[OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki

Data: 2013-01-22 12:35:41
Autor: suryga
[OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki
Witam
Dzisiaj przypłynął z UK mój Kindle
Wszystko fajnie. Ale po chwili wgrałem kilka książek do niego i kicha.
Nie mogę wybrać innej książki ze spisu niż pierwsza na liście.
Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

Co się dzieje?
Dla marud. Na tej grupie jest 492 wątki o Kindle czasami z ilością postów przekraczającą 50 :) Czuje się usprawiedliwiony

Data: 2013-01-22 16:30:23
Autor: krzysztofsf
On 22 Sty, 21:35, sur...@gmail.com wrote:
[...]

Popytaj na pl.rec.ksiazki czy ktos mial takie objawy.

Data: 2013-01-22 20:58:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jan 2013 12:35:41 -0800 (PST), suryga@gmail.com napisał(a):

Dla marud. Na tej grupie jest 492 wątki o Kindle czasami z ilością postów przekraczającą 50 :) Czuje się usprawiedliwiony

Czuć sie możesz, ale to wciąż NTG
Zwłaszcza, że postów z hasłem kindle jest około setki, z czego większość
dotyczy informacji w jaki sposób działa whispernet.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-22 23:10:05
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
W dniu 22.01.2013 o 21:58 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> pisze:

[...]

Ok, ale telefonia.gsm jest w tej chwili chyba najlepszą grupą dla tematyki  okołosmartfonotabletowej ;) To grupa ma być dla ludzi, a nie ludzie dla  grupy. Skoro jest takie zapotrzebowanie, to może warto zmienić opis grupy?

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2013-01-22 22:32:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Jan 2013 23:10:05 +0100, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

[...]

Czemu nie, zrób propozycję nowego opisu grupy, napisz CFV, przeprowadź
procedurę itp. Zakładając, że jeszcze jakiś admin działa.

Data: 2013-01-22 22:20:40
Autor: suryga
[OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki
> Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

Dla potomnych
Wystarczyło go zarejestrować w systemie Amazon i już jest OK.

Data: 2013-01-23 11:54:15
Autor: ronel

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:109daa16-df87-4397-aac1-e95811a5722egooglegroups.com...
Ekran miga i potem wraca do pierwszej pozycji na liście.

Dla potomnych
Wystarczyło go zarejestrować w systemie Amazon i już jest OK.

Ta, kolejne po apul cuś, co nie działa bez rejestracji w systemie wielkiego brata?

[OT] ? Kindle nie mogę wybrać ksiązki