kasie pyta, czy chcesz piwo + otwieracz gratis i ty mówisz, ¿e tak, i dostajesz paczuszkê która w domu po otwarciu okazuje siê byæ mas³em i plasterkiem szynki to co¶jest nie tak...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2012-07-12 08:20:23
Autor: Kris
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 16:57:13 UTC+2 u¿ytkownik Budzik napisa³:

nie, on uwa¿a, ¿e jak pani przy kasie pyta, czy chcesz piwo + otwieracz gratis i ty mówisz, ¿e tak, i dostajesz paczuszkê która w domu po otwarciu okazuje siê byæ mas³em i plasterkiem szynki to co¶jest nie tak...

Trochê nie tak.
Mo¿e inaczej: skoro otwieracz dostaje siê gratis pod warunkiem kupna piwa to dziwne dla mnie jest awanturowanie siê/sk³adanie reklamacji o darmowy otwieracz przez osobê która kupi³a szynkê i nie dosta³a otwieracza.

Data: 2012-07-12 15:36:49
Autor: TrzyLinie
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

Troch=EA nie tak.
Mo=BFe inaczej: skoro otwieracz dostaje si=EA gratis pod warunkiem kupna pi=
wa to dziwne dla mnie jest awanturowanie si=EA/sk=B3adanie reklamacji o dar=
mowy otwieracz przez osob=EA kt=F3ra kupi=B3a szynk=EA i nie dosta=B3a otwi=
eracza.

Tak te¿ nie. W tych analogiach ci±gle brakuje elementu kupna promocji:
kupon gruperowy trzeba kupiæ za 5 z³. Za te piêæ z³otych co¶ mi siê chyba
nale¿y - np. prawid³owe sformu³owanie linku prowadz±cego do systemu
wnioskowego banku.

Data: 2012-07-12 22:55:52
Autor: Budzik
[...]

no ale on prosi³ o piwo.
A ¿e dosta³ szynkê...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"...kobiety tak dalece szanowaæ nale¿y, jak dalece
same siebie szanowaæ umiej±." Wojciech Bogus³awski

Data: 2012-07-13 07:30:16
Autor: Iksiñski
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:13072012.4126C83Bbudzik61.poznan.pl...

no ale on prosi³ o piwo.
A ¿e dosta³ szynkê...

Przecie¿ napisa³ wyra¼nie, ¿e chcia³ kupiæ piwo, ale wzi±³ z pó³ki szynkê, bo piwa nie znalaz³... ;-)

Data: 2012-07-13 07:55:57
Autor: Budzik
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku
Osobnik posiadaj±cy mail grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

no ale on prosi³ o piwo.
A ¿e dosta³ szynkê...

Przecie¿ napisa³ wyra¼nie, ¿e chcia³ kupiæ piwo, ale wzi±³ z pó³ki
szynkê, bo piwa nie znalaz³... ;-)

moze i wzi±³ szynkê ale z pó³ki z piwami i dodatkowo ta szynka by³a zapakowana w pude³ko z napisame piwo.
Dopiero na dole kartonika by³o napisane ze to jest jednak szynka :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jak dostaæ siê zdalnie na komputer pod³±czony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

Data: 2012-07-13 10:26:41
Autor: Iksiñski
Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:13072012.358AB002budzik61.poznan.pl...

moze i wzi±³ szynkê ale z pó³ki z piwami i dodatkowo ta szynka by³a
zapakowana w pude³ko z napisame piwo.

Tu ju¿ naci±gasz. Szynka by³a w zupe³nie innym opakowaniu (Visa).

Dopiero na dole kartonika by³o napisane ze to jest jednak szynka :)

Nieprawda. Wszystkie informacje by³y wypisane wo³ami. To kupuj±cy mia³ problem z czytaniem...

Data: 2012-07-12 08:27:11
Autor: Kris
[...]

http://www.grupery.pl/,31131.html
Tytu³:
 "5 z³ za kartê kredytow± mBanku World MasterCard + czytnik Kindle 4 i 1000 punktów na start w programie World MasterCard Rewards"
W tre¶ci tez wielokrotnie jest o karcie MC
Wiêc jak kto¶ zamawia Vise to do kogo powinien mieæ pretensje?
Tu naprawdê drobnych druków nie by³o.

Data: 2012-07-11 09:20:31
Autor: Marx
On 10.07.2012 22:01, osa wrote:
[...]

Na dodatek ten wniosek jest skopany. Bo jak siê go zapisze, to nie da siê go ju¿ u¿yæ. Wej¶cie w edycje startuje proces od pocz±tku ale i tak nie da siê przej¶æ pierwszego kroku
Marx

Data: 2012-07-12 21:16:01
Autor: gregor
W dniu 2012-07-10 19:50, LiveSmarter.pl pisze:
[...]

nale¿y czytaæ regulaminy po to one s± by z³apaæ paru "leszczy"

gregor

Data: 2012-07-12 11:20:21
Autor: mohonk
[...]

Trzeba przyznaæ ¿e mBank siê uwin±³ - dzisiaj otrzyma³em poczt± kindlow± kartê.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-12 13:33:35
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-12 13:20, mohonk pisze:
[...]

ja ju¿ wczoraj pierwsze operacje trzaska³em kart± do kindla

Marcin

Data: 2012-07-14 19:04:17
Autor: Marx
[...]

ja dosta³em tylko umowê - czy karta przyjdzie osobnym listem?
Marx

Data: 2012-07-14 20:24:30
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-14 19:04, Marx pisze:
ja dosta³em tylko umowê - czy karta przyjdzie osobnym listem?
Marx

tak

Marcin

Kindle 4 za za³o¿enie karty kredytowej w mBanku